BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie remontu elewacji z dociepleniem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Spacerowej 16 w Gdańsku oraz remontu schodów zewnętrznych.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-06-28

W dniu 28.06.2019r. Zamawiający podpisał umowę z firmą Zakład Budowlano - Dekarski Marek Plechowski z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Angielska Grobla 14
z ceną 727 494,28 zł, terminem wykonania zamówienia 139 dni oraz z doświadczeniem kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia 26 robót remontowych.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-06-25

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie remontu elewacji z dociepleniem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Spacerowej 16 w Gdańsku oraz remontu schodów zewnętrznych, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy Zakład Budowlano - Dekarski Marek Plechowski z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Angielska Grobla 14                                    

z ceną 727 494,28 zł, terminem wykonania zamówienia 139 dni oraz z doświadczeniem kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia 26 robót remontowych.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna oferta ze złożonych, spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/ termin wykonania/

 
Warunki płatności/

Gwarancja na wykonane roboty budowlane
1
„LUPUS” SP. Z O.O.

81-389 Gdynia

Ul. Świętojańska 71/6
 

Cena oferty: 1 235 785,66 zł.

Termin wykonania zamówienia:  139 dni od dnia podpisania umowy.

Doświadczenie kierownika budowy: -----------

 
 

Warunki płatności: 30 dni

 

  Gwarancja: 3 lata              
2
 

Zakład Budowlano - Dekarski

Marek Plechowski

80-765 Gdańsk,

ul. Angielska Grobla 14

 
 

Cena oferty: 727 494,28 zł.

Termin wykonania zamówienia:  139 dni od dnia podpisania umowy.

Doświadczenie kierownika budowy: 26 robót budowlanych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków.

 

 

 
 

Warunki płatności: 30 dni

 

  Gwarancja: 3 lata              
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 55%
Liczba pkt w kryterium termin wykonania

Waga 25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierownika budowy

Waga 20%
Razem
2
55,00
25,00
20,00
100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.         Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.         Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Dla terminu 139 dni Zamawiający przyznał Wykonawcy 25,00 pkt.

3.         Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla doświadczenia kierownika budowy 26 robót remontowych, Zamawiający przyznał Wykonawcy 20,00 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 25.06.2019 r.

Treść postępowania:

 

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

na wykonanie remontu elewacji z dociepleniem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Spacerowej 16 w Gdańsku oraz remontu schodów zewnętrznych.

 

Numer referencyjny: 23/19/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji z dociepleniem wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Spacerowej 16 w Gdańsku oraz remontu schodów zewnętrznych.

2.       Charakterystyka budynku:

Budynek zlokalizowany jest w Gdańsku, Dzielnica Oliwa Górna przy ulicy Spacerowej na wydzielonej i ogrodzonej działce nr 26 obręb 005. Jest to budynek wolnostojący, usytuowany na wzniesieniu w dużym ogrodzie, przy lesie oliwskim, w południowej pierzei ulicy Spacerowej, elewacją frontową zwrócony na północ. Budynek pełni funkcje mieszkalną wielorodzinną, składa się z 3-kondygnacji nadziemnych             (parter, piętro, poddasze) i jest podpiwniczony. Rok budowy 1914. Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków pod numerem  13195.

3.          Zakres robót obejmuje między innymi:

a)     Remont budynku mieszkalnego obejmujący między innymi:

-      roboty rozbiórkowe,

-      wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic,

-      wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych w poziomie piwnic,

-      remont ścian zewnętrznych budynku od strony piwnic,

-      remont tarasów 1,2,3,4,

-      remont i kolorystyka elewacji,

-      docieplenie ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej budynku,

-      docieplenie dachu,

-      remont pokrycia dachu,

-      wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

-      wykonanie wentylacji,

-      roboty zewnętrzne, zagospodarowanie działki.

b)    remont schodów frontowych obejmujący między innymi:

-      roboty rozbiórkowe,

-      izolacje przeciwwilgociowe oraz cieplne,

-      remont biegu schodowego, płyty spocznikowej oraz ścian bocznych,

-      roboty wykończeniowe,

-      wykonanie i renowację balustrady,

c)     remont schodów bocznych obejmujący między innymi:

-      zdjęcie istniejącej zniszczonej warstwy wierzchniej podestu,

-      naprawą podbudowy stopni,

-      wyłożenie podestów płytkami granitowymi.

