BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w 2019 roku.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-04-17

Informuję, że w dniu 17.04.2019 r. Zamawiający podpisał umowy:

- nr 27/2019/NZ na zadaniu 2 z firmą: Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie”  z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 3 362,79  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 252 m-cy i kosztami pośrednimi 20%.

- nr 28/2019/NZ na zadaniu 3 z firmą: ZDUNEK s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 600 m-cy i kosztami pośrednimi 25%.

-  nr 29/2019/NZ na zadaniu 4 z firmą: ZDUNEK s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 240 m-cy i kosztami pośrednimi 25%.

 

Informuję, że w dniu 18.04.2019 r. Zamawiający podpisał umowę:

- nr 26/2019/NZ na zadaniu 1 z firmą: Tryba Marian „Usługi Zduńskie  i Budowlane” z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 2 560,00  zł, okresem gwarancji 28 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 252 m-cy i kosztami pośrednimi 54%.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-04-12

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w 2019 roku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał na:

-          zadaniu 1 ofertę nr 4 Tryba Marian „Usługi Zduńskie  i Budowlane” z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 2 560,00  zł, okresem gwarancji 28 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 252 m-cy i kosztami pośrednimi 54%.

      UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.

 

-          zadaniu 2 ofertę nr 3 Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie”  z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 3 362,79  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 252 m-cy i kosztami pośrednimi 20%.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

-          zadaniu 3 ofertę nr 1 ZDUNEK s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 600 m-cy i kosztami pośrednimi 25%.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

-          zadaniu 4 ofertę nr 1 ZDUNEK s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z ceną za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03  zł, okresem gwarancji 30 m-cy, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 240 m-cy i kosztami pośrednimi 25%.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, okres gwarancji,
 

 

1
 

 

 

ZDUNEK s.c.

Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane

Alojzy i Krzysztof Mathea

80-299 Gdańsk,

ul. Nowy Świat 28

 
Zadanie 3

Cena  za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03 zł.

Okres gwarancji –30 m-cy.

Termin wykonania: 31.12.2019 r.

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 600 m-cy.

Koszty pośrednie – 25%.   

                                                        

Zadanie 4

Cena  za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 1 838,03 zł.

Okres gwarancji –30 m-cy.

Termin wykonania: 31.12.2019 r. 

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 240 m-cy,

koszty pośrednie – 25%.   

 

                       
    2
 

Mathea Robert

Zduństwo Roboty Budowlane

80-133 Gdańsk,

ul. Kolonia Zręby 16/20
Zadanie 1

Cena  za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 2 633,98 zł.

Okres gwarancji –30 m-cy.

Termin wykonania: 31.12.2019 r. 

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 72 m-cy,

koszty pośrednie – 35%.  
 

3
 

Robakowski Mieczysław

„Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie”

84-207 Koleczkowo,

ul. Brzozowa 3
Zadanie 2

Cena  za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 3 362,79 zł.

Okres gwarancji –30 m-cy.

Termin wykonania: 31.12.2019 r. 

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 252 m-cy,

koszty pośrednie – 20%.  
 

4
 

Tryba Marian

„Usługi Zduńskie  i Budowlane”

84-207 Koleczkowo

ul. Zduńska 2

 
Zadanie 1

Cena  za przestawienie pieca kaflowego -  objętość do 1 m3  - 2 560,00 zł.

Okres gwarancji –28 m-cy.

Termin wykonania: 31.12.2019 r. 

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 252 m-cy,

koszty pośrednie – 54%.  
 

 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Zadanie 1:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 

 
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
2
58,31
 

15,00
 

10,00
 

10,00
93,31
4
60,00
 

15,00
 

15,00
 

10,00
100,00
 

Zadanie 2:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
3
60,00
 

15
 

15
 

10
100,00
 

Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
1
60,00
 

15
 

15
 

10
100,00
 

 

Zadanie 4

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
1
60,00
 

15
 

15
 

10
100,00
 

Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.     Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 22 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.     Punkty w kryterium okres udzielonej gwarancji zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 22 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia –dla gwarancji powyżej 27 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.

3.       Punkty w kryterium ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 22 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zgodnie ze wskaźnikiem.

4.       Punkty w kryterium koszty pośrednie: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 22 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dla kosztów pośrednich do 55% Zamawiający przyznał Wykonawcy 10 pkt.

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta:

-        zadanie 2, 3 i 4 po 12.04.2019 r.

