BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji projektowej na przystosowanie budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-05-24

Umowę (Nr 43/2013/NZ) zawarto dnia 24.05.2013 r. z firmą AKO ARCHITEKCI Krystyna Stawiarska -- kostarczyk

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-05-17

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy ?AKO ARCHITEKCI? Krystyna Stawiarska - Kostarczyk z  siedzibą w Gdańsku przy ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1 z ceną oferty 115 566,00 zł z VAT-em;

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł]

1

Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane ?EKOBUD? s.c.

Ewa i Remigiusz Owczarek

95-061 Dmosin, Dmosin II nr 89 B

 

221 400,00

2

?AKO ARCHITEKCI? Krystyna Stawiarska - Kostarczyk

80-866 Gdańsk ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1

115 866,00

3

Konsorcjum :

Pracownia Projektowa ?TEKTOLINE? s.c.

B. Karolczuk,, A. Kościecha

80-247 Gdańsk ul. Sobótki 13/2

?PRIMES? s.c.

80-247 Gdańsk ul. Sobótki 13/2

 

124 533,00

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Liczba pkt w kryterium -----

Razem

1

52,33

 

52,33

2

100,00

 

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.05.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na wykonanie dokumentacji projektowej na przystosowanie budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku  do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przystosowania budynku użytkowego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku  do obowiązujących przepisów ppoż. zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej obejmuje:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej w następującym zakresie:
  1. inwentaryzacja instalacji wodociągowej,
  2. inwentaryzacja instalacji elektrycznych,
  3. ekspertyza budowlano - konstrukcyjna,
  4. uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia

podziemnego  niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,

  1. uzyskanie wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
  2. dokumentacja projektowa, tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze:
    • branża architektoniczno - konstrukcyjna w zakresie między innymi:
  • wydzielenie pożarowe klatek schodowych pełniących funkcje pionowych dróg

ewakuacyjnych poprzez ich odbudowanie, oddzielenie od kondygnacji przedsionkami przeciwpożarowymi z drzwiami  przeciwpożarowymi oraz oddymianie,

  • zabezpieczenie przed zadymieniem (za pomocą urządzeń zapobiegających zadymieniu) ewakuacyjnych klatek schodowych, przedsionków przeciwpożarowych oraz poziomych dróg ewakuacyjnych,
  • wykonanie dźwigu przystosowanego do potrzeb ekip ratowniczych,
    • branża sanitarna w zakresie między innymi:
  • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z hydrantami (z wężem półsztywnym o nominalnej średnicy węża 25 mm) oraz z zaworami zasilanymi ze zbiornika przeciwpożarowego o wymaganej pojemności,
    • branża elektryczna w zakresie między innymi:
  • wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, obejmującego urządzenia sygnalizacyjno - alarmowe, służące do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze, a także urządzenia odbiorcze alarmów pożarowych i urządzenia odbiorcze sygnałów uszkodzeniowych, wraz z monitoringiem pożarowym do obiektu wskazanego przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku,
  • wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego, umożliwiającego rozgłaszanie sygnałów ostrzegawczych i komunikatów głosowych na potrzeby bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, nadawanych automatycznie po otrzymaniu sygnału z systemu sygnalizacji pożarowej, a także przez operatora,
  • wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
  • wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
  • zasilanie urządzeń co najmniej z dwóch niezależnych, samoczynnie załączających się źródeł energii elektrycznej.
    1. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
    2. Wykonanie przedmiarów robót.
    3. Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
    4. Wykonanie charakterystyki energetycznej.
    5. Wykonania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
    6. Uzgodnienie dokumentacji między innymi z:
  • rzeczoznawcą ds. ppoż. i bhp oraz sanepidem,
  • dostawcami mediów (gestorami sieci) ? energii elektrycznej, gazu, wody, itp. (o ile wynikają wymagania z zakresu prac projektowych),
  • Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
    1. Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
    2. Opis zakresu projektu stanowią:
  1. postanowienie nr WZ-5595/45-5/2011 Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku z dnia 15.06.2011 r. ? załącznik nr 1 do siwz,
  2. ocena - ekspertyza pożarowo - konstrukcyjna w zakresie rozwiązań zamiennych dla budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz,
  3. opinia nr ZN.4151/2605/2011 Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.04.2011 r. - załącznik nr 3 do siwz,
  4. inwentaryzacja architektoniczna; Gdańsk ul. Wałowa 27 - załącznik nr 4 do siwz,
  5. karta terenu - miejscowy plan zagospodarowania - Gdańsk Nowe Miasto - stocznia, plac Solidarności - karta terenu nr 006 - U 33 - załącznik nr 5 do siwz,
  6. założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 6 do siwz.
    1. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
      1. Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:
  1. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
  2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
  3. uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,
  4. czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
  5. uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.,
  6. ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
  7. udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  71221000-3,

Dodatkowy przedmiot: 71320000-7, 71321000-4.