3.          

4.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

1.     Projekt budowlany architektoniczny remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Spacerowej 16, dz. nr 26, obręb 005, w zakresie: remontu elewacji z dociepleniem ścian i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic. Branża architektoniczno – konstrukcyjna- załącznik nr 1 do siwz,

-      Rysunek nr  1 - Plan sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 1.1 do siwz,

-      Rysunek nr  2 - Rzut piwnic - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.2 do siwz,

-      Rysunek nr  3 - Rzut parteru - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.3 do siwz,

-      Rysunek nr  4 - Rzut piętra - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.4 do siwz,

-      Rysunek nr  5 - Rzut poddasza - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.5 do siwz,

-      Rysunek nr  6 - Rzut strychu - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.6 do siwz,

-      Rysunek nr  7 - Plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.7 do siwz,

-      Rysunek nr  8 - Rzut piwnic (poziom – 1,80) - załącznik nr 1.8 do siwz,

-      Rysunek nr  9 - Rzut piwnic (poziom – 0,90) - załącznik nr 1.9 do siwz,

-      Rysunek nr  10 - Rzut parteru - załącznik nr 1.10 do siwz,

-      Rysunek nr  11 - Rzut piętra - załącznik nr 1.11 do siwz,

-      Rysunek nr  12 - Rzut poddasza - załącznik nr 1.12 do siwz,

-      Rysunek nr  13 - Rzut strychu - załącznik nr 1.13 do siwz,

-      Rysunek nr  14 - Przekrój I – I- załącznik nr 1.14 do siwz,

-      Rysunek nr  15 - Elewacja północno – zachodnia- załącznik nr 1.15 do siwz,

-      Rysunek nr  16 - Elewacja południowo –zachodnia- załącznik nr 1.16 do siwz,

-      Rysunek nr  17 - Elewacja południowo – wschodnia- załącznik nr 1.17 do siwz,

-      Rysunek nr  18 - Elewacja północno –wschodnia- załącznik nr 1.18 do siwz,

-      Rysunek nr  19 - Zestawienie stolarki drzwiowej- załącznik nr 1.19 do siwz,

-      Rysunek nr  20 - Zestawienie stolarki okiennej (dla poziomu piwnic) - załącznik nr 1.20 do siwz,

-      Rysunek nr  21 - Zestawienie stolarki okiennej ( dla poziom parteru i piętra) - załącznik nr 1.21 do siwz,

-      Rysunek nr  22 - Komin ‘1’- załącznik nr 1.22 do siwz,

-      Rysunek nr  23 - Istniejące okna: rozwieralne, okno rozwieralne dwurzędowe - załącznik nr 1.23 do siwz,

-      Rysunek nr  24 - Istniejące okno rozwieralne dwurzędowe, trójdzielne - załącznik nr 1.24 do siwz,

-      Rysunek nr  25 - Istniejące okna – szczegóły a, b, c, d, e - załącznik nr 1.25 do siwz,

-      Rysunek nr  26 -  Proj. okna: okno uchylno–rozwieralne, okno uchylno–rozwieralne dwurzędowe - załącznik nr 1.26 do siwz,

-      Rysunek nr  27 - Proj. okno uchylno-rozwieralne, dwurzędowe, trójdzielne - załącznik nr 1.27 do siwz,

-      Rysunek nr  28 -  Proj. okna – szczegóły f, g, h, i, j, k - załącznik nr 1.28 do siwz,

-      Zalecenia konserwatorskie - załącznik nr 1.29 do siwz,

-      Ekspertyza budowlano-konstrukcyjna budynku-aktualizacja - załącznik nr 1.30 do siwz,

2.     Projekt architektoniczno – budowlany – projekt budowlany remontu schodów zewnętrznych; budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Spacerowa 16, 80-330 Gdańsk; dz. nr 26 obr. 005 – załącznik nr 2 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 01 – sytuacja – załącznik nr 2.1 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 02 – schody frontowe (nr 1); rzut i przekroje; inwentaryzacja – załącznik nr 2.2 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 03 – schody boczne (nr 2); rzut i przekroje; inwentaryzacja – załącznik nr 2.3 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 04 – schody frontowe (nr 1); rzut – załącznik nr 2.4 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 05 – schody frontowe (nr 1); przekroje 1-1 i 2-2 – załącznik nr 2.5 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 06 – schody frontowe (nr 1); przekroje 3-3 i 4-4 – załącznik nr 2.6 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 07 – schody frontowe (nr 1); balustrada – załącznik nr 2.7 do siwz,

