wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-11-02
Informuję, że w dniu 02.11.2018 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą „BOLEK i LOLEK” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewy, przy ulicy Górnej 2 z ceną 476 000,46 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 03.12.2018r. i doświadczeniem kierownika budowy: 120 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-10-24
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Firmy „BOLEK i LOLEK” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewy, przy ulicy Górnej 2 z ceną 476 000,46 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 03.12.2018r. i doświadczeniem kierownika budowy: 120 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta ze złożonych, spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin wykonania zamówienia /
Doświadczenie kierownika budowy
1
Instalatorstwo Elektryczne
Jerzy Górski
Ul. Taborowa 4/37
80-171 Gdańsk
Cena oferty: 344 626,28 zł.
Termin wykonania zamówienia: 10.12.2018 r.
Doświadczenie kierownika budowy: 120 miesięcy
2
Firma „BOLEK i LOLEK”
Janusz Bogdan
ul. Górna 2
83-250 Skarszewy
Cena oferty: 476 000,46 zł.
Termin wykonania zamówienia: 03.12.2018 r.
Doświadczenie kierownika budowy: 120 miesięcy
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Doświadczenie kierownika budowy
Waga 15%
Razem
2
60,00
25,00
15,00
100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 03.12.2018r. i krótszy Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt
3. Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia 120 miesięcy i więcej Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.10.2018 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku
Numer referencyjny: 64/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
roboty tynkarskie,
roboty kafelkarskie
wykonanie ścianek działowych,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg,
wykonanie posadzek,
roboty malarskie,
montaż stolarki okiennej,
montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
b) roboty sanitarne tj.
wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
wykonanie/ remont/ przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
remont instalacji elektrycznej,
d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac.
Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w projekcie architektoniczno-budowlanym i wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1. pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 26 do SIWZ.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1 . ul. 3-go Maja 25/76
1) Przedmiar - remont lokalu, Al. 3-go Maja 25/76– załącznik nr 1 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. 3-go Maja 25/76- załącznik nr 2 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. 3-go Maja 25/76– załącznik nr 3 do siwz.
3.2 . ul. Dobra 5/5A
1) Projekt architektoniczno-budowlany. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 4 do siwz.
- Rysunek nr 01. Sytuacja – załącznik nr 4.1 do siwz.
- Rysunek nr 02. Rzut mieszkania – Inwentaryzacja - załącznik nr 4.2 do siwz.
- Rysunek nr 03. Rzut mieszkania – Instalacja gazu - załącznik nr 4.3 do siwz.
- Rysunek nr 04. Aksonometria gazu- załącznik nr 4.4 do siwz.
2) Projekt wykonawczy. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 5 do siwz.
- Rysunek nr 01. Sytuacja – załącznik nr 5.1 do siwz.
- Rysunek nr 02. Rzut mieszkania – Inwentaryzacja - załącznik nr 5.2 do siwz.
- Rysunek nr 03. Rzut mieszkania – Instalacja gazu - załącznik nr 5.3 do siwz.
- Rysunek nr 04. Aksonometria gazu- załącznik nr 5.4 do siwz.
- Rysunek nr 05. Rzut mieszkania instalacji C.O.- załącznik nr 5.5 do siwz.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 6 do siwz.
4) Przedmiar – Remont lokalu, Al. Dobra 5 m 5A – załącznik nr 7 do siwz.
5) Przedmiar robót. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i c.o. w lokalu mieszkalnym, Gdańsk ul. Dobra 5 m 5A załącznik nr 8 do siwz.
6) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsku ul. Dobra 5 m 5A– załącznik nr 9 do siwz.
7) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej m 5, ul. Dobra 5A – załącznik nr 10 do siwz.
3.3 . Al. Gen. Józefa Hallera 50A/20
1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Generała Józefa Hallera 50A m 20 – załącznik nr 11 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Hallera 50A/20 - załącznik nr 12 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Hallera 50A/20 – załącznik nr 13 do siwz.
3.4 . ul. Lelewela 35A/5
1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Lelewela 35A/5- załącznik nr 14 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Lelewela 35A/5- załącznik nr 15 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Lelewela 35/5- załącznik nr 16 do siwz.
3.5 . ul. Na Zaspę 10/7
1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Na Zaspę 10/7 - załącznik nr 17 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Na Zaspę 10/7 - załącznik nr 18 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 7, Gdańsk ul. Na Zaspę 10 - załącznik nr 19 do siwz.
3.6 . ul. Strajku Dokerów 11/11
1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 20 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 21 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 22 do siwz.
3.7 . ul. Strajku Dokerów 29/1
1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Strajku Dokerów 29/1 - załącznik nr 23 do siwz.
2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Strajku Dokerów 29/1- załącznik nr 24 do siwz.
3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Strajku Dokerów 29 m 1- załącznik nr 25 do siwz.
3.8 . Ogólna specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 26 do siwz.
3.9 . Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –Roboty Instalacyjne gazowe- załącznik nr 27 do siwz.
3.10 . Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 28 do siwz.
3.11 .Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej- załącznik nr 29 do siwz.
