BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. PCK 5, Ramułta 9 i Seredyńskiego 2 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-10-23

Na zadaniu 3 podpisano dnia 23.10.2018 r. umowę nr 81/2018/NZ z firmą "AN-BUD Roboty Ziemne, Drogowe i Rozbiórkowe" Sp. z o.o.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione

Data rozstrzygnięcia: 2018-10-17

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że:

 

na zadaniu 1 postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa wartość środków, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 4  ustawy prawo zamówień publicznych.

 
na zadaniu 2 postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa wartość środków, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 4  ustawy prawo zamówień publicznych.

 
na zadaniu 3  Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę nr 3 firmy „AN-BUD ROBOTY ZIEMNE, DROGOWE I ROZBIÓRKOWE”  Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Przyrodników 30 z ceną 74 907,00 zł z VAT, z terminem wykonania 45 dni, okresem gwarancji 25 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że  na zadaniu 3 następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Termin wykonania zamówienia/

Gwarancja na wykonane roboty budowlane                  

 
1
„JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

Małkowo, ul. Pałacowa 46

83 – 330 Żukowo
 

Cena oferty: 90 036,00 zł

termin wykonania zamówienia 45  dni

Gwarancja na wykonane roboty budowlane  25 m-cy 

 

 

 
2
Firma Budowlano Drogowa Tar-Bud Przemysław Taraszkiewicz

Al. Jana Pawła II 3d/12

80-462 Gdańsk
 

Cena oferty: 105 565,60 zł

termin wykonania zamówienia 45  dni

Gwarancja na wykonane roboty budowlane  25 m-cy 

 

 

 

 

 

 

 
3
„AN-BUD ROBOTY ZIEMNE, DROGOWE I ROZBIÓRKOWE” Sp. z o.o.

ul. Przyrodników 30

80-180 Gdańsk
 

Cena oferty: 74 907,00 zł

termin wykonania zamówienia 45  dni

Gwarancja na wykonane roboty budowlane  25 m-cy 

 

 

 
4
AKSAMIT Sp. z o.o.

ul. Brylantowa 7

80-180 Gdańsk
 

Cena oferty: 171 063,22 zł

termin wykonania zamówienia 45  dni

Gwarancja na wykonane roboty budowlane  25 m-cy 

 

 

 

 

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

ZADANIE 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

termin wykonania zamówienia

 Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

gwarancja na wykonane roboty budowlane 

Waga 15%
Razem
2
42,57
25
15
82,57
3
60,00
25
15
100,00
4
26,27
25
15
66,27
 

Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dla terminu 45 dni i mniej Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt.
Punkty w kryterium gwarancja na wykonane roboty budowlane zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - powyżej 24 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.10.2018 r.

 

Treść postępowania:

 
 
 

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. PCK 5, Ramułta 9 i Seredyńskiego 2 w Gdańsku.

 

Numer referencyjny: 62/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
ul. PCK 5 w Gdańsku; (działka nr 392/1, obręb 34),
ul. Ramułta 9 w Gdańsku; (działka nr 90/7, obręb 110),
ul. Seredyńskiego w Gdańsku; (działki nr 94, 102/3, obręb 100).
Zakres robót obejmuje między innymi:
ul. PCK 5
roboty rozbiórkowe i ziemne,
prace rekultywacyjne trawników,
wykonanie krawężników i obrzeży,
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
montaż wiaty śmietnikowej prefabrykowanej,
uporządkowanie terenu.
ul. Ramułta 9
roboty rozbiórkowe i ziemne,
wykonanie nawierzchni:
z kostki betonowej,
z płyt betonowych,
deski tarasowej,
grysu kamiennego,
dostawa elementów małej architektury – kule betonowe,
wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką,
wykonanie nasadzeń zielenią,
uporządkowanie terenu.

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z projekt zagospodarowania terenu – zagospodarowanie terenu przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Ramułta 9, Gdańsk, dz. nr 90/7 (część dzierżawiona), obręb 110, (załącznik nr 2.1 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze załącznik nr 2.3 do SIWZ.
ul. Seredyńskiego 2
roboty rozbiórkowe i ziemne,
wykonanie krawężników i obrzeży,
wykonanienawierzchni z kostki betonowej brukowej,
budowa wiaty śmietnikowej,
wykonanie trawników,
uporządkowanie terenu.

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 w Gdańsku, (załącznik nr 3.1 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze załącznik nr 3.3 do SIWZ.