-      Rysunek nr SPC KN 08 – schody frontowe (nr 1); rysunek szalunkowy – załącznik nr 2.8 do siwz,

-      Rysunek nr SPC KN 09 – schody frontowe (nr 1); zbrojenie elementów schodów – załącznik nr 2.9 do siwz,

-      Rysunek nr K-02 – wykaz stali zbrojeniowej – załącznik nr 2.9a do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 10 – schody boczne (nr 2); rzut i przekrój– załącznik nr 2.10 do siwz,

3.     Projekt wykonawczy architektoniczny remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Spacerowej 16, dz. nr 26, obręb 005, w zakresie: remontu elewacji z dociepleniem ścian i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic. Branża architektoniczno – konstrukcyjna- załącznik nr 3 do siwz,

-      Rysunek nr  1 - Plan sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 3.1 do siwz,

-      Rysunek nr  2 - Rzut piwnic - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.2 do siwz,

-      Rysunek nr  3 - Rzut parteru - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.3 do siwz,

-      Rysunek nr  4 - Rzut piętra - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.4 do siwz,

-      Rysunek nr  5 - Rzut poddasza - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.5 do siwz,

-      Rysunek nr  6 - Rzut strychu - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.6 do siwz,

-      Rysunek nr  7 - Plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 3.7 do siwz,

-      Rysunek nr  8 - Rzut piwnic (poziom – 1,80) - załącznik nr 3.8 do siwz,

-      Rysunek nr  9 - Rzut piwnic (poziom – 0,90) - załącznik nr 3.9 do siwz,

-      Rysunek nr  10 - Rzut parteru - załącznik nr 3.10 do siwz,

-      Rysunek nr  11 - Rzut piętra - załącznik nr 3.11 do siwz,

-      Rysunek nr  12 - Rzut poddasza - załącznik nr 3.12 do siwz,

-      Rysunek nr  13 - Rzut strychu - załącznik nr 3.13 do siwz,

-      Rysunek nr  14 - Przekrój I – I- załącznik nr 3.14 do siwz,

-      Rysunek nr  15 - Elewacja północno – zachodnia- załącznik nr 3.15 do siwz,

-      Rysunek nr  16 - Elewacja południowo –zachodnia- załącznik nr 3.16 do siwz,

-      Rysunek nr  17 - Elewacja południowo – wschodnia- załącznik nr 3.17 do siwz,

-      Rysunek nr  18 - Elewacja północno –wschodnia- załącznik nr 3.18 do siwz,

-      Rysunek nr  19 - Zestawienie stolarki drzwiowej- załącznik nr 3.19 do siwz,

-      Rysunek nr  20 - Zestawienie stolarki okiennej (dla poziomu piwnic) - załącznik nr 3.20 do siwz,

-      Rysunek nr  21 - Zestawienie stolarki okiennej ( dla poziom parteru i piętra) - załącznik nr 3.21 do siwz,

-      Rysunek nr  22 - Komin ‘1’- załącznik nr 3.22 do siwz,

-      Rysunek nr  23 - Istniejące okna: rozwieralne, okno rozwieralne dwurzędowe - załącznik nr 3.23 do siwz,

-      Rysunek nr  24 - Istniejące okno rozwieralne dwurzędowe, trójdzielne - załącznik nr 3.24 do siwz,

-      Rysunek nr  25 - Istniejące okna – szczegóły a, b, c, d, e - załącznik nr 3.25 do siwz,

-      Rysunek nr  26 -  Proj. okna: okno uchylno–rozwieralne, okno uchylno–rozwieralne dwurzędowe - załącznik nr 3.26 do siwz,

-      Rysunek nr  27 - Proj. okno uchylno-rozwieralne, dwurzędowe, trójdzielne - załącznik nr 3.27 do siwz,

