opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej przystosowania budynku przy ul. Katarzynki 1-3 na siedzibę biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania terenu działki oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-04-09
informuję, że w dniu 09.04.2015 r została podpisana przez Zamawiajacego umowa z firmą Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bliskiej 1B/5 na kwotę 61254,00 zł brutto.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-04-01
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bliskiej 1B/5 z ceną oferty 61 254,00 zł z VAT i terminem wykonania dokumentacji projektowej 83 dni.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł}] |
1 |
STUDIO KWADRAT Beata i Paweł Jurago s.c. 80-150 Gdańsk, ul. Legnicka 15/6
|
cena oferty: 114 400,00 termin wykonania: 70 dni
|
2 |
Krystyna Stawiarska-Kostarczyk ?AKO? ARCHITEKCI 80-866 Gdańsk, ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1
|
cena oferty: 228 780,00 termin wykonania: 90 dni
57 726,00 |
3 |
Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka 80-541 Gdańsk, ul. Bliska 1B/5
|
cena oferty: 61 254,00 termin wykonania: 83 dni
|
4 |
ARCHITEKCI GZOWSKI & GZOWSKI s.c. 80-178 Gdańsk, ul. Goplańska 38
|
cena oferty: 120 540,00 termin wykonania : 70 dni
|
5 |
Przedsiębiorstwo Projektowo ? Realizacyjne Budownictwa ?PION? spółka z o.o. 85-075 Bydgoszcz, ul Paderewskiego 10/2
|
cena oferty: 88 560,00 termin wykonania: 90 dni
|
6 |
LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska 80-438 Gdańsk, ul. Grażyny 18/4
|
cena oferty: 67 650,00 termin wykonania: 85 dni
|
7 |
Biuro Usług Projektowo-Inwestorskich ?INWESTPOL? Spółka z o.o. 80-288 Gdańsk, ul. Rakoczego 31
|
cena oferty: 250 920,00 termin wykonania: 80 dni
|
8 |
Architektoniczna Pracownia Autorska ?PRO-ARTE arch. R.I W. Kupść? Sp. z o.o. 81-867 Sopot ul. Krasickiego 10/7 |
cena oferty: 146 370,00 termin wykonania: 70 dni
|
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium termin wykonania 90% |
Razem |
3 |
70,00 |
15,00 |
85,00 |
4 |
35,57 |
30,00 |
65,57 |
8 |
29,29 |
30,00 |
59,29 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 07.04.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej przystosowania budynku przy ul. Katarzynki 1-3 na siedzibę biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania terenu działki oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Rodzaj zamówienia: usługa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
- dokumentacji projektowo-kosztorysowej wielobranżowej na przystosowanie budynku użytkowego Skarbu Państwa przy ul. Katarzynki 1-3 w Gdańsku (dawna Przychodnia Lekarska) (działka 302, obręb 90) na siedzibę biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania terenu działki Skarbu Państwa nr 302 obręb 90 w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
- sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
- stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
- uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
- Charakterystyka obiektu:
- Zespół kamienic zlokalizowany w Gdańsku na Starym Mieście przy ulicy Katarzynki 1-3 jest obiektem trzykondygnacyjnym z podpiwniczeniem, poddaszem użytkowym i dachem wielospadowym.
- Parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy ? 319,67 m2,
- kubatura ? 4745 m3,
- kondygnacje: piwnica, 3 pełne kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe,
- szerokość głównej elewacji ? 19,56 m,
- wysokość - do kalenicy około 17,30 m.
- Obiekt wyposażony jest w instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną, ogrzewanie - kotłownia na paliwo stałe (nieczynne).
- Teren objęty jest strefą ochrony konserwatorskiej i archeologicznej.
- Zespół kamienic przy ul Katarzynki 1-3 znany pod nazwą ?Dom Trzech Kaznodziei? jest wpisany do rejestru zabytków województwa pomorskiego.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ? kosztorysowej w następującym zakresie:
- Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie dostosowania obiektu dla dostępu i obsługi osób niepełnosprawnych wraz z kalkulacją kosztów tj.:
- wariant 1 - według wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (winda zewnętrzna, podnośnik, toalety) stanowiących załączniki nr 2A i 2B do siwz.
- wariant 2 - rozwiązania zapewniające dostęp i obsługę osób niepełnosprawnych w poziomie I-ej kondygnacji (pochylnia - podnośnik, węzeł sanitarny, instalacja przyzywowa oraz stanowisko obsługi osoby niepełnosprawnej).
- Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie dostosowania obiektu dla dostępu i obsługi osób niepełnosprawnych wraz z kalkulacją kosztów tj.:
Powyższe dwa warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia GZNK-SZB i Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w terminie 2 tygodni od podpisania umowy w celu przyjęcia ostatecznego wariantu do projektu.
- Projekt zagospodarowania terenu działki Skarbu Państwa nr 302 obręb 90.
- Program prac konserwatorskich dla elewacji kamienic wraz z przedprożami jako element projektu budowlanego.
- Projekt budowlany:
- branża architektoniczno ? konstrukcyjna,
- branża elektryczna,
- branża teletechniczna: komputerowa, sygnalizacji wykrywania pożaru, sterowania instalacją oddymiania, sygnalizacji alarmu i włamania,
- branża sanitarna ? instalacje: wod-kan., c.o., c.w.u., wentylacyjna, klimatyzacyjna i hydrantowa,
- konieczne ekspertyzy.