 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
ul. PCK 5
Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu; ul Polskiego Czerwonego Krzyża 5, 80-519 Gdańsk, nr działki  nr 392/1, obręb 34 Gdańsk – załącznik nr 1.1 do siwz,
Rysunek nr 1/4 – PZT – orientacja terenu – załącznik nr 1.1a do siwz,
Rysunek nr 2/4  -  koncepcja zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.1b do siwz,
Rysunek nr 3/4  - projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.1c do siwz,
Rysunek nr 4/4  - projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.1d do siwz,
Rysunek nr 5/7 – projekt wiaty śmietnikowej – załącznik nr 1.1e do siwz,
Rysunek nr 6/7 – projekt wiaty śmietnikowej – załącznik nr 1.1f do siwz,
Rysunek nr 7/7 – projekt wiaty śmietnikowej – załącznik nr 1.1g do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna na podstawie projektu budowlanego – wymagania ogólne - załącznik nr 1.2 do siwz,
Szczegółowe specyfikacje techniczne – roboty przygotowawcze - załącznik nr 1.3 do siwz,
Szczegółowe specyfikacje techniczne – podbudowy - załącznik nr 1.4 do siwz,
Szczegółowe specyfikacje techniczne – podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - załącznik nr 1.5 do siwz,
Szczegółowe specyfikacje techniczne – nawierzchnie - załącznik nr 1.6 do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna – zieleń - załącznik nr 1.7 do siwz,
Obmiar – Wspólne podwórko PCK 5 – załącznik nr 1.8 do siwz,

 
ul. Ramułta 9
Projekt Zagospodarowania Terenu – zagospodarowanie terenu przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Ramułta 9, Gdańsk, dz. nr 90/7 (część dzierżawiona), obręb 110 – załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr Z1 – PZT zbiorcze – załącznik nr 2.1a do siwz,
Rysunek nr Z2 – PZT  – załącznik nr 2.1b do siwz,
Rysunek nr Z3 – PZT - rozbiórki – załącznik nr 2.1c do siwz,
Rysunek nr Z4 – nasadzenia – załącznik nr 2.1d do siwz,
Rysunek nr Z5 – detal nr 1 – załącznik nr 2.1e do siwz,
Rysunek nr Z6 – detal nr 2 – załącznik nr 2.1f do siwz,
Rysunek nr Z7 – ogrodzenia – załącznik nr 2.1g do siwz,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Gdańsk, ul. Ramułta 9, dz. nr 90/7 (części dzierżawione) obręb 110 -  załącznik nr 2.2 do siwz,
Przedmiar – zagospodarowanie terenu otaczającego budynek mieszkalny wielorodzinny, ul. Ramułta 9, Gdańsk, dz. nr 90/7 (części dzierżawione), obręb 110 -  załącznik nr 2.3 do siwz.
ul. Seredyńskiego 2
Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 w Gdańsku– załącznik nr 3.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – lokalizacja – załącznik nr 3.1a do siwz,
Rysunek nr 2 – projekt zagospodarowania terenu  – załącznik nr 3.1b do siwz,
Rysunek nr 3 – projekt zagospodarowania terenu  – załącznik nr 3.1c do siwz,
Rysunek nr 4 – projekt zagospodarowania terenu  – załącznik nr 3.1d do siwz,
Szczegółowa specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 w Gdańsku  -  załącznik nr 3.2 do siwz,
Książka przedmiarów – zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 -  załącznik nr 3.3 do siwz.

 
Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. kostka betonowa polbruk) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.

 
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić, na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych, co najmniej:
w przypadku składania oferty  na jedno zadanie – 3 osoby,
w przypadku składania oferty  na dwa zadania – 6 osób,
w przypadku składania oferty  na trzy zadania – 9 osób,
  do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

     Główny kod: 45000000-7

     Dodatkowe kody:  45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6,  77310000-6.

.

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

60 dni

 

 

 

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości, co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i/lub zadanie 3
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

     oraz
w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 3 osoby do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe.
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 6 osób do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 9 osób do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

Informacje dodatkowe :

Ad. a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

Ad. b)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Ad. a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:  Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP :  Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.

     Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

     Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

     Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

      Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.

      Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni jego oferta zostanie odrzucona.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
                                                              

 

 

 

 

 

XII. PROCEDURA

 

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

w przypadku składania oferty na zadanie  1 -  1 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie  2 –    800,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie  3  - 1 200,00 zł.
 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
 
 
-       cena                                                                                     waga  0,60

-        termin wykonania zamówienia                                  waga  0,25        

-       okres gwarancji na wykonane roboty budowlane    waga  0,15

 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

 

 


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)     dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

-klęski żywiołowe,

-wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

-wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

-innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

-konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

g)     w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

h)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-        zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,

-        Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-        proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-        w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)    zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 
 
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
01.10.2018 r godzina: 10:30

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 30.10.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.10.2018 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra  stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. PCK 5 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. PCK 5 w Gdańsku ; nr działka nr 392/1, obręb 34.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 Główny kod: 45000000-7

 Dodatkowe kody:  45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                             znaczenie   0,60

2.     termin wykonania zamówienia                                   znaczenie   0,25

