Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Piwnej 48/49-58 i św. Ducha 26/30-48 w Gdańsku.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2019-01-17
Dnia 17.01.2019 podpisano umowę firmą:Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy 83-322, Ul. Stolema 4 z ceną oferty 79 000,00 zł brutto, terminem wykonania zamówienia: 50 dni, doświadczeniem kierownika budowy: 21 lat, okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2019-01-10
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. Zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 5 Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy 83-322, Ul. Stolema 4 z ceną oferty 79 000,00 zł brutto, terminem wykonania zamówienia: 50 dni, doświadczeniem kierownika budowy: 21 lat, okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin wykonania zamówienia /
Doświadczenie kierownika budowy
1
„JULIAN” FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWO- OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF DYMURA
Małkowo, ul. Pałacowa 46
83-330 Żukowo
Cena oferty: 120 417,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesiące
Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 21 lat
2
„AN-BUD ROBOTY ZIEMNE, DROGOWE I ROZBIÓRKOWE” Sp. z o.o.
ul. Przyrodników 30
80-180 Gdańsk
Cena oferty: 184 500,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy
Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat
3
„RM i KA" Robert Gralak
83-000 Pruszcz Gdański,
Ul. Grunwaldzka 62.
Cena oferty: 89 002,30 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy
Doświadczenie kierownika budowy: 28 lat
4
AKSAMIT GLOBAL Sp. z o.o.
ul. Jabłoniowa 4
80-175 Gdańsk
Cena oferty: 122 877,14 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy
Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat
5
JAN REKOWSKI ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY
ul. Stolema 4
83-322 Stężyca
Cena oferty: 79 000,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy
Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat
6
FB JELCZ Sp. z o.o.
UL. Polna 45
80-209 Chwaszczyno
Cena oferty: 138 861,78 zł
Termin realizacji zamówienia: 50 dni.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy
Doświadczenie kierownika budowy: 29 lat
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
Waga 15%
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
Waga 15%
Doświadczenie kierownik budowy
Waga 10%
Razem
1
39,36
15,00
15,00
10,00
79,36
2
25,69
15,00
15,00
10,00
65,69
3
53,26
15,00
15,00
10,00
93,26
4
38,58
15,00
15,00
10,00
78,58
5
60,00
15,00
15,00
10,00
100,00
6
34,13
15,00
15,00
10,00
74,13
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 50 dni Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.
3. Punkty w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla okresu powyżej 24 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.
4. Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia powyżej 20 lat Zamawiający przyznał Wykonawcy 10 pkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 15.01.2019 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Piwnej 48/49-58 i św. Ducha 26/30-48 w Gdańsku.
Numer referencyjny: 93/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Piwnej 48/49-58 i św. Ducha 26/30-48 w Gdańsku; (dz. nr 353/14 i 353/17 obręb ew.89).
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ziemne,
b) roboty rozbiórkowe,
c) wykonanie nawierzchni utwardzonych,
d) wykonanie trawnika,
e) wykonanie oświetlenia terenu,
f) wykonanie małej architektury- parking dla rowerów i kraty ochronne,
g) uporządkowanie terenu.
Uwaga.
· Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu ul. Piwna 48/49-58, św. Ducha 26/30-48, 80-834 Gdańsk ” (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ).
· Jednocześnie słupki oświetleniowe wskazane w pozycji 25 powyższego przedmiaru muszą być wykonane łącznie z zasilaniem zgodnie z projektem wykonawczym elektrycznym dla zakresu określonego w etapie II.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Projekt budowlany zagospodarowania terenu ul. Piwna 48/49-58, Św. Ducha 26/30-48, 80-834 Gdańsk; dz. Nr 353/14 i 353/17 obręb ew. 89 – załącznik nr 1 do siwz,
- Rysunek nr ZT.1 - zagospodarowanie terenu – załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr ZT.2 - ogrodzenie – załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr ZT.3 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr ZT.5 – wyposażenie terenu, nawierzchnie – załącznik nr 1.4 do siwz,
b) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Piwna 48/49-58, Św. Ducha 26/30-48, 80-834 Gdańsk;
dz. Nr 353/14 i 353/17 obręb ew. 89 – załącznik nr 2 do siwz,
- Rysunek nr PW.1 - zagospodarowanie terenu – załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr PW.2 - ogrodzenie – załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr PW.3 – wiata sm. – rzut, przekroje – załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr PW.4 – wiata sm. – elewacje – załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr PW.5 – wyposażenie terenu, nawierzchnie – załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr PW.6 – nawierzchnie – załącznik nr 2.6 do siwz,
c) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Piwna 48/49-58, Św. Ducha 26/30-48 w Gdańsku; dz. nr 353/14 i 353/17 obręb ew. 89; instalacje elektryczne – załącznik nr 3 do siwz,
- Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR SA – załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr E-01 – zagospodarowanie terenu ul. Piwna 48/49-58, Św. Ducha 26/30-48 w Gdańsku, dz. nr 353/14 i 353/17 obr. 89 – załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr E-02 – schemat zasilania– załącznik nr 3.3 do siwz,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót etap 2. Ul. Piwna 48/49-58, 80-834 Gdańsk, dz. Nr 353/14 i 353/17 obręb ew. 89 – załącznik nr 4 do siwz,
e) Specyfikacja techniczna. Oświetlenie terenu. Budowa oświetlenia Ul. Piwna 48/49-58, 80-834 Gdańsk, dz. Nr 353/14 i 353/17 obręb ew. 89 – załącznik nr 5 do siwz,
f) Przedmiar –załącznik nr 6 do siwz,
4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie, murarskie i elektryczne.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 31527200-8, 45111000-8, 45111291-4, 45223300-9, 45233220-7, 45233253-7, 45340000-2, 77310000-6, 77314100-5,
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
75 dni
Informacje dodatkowe:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Maksymalnie 75 dni od dnia przekazania placu budowy.