-      Rysunek nr  28 -  Proj. okna – szczegóły f, g, h, i, j, k - załącznik nr 3.28 do siwz,

-      Zalecenia konserwatorskie - załącznik nr 3.29 do siwz,

-      Ekspertyza budowlano-konstrukcyjna budynku-aktualizacja - załącznik nr 3.30 do siwz,

4.     Projekt wykonawczy – projekt budowlany remontu schodów zewnętrznych; budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Spacerowa 16, 80-330 Gdańsk; dz. nr 26 obr. 005 – załącznik nr 4 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 01 – sytuacja – załącznik nr 4.1 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 02 – schody frontowe (nr 1); rzut i przekroje; inwentaryzacja – załącznik nr 4.2 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 03 – schody boczne (nr 2); rzut i przekroje; inwentaryzacja – załącznik nr 4.3 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 04 – schody frontowe (nr 1); rzut – załącznik nr 4.4 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 05 – schody frontowe (nr 1); przekroje 1-1 i 2-2 – załącznik nr 4.5 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 06 – schody frontowe (nr 1); przekroje 3-3 i 4-4 – załącznik nr 4.6 do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 07 – schody frontowe (nr 1); balustrada – załącznik nr 4.7 do siwz,

-      Rysunek nr SPC KN 08 – schody frontowe (nr 1); rysunek szalunkowy – załącznik nr 4.8 do siwz,

-      Rysunek nr SPC KN 09 – schody frontowe (nr 1); zbrojenie elementów schodów – załącznik nr 4.9 do siwz,

-      Rysunek nr K-02 – wykaz stali zbrojeniowej – załącznik nr 4.9a do siwz,

-      Rysunek nr SPC AR 10 – schody boczne (nr 2); rzut i przekrój– załącznik nr 4.10 do siwz,

5.     Specyfikacje techniczne wykonania i obioru robót budowlanych. „Projekt wykonawczy architektoniczny remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Spacerowej 16, dz. Nr 26, obręb 005 w zakresie: remontu elewacji z dociepleniem ścian i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic.” - załącznik nr 5 do siwz,

6.     Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.01 – roboty remontowe schodów – projekt budowlany remontu schodów zewnętrznych; budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Spacerowa 16, 80-330 Gdańsk; dz. nr 26 obr. 005  - załącznik nr 6 do siwz,

7.     Przedmiar - "Projekt wykonawczy architektoniczny remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Spacerowej 16, dz. Nr 26, obręb 005 w zakresie: remontu elewacji z dociepleniem ścian i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej – załącznik nr 7 do siwz.

8.       Przedmiar - remont schodów Spacerowa – załącznik nr 8 do siwz.

Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych, wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.

Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany i projekty wykonawcze, a nie przedmiar robót budowlanych  lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

5.       Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

6.       W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

7.     Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj, robót budowlanych, takich jak: izolacyjne, malarskie, tynkarskie, dociepleniowe, murarskie, zbrojeniowe w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111220-6, 45111300-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262522-6,  45320000-6, 45410000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45442100-8, 45450000-6, 45453000-7.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

180 dni od dnia podpisania umowy

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.     Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)    wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum  2 roboty budowlane polegające na remoncie obiektów budowlanych objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót izolacyjnych, elewacyjnych z dociepleniem oraz wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda.

 

 

 

 

b)    skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:

-         1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2017. poz. 2187 z późn.zm.),

-        1 osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:

·         osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2017. poz. 2187 z późn.zm.),

lub

·         osobę w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:

                               i.     świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i  dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie,

lub

                             ii.     dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy,

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

Informacje dodatkowe :

ad a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych robót budowlanych.

 

Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie robót budowlanych potwierdzić, jaki zakres prac i o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

 

ad b)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)        wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-         referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,

-         inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji;

b)        wykaz osób, (dotyczy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru - zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób cz. 2) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

-         Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

-         Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.          Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia:

wykaz osób, (dotyczy kierownika budowy- zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób cz. 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

-         Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

-         Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.

2.          Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.

 

 

3.         Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

4.         Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

5.          Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.

Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 3 lat – jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji.

6.         Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.

7.          Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 180 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli wykonawca określi termin wykonania powyżej 180 dni jego oferta zostanie odrzucona.

8.          Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

9.         Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.

