wykonanie dokumentacji projektowej na przystosowanie budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-05-24
Umowę (Nr 43/2013/NZ) zawarto dnia 24.05.2013 r. z firmą AKO ARCHITEKCI Krystyna Stawiarska -- kostarczykWynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-05-17
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy ?AKO ARCHITEKCI? Krystyna Stawiarska - Kostarczyk z siedzibą w Gdańsku przy ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1 z ceną oferty 115 566,00 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane ?EKOBUD? s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek 95-061 Dmosin, Dmosin II nr 89 B
|
221 400,00 |
2 |
?AKO ARCHITEKCI? Krystyna Stawiarska - Kostarczyk 80-866 Gdańsk ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1 |
115 866,00 |
3 |
Konsorcjum : Pracownia Projektowa ?TEKTOLINE? s.c. B. Karolczuk,, A. Kościecha 80-247 Gdańsk ul. Sobótki 13/2 ?PRIMES? s.c. 80-247 Gdańsk ul. Sobótki 13/2
|
124 533,00 |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Liczba pkt w kryterium ----- |
Razem |
1 |
52,33 |
|
52,33 |
2 |
100,00 |
|
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.05.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowej na przystosowanie budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przystosowania budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej w następującym zakresie:
- inwentaryzacja instalacji wodociągowej,
- inwentaryzacja instalacji elektrycznych,
- ekspertyza budowlano - konstrukcyjna,
- uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia
podziemnego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
- uzyskanie wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
- dokumentacja projektowa, tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze:
- branża architektoniczno - konstrukcyjna w zakresie między innymi:
- wydzielenie pożarowe klatek schodowych pełniących funkcje pionowych dróg
ewakuacyjnych poprzez ich odbudowanie, oddzielenie od kondygnacji przedsionkami przeciwpożarowymi z drzwiami przeciwpożarowymi oraz oddymianie,
- zabezpieczenie przed zadymieniem (za pomocą urządzeń zapobiegających zadymieniu) ewakuacyjnych klatek schodowych, przedsionków przeciwpożarowych oraz poziomych dróg ewakuacyjnych,
- wykonanie dźwigu przystosowanego do potrzeb ekip ratowniczych,
- branża sanitarna w zakresie między innymi:
- wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z hydrantami (z wężem półsztywnym o nominalnej średnicy węża 25 mm) oraz z zaworami zasilanymi ze zbiornika przeciwpożarowego o wymaganej pojemności,
- branża elektryczna w zakresie między innymi:
- wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, obejmującego urządzenia sygnalizacyjno - alarmowe, służące do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze, a także urządzenia odbiorcze alarmów pożarowych i urządzenia odbiorcze sygnałów uszkodzeniowych, wraz z monitoringiem pożarowym do obiektu wskazanego przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku,
- wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego, umożliwiającego rozgłaszanie sygnałów ostrzegawczych i komunikatów głosowych na potrzeby bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, nadawanych automatycznie po otrzymaniu sygnału z systemu sygnalizacji pożarowej, a także przez operatora,
- wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
- wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- zasilanie urządzeń co najmniej z dwóch niezależnych, samoczynnie załączających się źródeł energii elektrycznej.
- Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wykonanie przedmiarów robót.
- Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
- Wykonanie charakterystyki energetycznej.
- Wykonania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Uzgodnienie dokumentacji między innymi z:
- rzeczoznawcą ds. ppoż. i bhp oraz sanepidem,
- dostawcami mediów (gestorami sieci) ? energii elektrycznej, gazu, wody, itp. (o ile wynikają wymagania z zakresu prac projektowych),
- Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
- Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
- Opis zakresu projektu stanowią:
- postanowienie nr WZ-5595/45-5/2011 Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku z dnia 15.06.2011 r. ? załącznik nr 1 do siwz,
- ocena - ekspertyza pożarowo - konstrukcyjna w zakresie rozwiązań zamiennych dla budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz,
- opinia nr ZN.4151/2605/2011 Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.04.2011 r. - załącznik nr 3 do siwz,
- inwentaryzacja architektoniczna; Gdańsk ul. Wałowa 27 - załącznik nr 4 do siwz,
- karta terenu - miejscowy plan zagospodarowania - Gdańsk Nowe Miasto - stocznia, plac Solidarności - karta terenu nr 006 - U 33 - załącznik nr 5 do siwz,
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 6 do siwz.
- Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
- Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:
- Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
- stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
- uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,
- czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
- uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.,
- ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
- udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowy przedmiot: 71320000-7, 71321000-4.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 5 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy albo remontu obiektów użyteczności publicznej lub przemysłowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w
formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego z określeniem terminu wykonania całości prac objętych zamówieniem.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
- stawka podatku od towarów i usług,
- Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. ? 2.3. termin wykonania umowy w zakresie prac projektowych może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ?184,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.05.2013 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do 08.06.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 10.05.2013 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.04.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania.pdf | 40,03 KB | 2013-05-08 12:25 | pobierz |
2 | ZDJCIA_WAOWA.pdf | 14,49 MB | 2013-04-26 13:01 | pobierz |
3 | rys.18.pdf | 247,52 KB | 2013-04-26 12:47 | pobierz |
4 | rys.17.pdf | 352,92 KB | 2013-04-26 12:46 | pobierz |
5 | rys.16.pdf | 454,59 KB | 2013-04-26 12:46 | pobierz |
6 | rys.15.pdf | 383,64 KB | 2013-04-26 12:45 | pobierz |
7 | rys.14.pdf | 440,25 KB | 2013-04-26 12:45 | pobierz |
8 | rys.13.pdf | 442,49 KB | 2013-04-26 12:44 | pobierz |
9 | rys.12.pdf | 417,95 KB | 2013-04-26 12:43 | pobierz |
10 | rys.11.pdf | 454,29 KB | 2013-04-26 12:43 | pobierz |
11 | Przekrój C-C.pdf | 62,88 KB | 2013-04-26 12:42 | pobierz |
12 | Przekrój B-B.pdf | 51,11 KB | 2013-04-26 12:42 | pobierz |
13 | Przekrój A-A.pdf | 65,44 KB | 2013-04-26 12:41 | pobierz |
14 | Rzut V piętra.pdf | 246,35 KB | 2013-04-26 12:40 | pobierz |
15 | Rzut IV piętra.pdf | 367,09 KB | 2013-04-26 12:40 | pobierz |
16 | Rzut III piętra.pdf | 403,36 KB | 2013-04-26 12:39 | pobierz |
17 | Rzut II piętra.pdf | 454,31 KB | 2013-04-26 12:38 | pobierz |
18 | Rzut I piętra.pdf | 457,41 KB | 2013-04-26 12:37 | pobierz |
19 | Rzut parteru.pdf | 471,71 KB | 2013-04-26 12:36 | pobierz |
20 | Rzut piwnic.pdf | 525,88 KB | 2013-04-26 12:35 | pobierz |
21 | Ekspertyza 09.pdf | 657,14 KB | 2013-04-26 12:34 | pobierz |
22 | Przekrój C-C.pdf | 62,88 KB | 2013-04-26 12:32 | pobierz |
23 | Przekrój B-B.pdf | 51,11 KB | 2013-04-26 12:32 | pobierz |
24 | Przekrój A-A.pdf | 65,44 KB | 2013-04-26 12:31 | pobierz |
25 | Rzut V piętra.pdf | 246,35 KB | 2013-04-26 12:30 | pobierz |
26 | Rzut IV piętra.pdf | 367,09 KB | 2013-04-26 12:29 | pobierz |
27 | Rzut III piętra.pdf | 403,36 KB | 2013-04-26 12:29 | pobierz |
28 | Rzut II piętra.pdf | 454,31 KB | 2013-04-26 12:28 | pobierz |
29 | Rzut I piętra.pdf | 457,41 KB | 2013-04-26 12:27 | pobierz |
30 | Rzut parteru.pdf | 471,71 KB | 2013-04-26 12:26 | pobierz |
31 | Rzut piwnic.pdf | 525,88 KB | 2013-04-26 12:26 | pobierz |
32 | Mapa.pdf | 682,68 KB | 2013-04-26 12:25 | pobierz |
33 | opis INWENTARYZACJA_1_.pdf | 81,05 KB | 2013-04-26 12:24 | pobierz |
34 | założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskicj - załącznik nr 6.pdf | 120,88 KB | 2013-04-26 12:23 | pobierz |
35 | karta terenu - załącznik nr 5.pdf | 77,16 KB | 2013-04-26 12:23 | pobierz |
36 | opinia - załącznik nr 3.pdf | 32,75 KB | 2013-04-26 12:22 | pobierz |
37 | postanowienie - załącznik nr 1.pdf | 212,94 KB | 2013-04-26 12:22 | pobierz |
38 | wzór umowy.pdf | 632,9 KB | 2013-04-26 12:20 | pobierz |
39 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,09 MB | 2013-04-26 12:19 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2013-04-26 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2013-04-26 12:16 |