BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie remontu dachu, docieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-07-12

Dnia 12.07.2018 r. podpisano umowę nr 49/2018/NZ z firmą Przedsiębiorstwo Budowlane "EKOBUD" Kazimierz Kisiel z siedziba w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-07-05

                                              INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

                                                                                                                            

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa, ofertę firmy Przedsiębiorstwo Budowlane „EKOBUD” Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy

ul. Władysława Biegańskiego 10/9 z ceną 365 860,11 zł z VAT z terminem wykonania zamówienia 10.08.2018 r. oraz okresem udzielonej gwarancji za wady 6 lat.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Termin wykonania zamówienia/

Gwarancja

 
 

1
 

Firma Handlowo-Usługowa

SARDAW Marcin Plichta

ul. Starogardzka 17

83-250 Skarszewy

 0-408 Gdańsk

 
Cena oferty:    491 407,61 zł

Termin wykonania zamówienia 23.08.2018 r.

Gwarancja 61 miesięcy
 

2
Firma „BOLEK I LOLEK”

Janusz Bogdan

ul. Górna 2

83-250 Skarszewy
 

Cena oferty:    294 209,57 zł

Termin wykonania zamówienia 9.08.2018 r.

Gwarancja 3 lata

 

 

 
3
Przedsiębiorstwo Budowlane „EKOBUD” Kazimierz Kisiel

ul. Władysława Biegańskiego 10/9

80-807 Gdańsk
Cena oferty:    365 860,11 zł

Termin wykonania zamówienia 10.08.2018 r.

Gwarancja 6 lat
 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 50%
Liczba pkt w kryterium

termin wykonania zamówienia

 Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

Okres udzielonej gwarancji za wady 

Waga 25%
Razem
2
50,00
25,00
00,00
75,00
3
40,21
25,00
25,00
90,21
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.     Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.     Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dla terminu 10.08.2018 r lub wcześniej Zamawiający przyznał Wykonawcom 25 pkt.

3.     Punkty w kryterium okres udzielonej gwarancji za wady zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla 3 lat- spełnienie warunku Zamawiający przyznał Wykonawcy 0 pkt, a dla powyżej 5 lat Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.07.2018 r.

                                                                                                

 

                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Treść postępowania:

 
 
 

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

Wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku.

 

Numer referencyjny: 27/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku.
Opis budynku

Przedmiotowy budynek wybudowany został na przełomie lat 70-tych i 80-tych XX wieku. Jest to budynek socjalno-biurowy, parterowy, częściowo podpiwniczony w kształcie litery „C”. Dach płaski, którego spadki odprowadzają wody opadowe do wewnętrznej części budynku, stropodach żelbetowy. Ściany nośne i działowe są murowane. Budynek posiada trzy wejścia oraz dwie bramy garażowe. Budynek wyposażony jest w instalacje wodną, kanalizacyjną, elektryczną oraz kotłownię.

 

Dane techniczne budynku

Powierzchnia całkowita zabudowy – 441,59 m2

Powierzchnia użytkowa ogółem – 329,91 m2

Kubatura – 1 564,04 m3

Wysokość – 4,24 m

 
Zakres robót obejmuje między innymi:
prace rozbiórkowe,
roboty ziemne,
roboty izolacyjne,
remont dachu oraz wykonanie obróbek blacharskich,
wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
montaż nawiewników ciśnieniowych,
docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacji oraz z kolorystyką,
remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych,
wykonanie krawężników i obrzeży,
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
regulacja pionowa studzienek,
czyszczenie studzienek deszczowych i kanałów kołowych,
uporządkowanie terenu.

 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 - załącznik nr 1 do SIWZ,
mapka poglądowa – załącznik nr 1a do SIWZ,
rysunek nr I1 – rzut przyziemia - inwentaryzacja –  załącznik nr 1b do SIWZ,
rysunek nr I2 –  rzut dachu - inwentaryzacja – załącznik nr 1c do SIWZ,
rysunek nr I3 – elewacje – inwentaryzacja – załącznik nr 1d do SIWZ,
rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza - naprawy konstrukcyjne– załącznik nr 1e do SIWZ,
rysunek nr A1– rzut przyziemia – załącznik nr 1f do SIWZ,
rysunek nr A2 – rzut dachu – załącznik nr 1g do SIWZ,
rysunek nr A3 – przekrój A-A – załącznik nr 1h do SIWZ,
rysunek nr A4 – elewacje – załącznik nr 1i do SIWZ,
rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 1j do SIWZ,
rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka – załącznik nr 1k do SIWZ,
rysunek nr A7 – detal nr 2 - ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) – załącznik nr 1l