3.     okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15

 
Część nr 2

Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Ramułta 9 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Ramułta 9 w Gdańsku; działka nr 90/7, obręb 110.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody:  45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6,  77310000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                             znaczenie   0,60
termin wykonania zamówienia                                   znaczenie   0,25
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15

 
Część nr 3

Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Seredyńskiego 2 w Gdańsku; działki nr 94, 102/3, obręb 100.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody:  45111000-8, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                             znaczenie   0,60
termin wykonania zamówienia                                   znaczenie   0,25
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 643,12 KB 2018-09-12 15:07 pobierz
2 wzór umowy.pdf 347,23 KB 2018-09-12 15:07 pobierz
3 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 4.pdf 273,54 KB 2018-09-12 15:06 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 5.pdf 268,21 KB 2018-09-12 15:06 pobierz
5 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 6.pdf 174,22 KB 2018-09-12 15:06 pobierz
6 1.1 projekt strona tytułowa PCK 5.pdf 214,37 KB 2018-09-12 15:05 pobierz
7 1.1 projekt budowlany PCK 5.pdf 243,76 KB 2018-09-12 15:05 pobierz
8 1.1a rys. 1-4 PCK 5.pdf 64,16 KB 2018-09-12 15:05 pobierz
9 1.1b rys 2-4 PCK 5.pdf 532,9 KB 2018-09-12 15:05 pobierz
10 1.1c rys. 3-4 PCK 5.pdf 529,7 KB 2018-09-12 15:04 pobierz
11 1.1d rys. 4-4 PCK 5.pdf 517,09 KB 2018-09-12 15:04 pobierz
12 1.1e rys. 5-7 PCK 5.pdf 23,9 KB 2018-09-12 15:04 pobierz
13 1.1f rys. 6-7 PCK 5.pdf 45,27 KB 2018-09-12 15:03 pobierz
14 1.1g rys. 7-7 PCK 5.pdf 22,01 KB 2018-09-12 15:03 pobierz
15 1.1g rys. 7-7 PCK 5.pdf 22,01 KB 2018-09-12 15:03 pobierz
16 1.2 ST Wym. ogól..pdf 196,9 KB 2018-09-12 15:03 pobierz
17 1.3 ST Roboty przygot..pdf 177,14 KB 2018-09-12 15:02 pobierz
18 1.4, 1.5 ST Podbudowy.pdf 230,68 KB 2018-09-12 15:02 pobierz
19 1.6 ST Nawierzchnie.pdf 342,92 KB 2018-09-12 15:02 pobierz
20 1.7 ST Zieleń.pdf 176,38 KB 2018-09-12 15:01 pobierz
21 1.8 obmiar PCK 5.pdf 54,25 KB 2018-09-12 15:01 pobierz
22 2.1 PZT Ramułta 9.pdf 1,87 MB 2018-09-12 15:01 pobierz
23 2.1a rys. Z1 Ramułta 9.pdf 509,24 KB 2018-09-12 15:00 pobierz
24 2.1b rys. Z2 Ramułta 9.pdf 446,97 KB 2018-09-12 15:00 pobierz
25 2.1c rys. Z3 Ramułta 9.pdf 252,72 KB 2018-09-12 15:00 pobierz
26 2.1d rys. Z4 Ramułta 9.pdf 258,87 KB 2018-09-12 14:59 pobierz
27 2.1e rys. Z5 Ramułta 9.pdf 275,6 KB 2018-09-12 14:59 pobierz
28 2.1f rys. Z6 Ramułta 9.pdf 381,45 KB 2018-09-12 14:59 pobierz
29 2.1g rys. Z7 Ramułta 9.pdf 405,5 KB 2018-09-12 14:58 pobierz
30 2.2 ST Ramułta 9.pdf 229,26 KB 2018-09-12 14:58 pobierz
31 2.3 Przedmiar Ramułta 9.pdf 44,91 KB 2018-09-12 14:58 pobierz
32 3.1 PZT Seredynskiego 2.pdf 7,96 MB 2018-09-12 14:57 pobierz
33 3.1a rys.1 Seredyńskiego 2.pdf 333,2 KB 2018-09-12 14:57 pobierz
34 3.1b rys.2 Seredyńskiego 2.pdf 336,32 KB 2018-09-12 14:57 pobierz
35 3.1c rys.3 Seredyńskiego 2.pdf 315,82 KB 2018-09-12 14:56 pobierz
36 3.1d rys.4 Seredyńskiego 2. 388,87 KB 2018-09-12 14:56 pobierz
37 3.2 ST Seredyńskiego 2 2,15 MB 2018-09-12 14:56 pobierz
38 3.3 książka przedmiarów Seredyńskiego 2 54,61 KB 2018-09-12 14:55 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2018-09-12
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-09-12 14:55
Ostatnia aktualizacja: 2018-10-01 13:44