Przekazanie placu budowy nastąpi, w zależności od warunków pogodowych umożliwiających realizację robót budowlanych, jednak nie wcześniej niż 15.03.2019 r
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości, co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE
Informacje dodatkowe:
Ad. a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Ad. b)
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Ad. a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak.
VIII. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP : Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni od dnia przekazania placu budowy.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 75 dni jego oferta zostanie odrzucona.
6. Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.
7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
- cena waga 0,60 – odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
- termin wykonania zamówienia waga 0,15 – odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane waga 0,15 – odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
- doświadczenie kierownika budowy waga 0,10– odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy.
- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie,
i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
20.12.2018 r godzina: 10:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 18.01.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60).
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%
2. KRYTERIUM - termin wykonania zamówienia - waga 15% (0,15).
- 50 i mniej dni od dnia wprowadzenia na budowę - 15 pkt
- od 51 do 56 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę - 10 pkt
- od 57 do 62 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę - 6 pkt
- od 63 do 68 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę - 3 pkt
- od 69 do 74 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę - 1 pkt
- 75 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę - 0 pkt
3. KRYTERIUM - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane-waga 15% (0,15).
- powyżej 24 miesięcy - 15 pkt
- powyżej 20 do 24 miesięcy - 9 pkt
- powyżej 16 do 20 miesięcy - 4 pkt
- powyżej 12 do 16 miesięcy - 1 pkt
- 12 miesięcy - 0 pkt
4. KRYTERIUM - Doświadczenie kierownika budowy (w latach) waga 10% (0,10).
- do 5 lat - 0 pkt
- powyżej 5 do 10 lat - 1 pkt
- powyżej 10 do 15 lat - 3 pkt
- powyżej 15 do 20 lat - 6 pkt
- powyżej 20 lat - 10 pkt
Punkty z w/w kryteriów oddzielnie zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 20.12.2018 r. godzina 11:00
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 93 | 807,46 KB | 2018-12-05 10:16 | pobierz |
2 | wzór umowy 93 | 344,24 KB | 2018-12-05 10:16 | pobierz |
3 | zał 1 - KOZIA_PB_OPIS_160627_ | 11,56 MB | 2018-12-05 10:10 | pobierz |
4 | zał 1.1 - KOZIA_PB_160616 - Arkusz - ZT-1 - Zagospodarowanie terenu | 1,8 MB | 2018-12-05 10:12 | pobierz |
5 | zał 1.2 - KOZIA_PB_160616 - Arkusz - ZT-2 - Ogrodzenie | 156,58 KB | 2018-12-05 10:10 | pobierz |
6 | zał 1.3 - KOZIA_PB_160616 - Arkusz - ZT-3 - Wiata śmietnikowa | 135,74 KB | 2018-12-05 10:10 | pobierz |
7 | zał 1.4 - KOZIA_PB_160616 - Arkusz - ZT-5 - Wyposażenie terenu, nawierzchnie | 900,82 KB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
8 | zał 2 - 05.3 KOZIA_OPIS_PW_160627 | 2,09 MB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
9 | zał 2.1 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-1 - Zagospodarowanie terenu | 1,81 MB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
10 | zał 2.2 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-2 - Ogrodzenie | 157,3 KB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
11 | zał 2.3 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-3 - Wiata sm- - rzut, przekroje | 179,6 KB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
12 | zał 2.4 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-4 - Wiata sm-- elewacje | 137,37 KB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
13 | zał 2.5 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-5 - Wyposażenie terenu, nawierzchnie | 903,69 KB | 2018-12-05 10:09 | pobierz |
14 | zał 2.6 - 05.3 KOZIA_PW_160627 - Arkusz - PW-6 - Nawierzchnie | 158,45 KB | 2018-12-05 10:08 | pobierz |
15 | zał 3 - Opis_elektr_W05_03 | 53,18 KB | 2018-12-05 10:08 | pobierz |
16 | zał 3.1 - warunki przyłączenia | 1,31 MB | 2018-12-05 10:08 | pobierz |
17 | zał 3.2 - W05-3-E01 | 1,32 MB | 2018-12-05 10:08 | pobierz |
18 | zał 3.3 - W05-3-E02 | 137,2 KB | 2018-12-05 10:07 | pobierz |
19 | zał 4 -specyfikacja roboty budowlane | 1,34 MB | 2018-12-05 10:07 | pobierz |
20 | zał 5 - STWiOR_3 | 88,17 KB | 2018-12-05 10:07 | pobierz |
21 | zał 6 - przedmiar | 1,02 MB | 2018-12-05 10:07 | pobierz |
22 | zał 7 - oswiadczenie wykluczenie | 425,76 KB | 2018-12-05 10:14 | pobierz |
23 | zał 8 - oswiadczenie warunki udzialu postepowanie | 415,28 KB | 2018-12-05 10:14 | pobierz |
24 | zał 9 - oswiadczenie grupa kapitałowa | 276,79 KB | 2018-12-05 10:14 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-12-05 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-12-05 14:37 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-12-20 14:43 |