4.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
5.Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji hydraulicznych i elektrycznych w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do dnia 20.12.2018r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 6 osób, w tym:
- 1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
Informacje dodatkowe :
ad a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
ad b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane
ad a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Podać w złożonej ofercie doświadczenie kierownika budowy.
6. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
7. Złożyć Zestawienie kosztorysów, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
8. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 20.12.2018r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 20.12.2018r. jego oferta zostanie odrzucona.
9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
10. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 32 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena waga 60%- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
termin wykonania zamówienia waga 25%- odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt
doświadczenie kierownika budowy waga 15%- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
- konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej,
- konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia,
- konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali,
- konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
- nieprzekazanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w dniu podpisania umowy dotyczy lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Dobrej 5A,
g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy, Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, Kierownikami robót,
- zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, Kierowników, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowy kierownik budowy będzie miał nie mniejsze doświadczenie niż kierownik wskazany w ofercie.
i) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
j) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
08.10.2018 r. o godz. 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 06.11.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 8.10.2018 r. godzina 11:00,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ 64 | 948,48 KB | 2018-09-20 13:59 | pobierz |
2 | Umowa - wzór | 346,71 KB | 2018-09-20 13:59 | pobierz |
3 | zał nr 1. Przedmiar remon | 32,94 KB | 2018-09-20 07:15 | pobierz |
4 | zał nr 2. Przedmiar branża sanitarna | 42,41 KB | 2018-09-20 07:15 | pobierz |
5 | zał nr 3. Przedmiar branża elektryczna | 28,1 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
6 | zał nr 4. Projekt Budowlany | 782,81 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
7 | zał nr 4.1. Sytuacja | 234,7 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
8 | zał nr 4.2. Rzut mieszkania Inwentaryzacja | 106,87 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
9 | zał nr 4.3. Rzut mieszkania Instalacja Gazu | 108,32 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
10 | zał nr 4.4. Aksonometria gazu | 44,56 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
11 | zał nr 5. Projekt Wykonawczy | 785,65 KB | 2018-09-20 07:14 | pobierz |
12 | zał nr 5.1. Sytuacja | 234,54 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
13 | zał nr 5.2. Rzut mieszkania Inwentaryzacja | 106,69 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
14 | zał nr 5.3. Rzut mieszkania Instalacja Gazu | 108,11 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
15 | zał nr 5.4. Aksonometria gazu | 44,83 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
16 | zał nr 5.5. ARzut mieszkania. Instalacja C.O. | 84,76 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
17 | zał nr 6. Specyfikacje Techniczne | 181,69 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
18 | zał nr 7. Przedmiar remont lokalu | 33,68 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
19 | zał nr 8. Przedmiar branża sanitarna | 76,29 KB | 2018-09-20 07:13 | pobierz |
20 | zał nr 9. Przedmiar branża sanitarna | 46,46 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
21 | zał nr 10. Przedmiar branża elektryczna | 88,96 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
22 | zał nr 11. Przedmiar remont | 30,84 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
23 | zał nr 12. Przedmiar branża sanitarna | 44,05 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
24 | zał nr 13. Przedmiar branża elektryczna | 29,61 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
25 | zał nr 14. Przedmiar remont | 35,41 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
26 | zał nr 15. Przedmiar branża sanitarna | 40,22 KB | 2018-09-20 07:12 | pobierz |
27 | zał nr 16. Przedmiar branża elektryczna | 32,12 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
28 | zał nr 17. Przedmiar remont | 33,06 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
29 | zał nr 18. Przedmiar branża sanitarna | 44,48 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
30 | zał nr 19. Przedmiar branża elektryczna | 101,6 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
31 | zał nr 20. Przedmiar remont | 41,61 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
32 | zał nr 21. Przedmiar branża sanitarna | 44,78 KB | 2018-09-20 07:11 | pobierz |
33 | zał nr 22. Przedmiar branża elektryczna | 28,79 KB | 2018-09-20 07:10 | pobierz |
34 | zał nr 23. Przedmiar remont | 38,1 KB | 2018-09-20 07:10 | pobierz |
35 | zał nr 24. Przedmiar branża sanitarna | 39,33 KB | 2018-09-20 07:10 | pobierz |
36 | zał nr 25. Przedmiar branża elektryczna | 92,76 KB | 2018-09-20 07:10 | pobierz |
37 | zał nr 26. Specyfikacja ogólna | 3 MB | 2018-09-20 07:10 | pobierz |
38 | zał nr 27. Specyfikacja roboty gazowe | 555,45 KB | 2018-09-20 07:09 | pobierz |
39 | zał nr 28. Specyfikacja roboty sanitarne | 646,24 KB | 2018-09-20 07:09 | pobierz |
40 | zał nr 29. Specyfikacja roboty elektryczne | 966,01 KB | 2018-09-20 07:09 | pobierz |
41 | zał nr 30 oswiadczenie podst. wykluczenia | 532,87 KB | 2018-09-20 07:09 | pobierz |
42 | zał nr 31 oswiadczenie warunki udzialu | 521,25 KB | 2018-09-20 07:09 | pobierz |
43 | zał nr 32 oswiadczenie grupa kapitałowa | 375,77 KB | 2018-09-20 07:08 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-09-20 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-09-20 14:00 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-10-08 12:03 |