10.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : Ne dotyczy

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                                                                                    waga  0,55
termin wykonania zamówienia                                                                                                  waga  0,25  
doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia               waga  0,20
     
 
 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)    łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)      dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

-klęski żywiołowe,

-wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

-wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,

-innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

-konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,

-wystąpienie zmian w przepisach prawa,

-wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

-wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo budowlane,

-wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

-wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych, 

g)    w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

h)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub osoba do prowadzenia prac konserwatorskich, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-zmiana osoby Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą do prowadzenia prac konserwatorskich,

-Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku Kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-        proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-        w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

b)    zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

c)     nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
13.05.2019 r. godzina: 10:45,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 11.06.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

 

1.    KRYTERIUM  - Cena- waga 55% (0,55) - odpowiada maksymalnej wartości 55 pkt.

     Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 55%.

 

2.    KRYTERIUM -  termin wykonania zamówienia - waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.

-         139 dni i mniej od dnia podpisania umowy                         -  25 pkt.

-         od 140 do 149 dni włącznie od dnia podpisania umowy   -  18 pkt.    

-         od 150 do 159 dni włącznie od dnia podpisania umowy   -  12 pkt.    

-         od 160 do 169 dni włącznie od dnia podpisania umowy   -    7 pkt.    

-         od 170 do 179 dni włącznie od dnia podpisania umowy   -    3 pkt.    

-         180 dni od dnia podpisania umowy                                      -    0 pkt.     

 

Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 180 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona.

Wykonawca ma obowiązek określić termin wykonania z dokładnością wartości do pełnego dnia.

W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia z zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin wykonania robót.

 

 

 

 

 

 

 

3.       KRYTERIUM  - Doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.

Przez doświadczenie kierownika budowy rozumie się kierowanie robotami ogólnobudowlanymi w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych.

-           0 do 2 robót remontowych           0 pkt.

-           3 roboty remontowe                     1 pkt. 

-           4 roboty remontowe                     2 pkt.  

-           5 robót remontowych                   4 pkt.  

-           6 robót remontowych                   7 pkt.  

-           7 robót remontowych                 10 pkt.  

-           8 robót remontowych                 15 pkt.

-           9 i więcej  robót remontowych   20 pkt. 

 