 

Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2016 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 5 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy albo remontu obiektów użyteczności publicznej lub przemysłowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,

- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,

- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,

- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać  łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

               Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  4. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

 

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w

formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

 

 

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego z określeniem terminu wykonania całości prac  objętych zamówieniem.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
  4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium      wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1. przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
  2. przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
  3. stawka podatku od towarów i usług,
  1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
    2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  1. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
  2. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
    1. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. ? 2.3. termin wykonania umowy w zakresie prac projektowych może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    3. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
    4. Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.

 

 

 

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ?184,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.05.2013 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do 08.06.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  10.05.2013 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.04.2013 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania.pdf 40,03 KB 2013-05-08 12:25 pobierz
2 ZDJCIA_WAOWA.pdf 14,49 MB 2013-04-26 13:01 pobierz
3 rys.18.pdf 247,52 KB 2013-04-26 12:47 pobierz
4 rys.17.pdf 352,92 KB 2013-04-26 12:46 pobierz
5 rys.16.pdf 454,59 KB 2013-04-26 12:46 pobierz
6 rys.15.pdf 383,64 KB 2013-04-26 12:45 pobierz
7 rys.14.pdf 440,25 KB 2013-04-26 12:45 pobierz
8 rys.13.pdf 442,49 KB 2013-04-26 12:44 pobierz
9 rys.12.pdf 417,95 KB 2013-04-26 12:43 pobierz
10 rys.11.pdf 454,29 KB 2013-04-26 12:43 pobierz
11 Przekrój C-C.pdf 62,88 KB 2013-04-26 12:42 pobierz
12 Przekrój B-B.pdf 51,11 KB 2013-04-26 12:42 pobierz
13 Przekrój A-A.pdf 65,44 KB 2013-04-26 12:41 pobierz
14 Rzut V piętra.pdf 246,35 KB 2013-04-26 12:40 pobierz
15 Rzut IV piętra.pdf 367,09 KB 2013-04-26 12:40 pobierz
16 Rzut III piętra.pdf 403,36 KB 2013-04-26 12:39 pobierz
17 Rzut II piętra.pdf 454,31 KB 2013-04-26 12:38 pobierz
18 Rzut I piętra.pdf 457,41 KB 2013-04-26 12:37 pobierz
19 Rzut parteru.pdf 471,71 KB 2013-04-26 12:36 pobierz
20 Rzut piwnic.pdf 525,88 KB 2013-04-26 12:35 pobierz
21 Ekspertyza 09.pdf 657,14 KB 2013-04-26 12:34 pobierz
22 Przekrój C-C.pdf 62,88 KB 2013-04-26 12:32 pobierz
23 Przekrój B-B.pdf 51,11 KB 2013-04-26 12:32 pobierz
24 Przekrój A-A.pdf 65,44 KB 2013-04-26 12:31 pobierz
25 Rzut V piętra.pdf 246,35 KB 2013-04-26 12:30 pobierz
26 Rzut IV piętra.pdf 367,09 KB 2013-04-26 12:29 pobierz
27 Rzut III piętra.pdf 403,36 KB 2013-04-26 12:29 pobierz
28 Rzut II piętra.pdf 454,31 KB 2013-04-26 12:28 pobierz
29 Rzut I piętra.pdf 457,41 KB 2013-04-26 12:27 pobierz
30 Rzut parteru.pdf 471,71 KB 2013-04-26 12:26 pobierz
31 Rzut piwnic.pdf 525,88 KB 2013-04-26 12:26 pobierz
32 Mapa.pdf 682,68 KB 2013-04-26 12:25 pobierz
33 opis INWENTARYZACJA_1_.pdf 81,05 KB 2013-04-26 12:24 pobierz
34 założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskicj - załącznik nr 6.pdf 120,88 KB 2013-04-26 12:23 pobierz
35 karta terenu - załącznik nr 5.pdf 77,16 KB 2013-04-26 12:23 pobierz
36 opinia - załącznik nr 3.pdf 32,75 KB 2013-04-26 12:22 pobierz
37 postanowienie - załącznik nr 1.pdf 212,94 KB 2013-04-26 12:22 pobierz
38 wzór umowy.pdf 632,9 KB 2013-04-26 12:20 pobierz
39 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,09 MB 2013-04-26 12:19 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2013-04-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2013-04-26 12:16