BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2019 r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-12-12

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 z:

Sumą cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 1 130,00 zł.
Sumą cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 6 865,00 zł.
Ceną jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 50,00 zł.
Gwarancją na nasadzenia drzew: 23 miesiące
Doświadczeniem osób skierowanych do realizacji zamówienia – ponad 60 miesięcy.
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożna oferta oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
 

Cena/gwarancja

 
1
DENDROLAB Sp z o.o.

80-404 Gdańsk,

ul Mikołaja Reja 3
 

1.     Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 1 130,00 zł.

2.     Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 6 865,00 zł.

3.     Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 50,00 zł.

Gwarancja na nasadzenia drzew: 23 miesiące

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja)

30
Liczba pkt w kryterium

Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi)
Liczba pkt w kryterium

Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 90,00 zł.
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji na nasadzenia drzew
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
RAZEM

Pkt.
1
30,00
20,00
10,00
20
20
100,00
 

 

 

 

 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnacje) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium okres gwarancji na nasadzenia drzew zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; zgodnie z określonymi warunkami  – 23 miesiące -  Zamawiający przyznał Wykonawcy 20 punktów.
Punkty w kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem  – ponad 60 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 20 punktów.
 

       

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.12.2018 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:          zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

na wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2019 r.

 

Numer referencyjny: 81/18/A

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest:

a)    wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,

b)    wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,

c)    karczowanie i frezowanie  pni po ściętych drzewach,

d)    nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,

e)    pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,

f)     ochrona kasztanowców przed szrotówkiem  kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,

g)    ocena stanu zdrowotnego drzew,

h)    usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,

i)      usuwanie karpiny,

na terenie administrowanym przez Zamawiającego.

2.         Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne,  bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.

3.         Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.

4.         Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

5.         Zamawiający przewiduje założenie około 60 opasek lepowych. Należy użyć opasek z  tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez Wykonawcę  musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 –150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej  odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów  pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.

 

Terminy realizacji prac:

a)    Założenie opasek do  09.05.2019 r.

b)    Pierwsza zmiana opasek do 27.06.2019 r.

c)     Druga zmiana opasek  do 29.08.2019 r.

d)    Zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2019 r.

 

Terminy określone w punkach a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się  motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli.

Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt  ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie                  wykonania powyższego zabiegu. 

Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek.

W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia liści z zimującymi poczwarkami w obrębie rzutu korony i ich utylizacji.

6.         Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia  będą uzgadniane  z Wykonawcą na  bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje do nasadzenia typowe  drzewa oraz drzewa ozdobne niskopienne takie jakie  występują na  osiedlach mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa ) o  obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych  ochroną Konserwatora Zabytków  Zamawiający  przewiduje nasadzanie   takich roślin jak  platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm.

Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji Zasobu) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.

7.         Szacunkowe ilości poszczególnych usług:

a)    wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów -  około 295 szt.,

b)    wycinka krzewów – około 20 szt.,

c)     wycinka żywopłotów – około 40m2,     

d)    frezowanie pni – około 30 szt.,

e)     nasadzanie drzew wraz z materiałem –  około 50 szt.,

f)     nasadzanie krzewu wraz z materiałem –  około 35 szt.,

g)     pielęgnacja drzew –  około 905 szt.,

h)    pielęgnacja krzewów – około 100 szt.,

i)      pielęgnacja żywopłotów – około 1 630 m2,     

j)      usuwanie wiatrołomów –  około 180 szt.,

k)    usuwanie karpiny – około 35 szt.,

l)      karczowanie pni  – około 50 szt.,

m)  ochrona drzew kasztanowców – około 60 szt.,

n)    ocena stanu zdrowotnego drzew – około 45 szt.

             Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego.

8.         Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 77211400-6.

Dodatkowe kody: 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od 01.01.2019 r. Do 31.12.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł.

 

Informacje dodatkowe :

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.     Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:

-    podnośnikiem balkonowym,

-    samochodem skrzyniowym,

-    3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).

 

2.     Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)     wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum  2 usługi  polegające na wycince drzew lub  nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni,

 

b)    skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:

-    1 osobę na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12–to miesięczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby  potwierdzające powyższe kwalifikacje,

-    3 osoby na stanowisku pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie  pielęgnacji drzew.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

Informacje dodatkowe:

ad 1 i 2b.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

 

ad 1  i 2a i 2b.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

ad 2a.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze polegającej na wycince drzew lub  nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług polegających na wycince drzew lub  nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.

 

ad 2a i 2b.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.          Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.          Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.          Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

4.          Podać w złożonej ofercie  okres gwarancji dla nasadzonych drzew.

Minimalny okres gwarancji dla nasadzonych drzew wynosi 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

5.          Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pielęgnację – zgodnie z punktem 1 oferty.