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.05.2019 r. godzina 11:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 23 944,79 KB 2019-04-25 13:47 pobierz
2 wzór umowy 349,16 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
3 zał 1 - Opis do PB architektonicznego ul. Spacerowa 16 3,69 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
4 zał 1.1 -Rys. nr 1 - Plan sytuacyjny stan istn. 450,37 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
5 zał 1.2 -Rys. nr 2 - Rzut piwnic ( roboty rozbiórkowe ) 326,97 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
6 zał 1.3 -Rys. nr 3 - Rzut parteru ( roboty rozbiórkowe ) 331,83 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
7 zał 1.4 -Rys. nr 4 - Rzut piętra ( roboty rozbiórkowe ) 319,4 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
8 zał 1.5 -Rys. nr 5 - Rzut poddasza ( roboty rozbiórkowe ) 294,34 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
9 zał 1.6 -Rys. nr 6 - Rzut strychu ( roboty rozbiórkowe ) 238,18 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
10 zał 1.7 -Rys. nr 7 - PZT 929,09 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
11 zał 1.8 -Rys. nr 8 - Rzut piwnic (poziom -1,80)- ( proj. bud. ) 629,79 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
12 zał 1.9 -Rys. nr 9 - Rzut piwnic (poziom -0,90)- ( proj. bud. ) 464,67 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
13 zał 1.10 -Rys. nr 10 - Rzut parteru - ( proj. bud. ) 846,64 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
14 zał 1.11 -Rys. nr 11 - Rzut piętra - ( proj. bud. ) 600,85 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
15 zał 1.12 -Rys. nr 12 - Rzut poddasza - ( proj. bud. ) 547,55 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
16 zał 1.13 -Rys. nr 13 - Rzut strychu - ( proj. bud. ) 262,02 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
17 zał 1.14 -Rys. nr 14 - Przekrój I - I - ( proj. bud. ) 1,17 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
18 zał 1.15 -Rys. nr 15 - elewacja płn.- zach. ( proj. bud. ) 7,71 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
19 zał 1.16 -Rys. nr 16 - elewacja płd.- zach. ( proj. bud. ) 4,8 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
20 zał 1.17 -Rys. nr 17 - elewacja płd.- wsch. ( proj. bud. ) 8,14 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
21 zał 1.18 -Rys. nr 18 - elewacja płn.- wsch. ( proj. bud. ) 4,9 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
22 zał 1.19 -Rys. nr 19 - Zestawenie stolarki drzwiowej ( proj. bud. ) 522,77 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
23 zał 1.20 -Rys. nr 20 - Zestawenie stolarki okiennej-dla poziomu piwnic ( proj. bud. ) 514,47 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
24 zał 1.21 -Rys. nr 21 - Zestawenie stolarki okiennej (dla poziomu parteru, piętra) - ( proj. bud. ) 574,83 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
25 zał 1.22 -Rys. nr 22 - Komin '1' ( proj. bud. ) 312,54 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
26 zał 1.23 -Rys. nr 23 - Istniejące okna-okno rozwieralne, okno rozwieralne dwurzędowe ( inwentaryzacja ) 268,86 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
27 zał 1.24 -Rys. nr 24 - Istniejące okno rozwieralne dwurzędowe, trójdzielne ( inwentaryzacja ) 249,31 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
28 zał 1.25 -Rys. nr 25 - Istniejące okna -szczegóły a, b, c, d, e ( inwentaryzacja ) 365,56 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
29 zał 1.26 -Rys. nr 26 - Proj. okna-okno uchylno-rozwieralne, okno uchylno-rozwierane dwurzędowe ( proj. bud. ) 338,82 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
30 zał 1.27 -Rys. nr 27 - Proj. okno uchylno-rozwieralne, dwurzędowe, trójdzielne ( proj. bud. ) 279,66 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
31 zał 1.28 -Rys. nr 28 - Proj. okna - szczegóły f, g, h, i, j, k ( proj. bud. ) 357,32 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
32 zał 1.29 -zalecenia konserwatora 379,21 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
33 zał 1.30 -ekspertyza budowlano-konstrukcyjna 10,86 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
34 zał 2- PB_Opis 3,9 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
35 zał 2.1 SPC - AR-01_PB 2,34 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
36 zał 2.2 - SPC-AR-02_PB 191,77 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
37 zał 2.3 - SPC-AR-03_PB 109,88 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
38 zał 2.4 -SPC-AR-04_PB 166,81 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
39 zał 2.5 - SPC-AR-05_PB 258,7 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
40 zał 2.6 - SPC-AR-06_PB 228,11 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
41 zał 2.7 - SPC-AR-07_PB 320,26 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
42 zał 2.8 - SPC-AR-08_PB 270,61 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
43 zał 2.9 - SPC-AR-09_PB 277,93 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
44 zał 2.10 - zbrojenie 65,48 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
45 zał 2.11 - SPC-AR-10_PB 169,01 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
46 zał 3 - Opis do PW architektonicznego ul. Spacerowa 16 3,69 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
47 zał 3.1 - Rys. nr 1 - Plan sytuacyjny stan istn. 450,37 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
48 zał 3.2 - Rys. nr 2 - Rzut piwnic ( roboty rozbiórkowe ) 326,97 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