-        zadanie 1 po 17.04.2019 r.

 

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

na wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości w 2019 roku

 

Numer referencyjny: 12/19/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej ilości części : 2.

 

 

 

 

 

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie (przestawieniu) pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych oraz na postawieniu nowych pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych w  mieszkaniach.

2.    Zakres robót obejmuje między innymi:

-       rozebranie istniejącego pieca,

-       wykonanie fundamentu pod piec,

-       dostarczenie nowych materiałów,

-       postawienie nowego pieca,

-       przestawienie (remont) pieca,

-       wbudowanie osprzętu,

-       sprawdzenie przewodu dymowego,

-     sprawdzenie pieca lub trzonu przez próbne przepalenie  po zakończeniu robót zduńskich w mieszkaniu najemcy,

-       poinstruowanie lokatora o prawidłowej eksploatacji pieca,

-       wywóz gruzu i innych odpadów,

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) wykonania i odbioru robót  zduńskich. Branża robót: ogólnobudowlana – remont (przestawienie) lub postawienie nowego pieca - załącznik nr 1 do siwz,

-     Przedmiar  - przestawienie pieca kaflowego - kafle kwadratowe fazowane objętość do 1,00 m3 -  załącznik nr 2 do siwz.

4.   W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

5.     Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót zduńskich i pomocniczych. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45262630-6, 45262500-6

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

 

 

 

 

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

a)     Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

-        w przypadku składania oferty na zadanie 1                – 150 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 2                – 130 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 3               – 130 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 4               – 120 000,00 zł

  Wykonawca składający ofertę łącznie na dwa zadania  winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę będącą sumą wartości ubezpieczenia na poszczególne zadania.

 

Informacje dodatkowe :

ad a)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

 

a)     wykaże, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 2 roboty polegające na robotach zduńskich.

 

b)    skieruje do realizacji zamówienia minimum:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie

-          1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun),

 

w przypadku składania oferty na dwa  zadania

-          2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

 

 

 

 

Informacje dodatkowe :

ad a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad b)

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać  łącznie.

 

ad a i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP- Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.    Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.    Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.    Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.    Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 12 miesięcy – jego oferta zostanie odrzucona.

5.    Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby ilość miesięcy pracy na stanowisku zdun.

6.    Złożyć  Kosztorys ofertowy (szczegółowy), sporządzony wg przedmiaru robót Zamawiającego.

7.     Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

8.     Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.

9.     Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

                                              

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :

w przypadku składania oferty na jedno zadanie:

-          zadanie 1 – 2 800,00 zł;

-          zadanie 2 – 2 500,00 zł;

-          zadanie 3 – 2 500,00 zł;

-          zadanie 4 – 2 200,00 zł;

w przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                                           waga  0,60

okres udzielonej gwarancji za wady                                                          waga  0,15

ilość miesiecy pracy osoby na stanowisku zdun                                        waga  0,15

koszty pośrednie  KP do rbg                                                                      waga  0,10
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1.    Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-   zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-   wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-   wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-   w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-   w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)    zmianie może ulec osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania robót zduńskich, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

­          zmiana osoby posiadającej  uprawnienia do wykonywania robót zduńskich, nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich,

­          Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania robót zduńskich, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.

g)     zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

­        proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

h)   realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-   w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
25.03.2019 r. godzina: 10:45,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 23.04.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

1.   KRYTERIUM  - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

     Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%

 

2.   KRYTERIUM - okres udzielonej gwarancji za wady- waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt

-       12 miesięcy -                                                  0 pkt.

-       powyżej 12 miesięcy do  15 miesięcy -         1 pkt.

-       powyżej 15 miesięcy do 18 miesięcy -          3 pkt.

-       powyżej 18 miesięcy do 21 miesięcy -          5 pkt.

-       powyżej 21 miesięcy do  24 miesięcy -         8 pkt.

-       powyżej 24 miesięcy do 27 miesięcy -        11 pkt.

-       powyżej 27 miesięcy do 36 miesięcy -        15 pkt.

Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji powyżej 36 miesięcy, to wówczas otrzyma również 15 punktów.

Poniżej 12 miesięcy – Wykonawca nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie   odrzucona.

Wykonawca ma obowiązek określić okres udzielonej gwarancji z dokładnością do pełnego miesiąca.