do SIWZ.
Projekt wykonawczy remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 - załącznik nr 2 do SIWZ,
mapka poglądowa – załącznik nr 2a do SIWZ,
rysunek nr I1 – inwentaryzacja - rzut przyziemia– załącznik nr 3b do SIWZ,
rysunek nr I2 – inwentaryzacja - rzut dachu– załącznik nr 2c do SIWZ,
rysunek nr I3 – inwentaryzacja - elewacje – załącznik nr 2d do SIWZ,
rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza- naprawy konstrukcyjne– załącznik nr 2e do SIWZ,
rysunek nr A1- rzut przyziemia – załącznik nr 2f do SIWZ,
rysunek nr A2 – rzut dachu – załącznik nr 2g do SIWZ,
rysunek nr A3 – przekrój A-A – załącznik nr 2h do SIWZ,
rysunek nr A4 – elewacje – załącznik nr 2i do SIWZ,
rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 3j do SIWZ,
rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka – załącznik nr 2k do SIWZ,
rysunek nr A7 – detal nr 2 – ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) – załącznik nr 2l

do SIWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura – Projekt remontu oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku ul. Biskupia A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 – załącznik nr 3 do SIWZ,

 

 

 
Specyfikacje techniczne – chodniki z płyt betonowych, nawierzchnia z płyt betonowych, nawierzchnia z kostki betonowej, krawężniki betonowe – załącznik nr 4 do SIWZ,
Przedmiar – Remont oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7, dz. 8/3, 8/7, 19/5 – branża roboty budowlane –  załącznik nr 5 do SIWZ,
Przedmiar – Remont chodników i placu przed budynkiem ul. Wronki 7 –  załącznik nr 6 do SIWZ.

 
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, brukarskie, tynkarskie, w pełnym wymiarze etatu.

 

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych co najmniej 6 osób do wykonywania w/w czynności.

 

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

                  Dodatkowe kody: 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45233200-1, 45261210-9, 45262500-6,

                             45410000-4, 45421000-4, 45443000-4, 45450000-6

 
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do dnia 31.08.2018 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł.

 

Informacje dodatkowe :

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko – blacharskich o wartości, co najmniej

     50 000,00 zł brutto każda.
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych o wartości, co najmniej 70 000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia 7 osób, w tym:
1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
6 osób do wykonywania robót takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, brukarskie, tynkarskie.

 

  Informacje dodatkowe:

 

  Ad. a) i b)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie robót dekarsko-blacharskich), a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w rodzajów robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że np. w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, polegającej na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich i 1 robocie budowlanej polegającej na wykonaniu robót dociepleniowych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót w zakresie określonym przez zamawiającego w SIWZ tj. minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót dekarsko – blacharskich lub minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

   Ad. c)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:

referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

 

 

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4.
 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub   nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku  podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji za wady.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
                                              

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00  zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
 
 
Cena                                                                             waga  50 %        

Termin wykonania zamówienia                                 waga  25 %        

Okres udzielonej gwarancji za wady                         waga  25 %        

 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1.Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,

 
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, Kierowników robót lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy, Kierowników robót lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, Kierownikami robót lub osobą, do prowadzenia prac konserwatorskich,
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, Kierowników robót lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
14.06.2018 r godzina: 10:00,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 13.07.2018 r.

 

 