6.          Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pozostałe usługi – zgodnie z punktem 2 oferty.

7.          Podać w ofercie cenę za ochronę kasztanowców.

8.          Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ ppkt. 2-5 SIWZ.

9.          Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

10.      Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku  pilarzy zgodnie z pkt. 19 ppkt. 5 SIWZ.

11.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację)              - waga 30 % - odpowiada maks. wartości 30 pkt

Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi)    - waga 20 % - odpowiada maks. wartości 20 pkt

Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców)      - waga  10 % - odpowiada maks. wartości 10 pkt

Okres gwarancji  (na nasadzenia drzew)                                   - waga  20 %- odpowiada maks. wartości 20 pkt

Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia  - waga 20 % - odpowiada maks. wartości 20 pkt    
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)       zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)       zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)       wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)       zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)       łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)        zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym lub osoby na stanowisku pilarzy, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

- zmiana osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym lub osobami na stanowisku pilarz,

- Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.

g)       zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

h)       realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.       Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)              Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)              Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
27.11.2018 r godzina: 10:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 26.12.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

 

Informacje dodatkowe:

I.      Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:

a)    Kryterium – Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnacje) - waga 30% (0,30)- odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Suma cen jednostkowych minimalna/ Suma cen jednostkowych badanej oferty)x 100 pkt. x 30 %

 

b)    Kryterium – Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) - waga 20% (0,20)- odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Suma cen jednostkowych minimalna/ Suma cen jednostkowych badanej oferty)x 100 pkt. x 20 %

 

c)     Kryterium – Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) - waga 10% (0,10)- odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena jednostkowa minimalna/ Cena jednostkowa badanej oferty)x 100 pkt. x 10 %

 

d)    Kryterium – Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.

-         od 23 do 24 miesięcy       -   20 pkt 

-         od 21 do 22 miesięcy        -  15 pkt 

-         od 19 do 20 miesięcy       -   10 pkt 

-         od 17 do 18 miesięcy        -    6 pkt 

-         od 15 do 16 miesięcy        -    3 pkt 

-         od 13 do 14 miesięcy        -    1 pkt 

-         12 miesięcy                         -    0 pkt

 

W przypadku określenia gwarancji powyżej 24 miesięcy wykonawca otrzyma maksymalną ilość  punktów, tj. 20 pkt. 

Jeżeli Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 12 miesięcy - jego oferta zostanie odrzucona.

Wykonawca ma obowiązek określić okres udzielonej gwarancji z dokładnością do pełnego miesiąca.

W przypadku określenia wartości w niepełnych miesiącach Zamawiający zaokrągli wartość  do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym okresem udzielonej gwarancji. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy.

 

 

 

 

e)     Kryterium - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - waga 20 % (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.   

Wykonawca określi: w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku  pilarzy (w pełnych miesiącach).

Na podstawie powyższych danych Zamawiający obliczy średni okres doświadczenia osób skierowanych do realizacji  zamówienia, zgodnie ze wzorem:

 

   Dśr =  0,6 x Dk    +   0,4 x Dp                   (*)  

  gdzie:

Dk   -  doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym,

Dp  -  średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy.

 

Średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy należy obliczyć według wzoru:

 

          Dp =   ( D1 + D2 + D3)/3

gdzie:

 Di   -  doświadczenie pilarza nr „i” , gdzie i = 1, 2, 3. 

 

Do obliczenia średniego doświadczenia osób na stanowisku pilarzy Zamawiający będzie brał tylko i wyłącznie tę ilość pilarzy, która jest wymagana do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu..

W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości pilarzy, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brani pilarze w kolejności ich wpisania do druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób”.

 

Punkty za obliczone Dśr  [zgodnie ze wzorem (*) zostaną przyznane na zasadach:

-         0 do 10 m-cy -                      0 pkt 

-         Ponad 10 do 20 m-cy -         1 pkt 

-         Ponad 20 do 30 m-cy -         3 pkt 

-         Ponad 30 do 40 m-cy -         6 pkt 

-         Ponad 40 do 50 m-cy -        10 pkt 

-         Ponad 50 do 60 m-cy -        15 pkt 

-         Ponad 60 m-cy -                  20 pkt 

 

II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:

27.11.2018 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 spexcyfikacja istptnych warunków zamówienia.pdf 707,06 KB 2018-11-16 14:43 pobierz
2 wzór umowy.pdf 294,42 KB 2018-11-16 14:43 pobierz
3 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 1.pdf 331,44 KB 2018-11-16 14:42 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu zał. 2.pdf 319,13 KB 2018-11-16 14:42 pobierz
5 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 3.pdf 235,61 KB 2018-11-16 14:42 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2018-11-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2018-11-16 14:41
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-12 12:55