W przypadku określenia wartości  ułamkowych  lub  w  dniach  Zamawiający  zaokrągli  wartość  do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym okresem gwarancji.

Zamawiający do umowy przyjmie okres gwarancji zgodnie z zasadami oceny ofert.

Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie okresu udzielonej gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela minimalnej gwarancji na okres 12 miesięcy i przyzna 0 punktów.

 

3.   KRYTERIUM - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt

-       0 do 12 m-cy -                       0 pkt 

-       Ponad 12 do 24 m-cy -          1 pkt 

-       Ponad 24 do 36 m-cy -          3 pkt 

-       Ponad 36 do 48 m-cy -          6 pkt 

-       Ponad 48 do 60 m-cy -        10 pkt 

-       Ponad 60 m-cy -                  15 pkt 

 

W przypadku określenia wartości w niepełnych miesiącach Zamawiający zaokrągli  wartość  do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 15 dni należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 15 dni należy zaokrąglić w górę).

 

Zamawiający do oceny doświadczenia osób posiadających kwalifikacje zduna będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość osób, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danym zadaniu.

 

W przypadku wykazania  w druku  „Zdolność Zawodowa - wykaz osób” większej ilości osób, niż wymagał zamawiający, do oceny doświadczenia osoby, będą brane osoby w kolejności ich wpisu w w/w druku.

 

  W przypadku skierowania do  realizacji zamówienia jako osobę posiadającą kwalifikacje zduna (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski-zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun) zastosuje przy ocenie doświadczenia tych osób następujące wskaźniki:

1.      dla mistrza – 100%  jego doświadczenia, określonego w wykazie osób,

2.      dla czeladnika – 70%  jego doświadczenia, określonego w wykazie osób,

3.      dla osoby z uprawnieniami do wykonywania zawodu zdun – 50% jego doświadczenia, określonego w wykazie osób,

 

4.   KRYTERIUM – koszty pośrednie KP do rbg

-       do  55%                                - 10 pkt

-       powyżej 55% do 65%           -  5 pkt

-       powyżej 65% do 75%          -  2 pkt    

-       powyżej 75%                       -  0 pkt

 

Punkty z w/w kryteriów oddzielnie zostaną zsumowane.

 


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 25.03.2019 r. godzina 11:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: Wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1 oraz  BOM 9

w roku 2019.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług zduńskich obejmujące teren  obsługi  BOM 1 – Gdańsk, ul. Sienna 6 i teren  obsługi  BOM 9 – Gdańsk, ul. Na Zaspę 31.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       waga   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       waga   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    waga   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             waga   0,10

 
Część nr 2

Nazwa: Wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 2 w roku 2019.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług zduńskich obejmujące teren  obsługi BOM 2 – Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       waga   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       waga   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    waga   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             waga   0,10

 

Część nr 3

Nazwa : Wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 4 oraz BOM 8 w roku 2019.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług zduńskich obejmujące teren  obsługi BOM 4 – Gdańsk, ul. Gościnna 17 i teren  obsługi  BOM 8 – Gdańsk,  ul. Śniadeckich 12.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       waga   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       waga   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    waga   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             waga   0,10

 

Część nr 4

Nazwa: Wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 7 w roku 2019.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług zduńskich obejmujące teren  obsługi BOM 7 – Gdańsk, ul. Mściwoja II 44.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       waga   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       waga   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    waga   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             waga   0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 12 875,13 KB 2019-03-08 15:07 pobierz
2 Umowa_wzór 339,82 KB 2019-03-08 15:07 pobierz
3 zał nr 1-specyfikacja 377,86 KB 2019-03-08 09:40 pobierz
4 zał nr 2 - przedmiar 24,65 KB 2019-03-08 09:40 pobierz
5 zał. 3 - oswiadczenie podstawy wykluczenia 428,61 KB 2019-03-08 15:07 pobierz
6 zał. 4 - oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu 581,76 KB 2019-03-08 15:08 pobierz
7 zał. 5 -oswiadczenie grupa kapitałowa 272,51 KB 2019-03-08 15:08 pobierz
8 zał nr 3 do umowy - wzór zlecenia na wykonanie robót zduńskich 192,85 KB 2019-03-08 09:40 pobierz
9 zał nr 4 do umowy - wzór oświadczenia najemcy lokalu 180,92 KB 2019-03-08 09:40 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2019-03-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2019-03-08 15:11
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-19 11:08