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.06.2018 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka-Fabisiak  stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 15, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 omyłka pisarska w ogłoszeniu 384,05 KB 2018-06-15 11:38 pobierz
2 odpowiedzi na pytania 11.06.2018 289,32 KB 2018-06-11 14:47 pobierz
3 modyfikacja siwz 11.06.2018 388,23 KB 2018-06-11 14:02 pobierz
4 ZMODYFIKOWANY rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - załącznik nr 1j 38,51 KB 2018-06-11 13:59 pobierz
5 ZMODYFIKOWANY rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - załącznik nr 2j 38,67 KB 2018-06-11 13:59 pobierz
6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 234,56 KB 2018-06-11 13:59 pobierz
7 ZMODYFIKOWANY Druk oferty 301,64 KB 2018-06-11 13:59 pobierz
8 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 11.06.2018 445,29 KB 2018-06-11 14:47 pobierz
9 SIWZ 604,57 KB 2018-05-30 13:50 pobierz
10 Wzór umowy 286,79 KB 2018-05-30 10:19 pobierz
11 zał. 1 Projekt budowlany remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 3,68 MB 2018-05-28 10:59 pobierz
12 zał. 1a mapka poglądowa 592,01 KB 2018-05-28 10:58 pobierz
13 zał. 1b rysunek nr I1 – rzut przyziemia - inwentaryzacja 140,46 KB 2018-05-28 10:58 pobierz
14 zał. 1c rysunek nr I2 – rzut dachu - inwentaryzacja 54,99 KB 2018-05-28 10:58 pobierz
15 zał. 1d rysunek nr I3 – elewacje – inwentaryzacja – załącznik nr 1d 56,21 KB 2018-05-28 10:58 pobierz
16 zał. 1e rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza - naprawy konstrukcyjne 295,85 KB 2018-05-28 10:57 pobierz
17 zał. 1f rysunek nr A1– rzut przyziemia 254,22 KB 2018-05-28 10:57 pobierz
18 zał. 1g rysunek nr A2 – rzut dachu 68,02 KB 2018-05-28 10:57 pobierz
19 zał. 1h rysunek nr A3 – przekrój A-A – załącznik nr 1h, 113,6 KB 2018-05-28 10:56 pobierz
20 zał. 1i rysunek nr A4 – elewacje 82,41 KB 2018-05-28 10:56 pobierz
21 zał. 1j rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej 90,52 KB 2018-05-28 10:56 pobierz
22 zał. 1k rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka 77,55 KB 2018-05-28 10:55 pobierz
23 zał. 1l rysunek nr A7 – detal nr 2 - ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) 117,61 KB 2018-05-28 10:55 pobierz
24 zał. 2 Projekt wykonawczy remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 3,68 MB 2018-05-28 10:55 pobierz
25 zał. 2a mapka poglądowa 592,01 KB 2018-05-28 10:54 pobierz
26 zał. 2b rysunek nr I1 – inwentaryzacja - rzut przyziemia 140,46 KB 2018-05-28 10:54 pobierz
27 zał. 2c rysunek nr I2 – inwentaryzacja - rzut dachu 54,99 KB 2018-05-28 10:54 pobierz
28 zał. 2d rysunek nr I3 – inwentaryzacja - elewacje 56,21 KB 2018-05-28 10:53 pobierz
29 zał. 2e rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza- naprawy konstrukcyjne 295,85 KB 2018-05-28 10:53 pobierz
30 zał. 2f rysunek nr A1- rzut przyziemia 254,27 KB 2018-05-28 10:53 pobierz
31 zał. 2g rysunek nr A2 – rzut dachu 68,06 KB 2018-05-28 10:52 pobierz
32 zał. 2h rysunek nr A3 – przekrój A-A 113,65 KB 2018-05-28 10:52 pobierz
33 zał. 2i rysunek nr A4 – elewacje 82,46 KB 2018-05-28 10:52 pobierz
34 zał. 2j rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej 90,56 KB 2018-05-28 10:51 pobierz
35 zał. 2k rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka 77,58 KB 2018-05-28 10:51 pobierz
36 zał. 2l rysunek nr A7 – detal nr 2 – ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) 117,63 KB 2018-05-28 10:51 pobierz
37 zał. 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura – Projekt remontu oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku ul. Biskupia A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 240,78 KB 2018-05-28 10:50 pobierz
38 zał. 4 Specyfikacje techniczne – chodniki z płyt betonowych, nawierzchnia z płyt betonowych, nawierzchnia z kostki betonowej, krawężniki betonowe 867,44 KB 2018-05-28 10:50 pobierz
39 zał. 5 Przedmiar – Remont oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7, dz. 8/3, 8/7, 19/5 – branża roboty budowlane 63,75 KB 2018-05-28 10:50 pobierz
40 zał. 6 Przedmiar – Remont chodników i placu przed budynkiem ul. Wronki 7 19,61 KB 2018-05-28 10:49 pobierz
41 zał. 7 oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia 272,57 KB 2018-05-30 10:19 pobierz
42 zał. 8 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 342,36 KB 2018-05-30 10:18 pobierz
43 zał. 9 oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej 172,65 KB 2018-05-30 10:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2018-05-28
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji: 2018-05-30 13:52
Ostatnia aktualizacja: 2018-06-18 14:13