49 zał 3.3 - Rys. nr 3 - Rzut parteru ( roboty rozbiórkowe ) 331,83 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
50 zał 3.4 - Rys. nr 4 - Rzut piętra ( roboty rozbiórkowe ) 319,4 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
51 zał 3.5 - Rys. nr 5 - Rzut poddasza ( roboty rozbiórkowe ) 294,34 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
52 zał 3.6 - Rys. nr 6 - Rzut strychu ( roboty rozbiórkowe ) 238,18 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
53 zał 3.7 - Rys. nr 7 - PZT 929,09 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
54 zał 3.8 - Rys. nr 8 - Rzut piwnic (poziom -1,80)- ( proj. bud. ) 629,79 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
55 zał 3.9 - Rys. nr 9 - Rzut piwnic (poziom -0,90)- ( proj. bud. ) 464,67 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
56 zał 3.10 - Rys. nr 10 - Rzut parteru - ( proj. bud. ) 846,64 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
57 zał 3.11 - Rys. nr 11 - Rzut piętra - ( proj. bud. ) 600,85 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
58 zał 3.12 - Rys. nr 12 - Rzut poddasza - ( proj. bud. ) 547,55 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
59 zał 3.13 - Rys. nr 13 - Rzut strychu - ( proj. bud. ) 262,02 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
60 zał 3.14 - Rys. nr 14 - Przekrój I - I - ( proj. bud. ) 1,17 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
61 zał 3.15 - Rys. nr 15 - elewacja płn.- zach. ( proj. bud. ) 7,71 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
62 zał 3.16 - Rys. nr 16 - elewacja płd.- zach. ( proj. bud. ) 4,8 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
63 zał 3.17 - Rys. nr 17 - elewacja płd.- wsch. ( proj. bud. ) 8,14 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
64 zał 3.18 - Rys. nr 18 - elewacja płn.- wsch. ( proj. bud. ) 4,9 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
65 zał 3.19 - Rys. nr 19 - Zestawenie stolarki drzwiowej ( proj. bud. ) 522,77 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
66 zał 3.20 - Rys. nr 20 - Zestawenie stolarki okiennej-dla poziomu piwnic ( proj. bud. ) 514,47 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
67 zał 3.21 - Rys. nr 21 - Zestawenie stolarki okiennej (dla poziomu parteru, piętra) - ( proj. bud. ) 574,83 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
68 zał 3.22 - Rys. nr 22 - Komin '1' ( proj. bud. ) 312,54 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
69 zał 3.23 - Rys. nr 23 - Istniejące okna-okno rozwieralne, okno rozwieralne dwurzędowe ( inwentaryzacja ) 268,86 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
70 zał 3.24 - Rys. nr 24 - Istniejące okno rozwieralne dwurzędowe, trójdzielne ( inwentaryzacja ) 249,31 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
71 zał 3.25 - Rys. nr 25 - Istniejące okna -szczegóły a, b, c, d, e ( inwentaryzacja ) 365,56 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
72 zał 3.26 - Rys. nr 26 - Proj. okna-okno uchylno-rozwieralne, okno uchylno-rozwierane dwurzędowe ( proj. bud. ) 338,82 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
73 zał 3.27 - Rys. nr 27 - Proj. okno uchylno-rozwieralne, dwurzędowe, trójdzielne ( proj. bud. ) 279,66 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
74 zał 3.28 - Rys. nr 28 - Proj. okna - szczegóły f, g, h, i, j, k ( proj. bud. ) 357,32 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
75 zał 3.29 - zalecenia konserwatora 379,21 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
76 zał 3.30 - ekspertyza budowlano-konstrukcyjna 10,86 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
77 zał 4- SPC_PW_Opis 5,58 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
78 zał 4.1 - SPC-AR-01_PW 2,34 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
79 zał 4.2 - SPC-AR-02_PW 191,8 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
80 zał 4.3 - SPC-AR-03_PW 109,92 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
81 zał 4.4 - SPC-AR-04_PW 166,84 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
82 zał 4.5 - SPC-AR-05_PW 256,66 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
83 zał 4.6 - SPC-AR-06_PW 228,16 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
84 zał 4.7 - SPC-AR-07_PW 320,26 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
85 zał 4.8 - SPC-AR-08_PW 270,67 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
86 zał 4.9 - SPC-AR-09_PW 277,93 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
87 zał 4.10 - zbrojenie 65,48 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
88 zał 4.11 - SPC-AR-10_PW 169,05 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
89 zał 5 - SPECYFIKACJA TECHNICZNA 1,17 MB 2019-04-25 13:23 pobierz
90 zał 6 - SPC_SST.B.01.01_Remont-schodów 97,04 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
91 zał 7 - przed 2018 Budynek przy ul Spacerowej 16 178,59 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
92 zał 8 - przedmiar- remont schodow S 552,16 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
93 zał 9 - oswiadczenie wykluczenia 428,91 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
94 zał 10 - oswiadczenie warunki udzialu postepowanie 433,41 KB 2019-04-25 13:23 pobierz
95 zał 11 - oswiadczenie grupa kapitałowa 271,62 KB 2019-04-25 13:23 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2019-04-25
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2019-04-25 14:42
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-01 11:22