- Projekt wykonawczy:
- branża architektoniczno ? konstrukcyjna,
- branża elektryczna,
- branża teletechniczna: komputerowa, sygnalizacji wykrywania pożaru, sterowania instalacją oddymiania, sygnalizacji alarmu i włamania,
- branża sanitarna ? instalacje: wod-kan., c.o., c.w.u., wentylacyjna, klimatyzacyjna i hydrantowa.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Przedmiary robót.
- Kosztorysy inwestorskie.
- Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Charakterystyka energetyczna budynku.
- Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
- Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno ? higienicznych.
- Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
- Uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
- Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
- Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- inwentaryzacja budynku wraz z ekspertyzą budowlano-konstrukcyjną z grudnia 2014 r.- załącznik nr 1 do siwz,
- dokumenty formalno prawne ? załącznik 1A do siwz,
- opis do inwentaryzacji ? załącznik nr 1B do siwz,
- zdjęcia od nr 1 do 56 ? załącznik nr 1C do siwz,
- Rysunek nr 01 ? lokalizacja ? załącznik nr 1D do siwz,
- Rysunek nr 02 rzut piwnicy ? załącznik nr 1E do siwz,
- Rysunek nr 03 rzut parteru ? załącznik nr 1F do siwz,
- Rysunek nr 04 rzut piętra ? załącznik nr 1G do siwz,
- Rysunek nr 05 rzut piętra II? załącznik nr 1H do siwz,
- Rysunek nr 06 rzut poddasza użytkowego ? załącznik nr 1I do siwz,
- Rysunek nr 07 rzut dachu ? załącznik nr 1J do siwz,
- Rysunek nr 08 elewacja północno-zachodnia ? załącznik nr 1K do siwz,
- Rysunek nr 09 elewacja północno-wschodnia ? załącznik nr 1L do siwz,
- Rysunek nr 10 elewacja południowo-zachodnia ? załącznik nr 1M do siwz,
- Rysunek nr 11 elewacja południowo-wschodnia ? załącznik nr 1N do siwz,
- Rysunek nr 12 przekrój A-A ? załącznik nr 1O do siwz,
- Rysunek nr 13 przekrój B-B ? załącznik nr 1P do siwz,
- Rysunek nr 14 rzut piwnicy miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1Q do siwz,
- Rysunek nr 15 rzut parteru miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1R do siwz,
- Rysunek nr 16 rzut piętra miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1S do siwz,
- Rysunek nr 17 rzut piętra II miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1T do siwz,
- Rysunek nr 18 rzut poddasza użytkowego miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1U do siwz,
- Rysunek nr 19 Detal D1- nadproże ? załącznik nr 1W do siwz,
- Rysunek nr 20 Detal D2- ścianka szczytowa ? załącznik nr 1X do siwz,
- Rysunek nr 21 Detal D3- okno ? załącznik nr 1Y do siwz,
- Rysunek nr 22 Detal D4- schody zewnętrzne ? załącznik nr 1Z do siwz,
- wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do projektu remontu i przebudowy zespołu kamienic Katarzynki 1-3 w Gdańsku z dnia 08.10.2014 r ? załącznik nr 2A do siwz
- skorygowane wytyczne Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23.01.2015 r. ? załącznik nr 2B do siwz ,
- karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stare Miasto ? Osiek w mieście Gdańsku- karta terenu nr 023 ? załącznik nr 3 do siwz,
- karta terenu drogowa do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stare Miasto ? Osiek w mieście Gdańsku - karta terenu nr 048 ? załącznik nr 4 do siwz,
- zaświadczenie UM WUAiOZ o zgodności zamierzenia polegającego na zmianie sposobu użytkowania budynku z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ? załącznik nr 5 do siwz,
- opinia kominiarska nr 60/2015 z dnia 21.01.2015 r.- załącznik nr 6 do siwz,
- pismo z dnia 27.01.2015 do GPEC o wydanie warunków technicznych na podłączenie budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej oraz pismo z dnia 29.01.2015r w sprawie realizacji wykonania przyłącza i węzła cieplnego przez GPEC i odpowiedź ? załącznik nr 7 do siwz,
- pismo ZDiZ-ZD-6304-90(2)-BB-303 z dnia 02.02.2015- załącznik nr 8 do siwz,
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 9 do siwz,
- założenia wyjściowe - załącznik nr 10 do siwz,
- mapa sytuacyjno-wysokościowa z uzbrojeniem terenu została zlecona do wykonania przez zamawiającego i zostanie przekazana po podpisaniu umowy.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7;
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2016 rok
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie opracowanie dokumentacji projektowej obejmujące branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 36 miesiące.
- Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych. Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 90 dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
1)cena waga 0,70
2) termin wykonania prac projektowych waga 0,30
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień w tym terminu przedłożonych do uzgodnień wariantów koncepcji, itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- gdy uzgodnienia dotyczące zatwierdzenia jednego z wariantów koncepcji przedstawionych przez wykonawcę będą trwały powyżej 10 dni,
- gdy uzgodnienia między innymi z Konserwatorem Zabytków oraz Pomorskim Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej będą trwały ponad trzy tygodnie.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.03.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 08.04.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:10.03.2015 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.03.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ 1.doc | 430,5 KB | 2015-03-06 10:54 | pobierz |
2 | Załącznik nr 1 c.pdf | 28,82 MB | 2015-03-03 09:01 | pobierz |
3 | wzór umowy.pdf | 598,68 KB | 2015-03-03 08:46 | pobierz |
4 | załącznik nr 10.pdf | 46,83 KB | 2015-03-02 15:04 | pobierz |
5 | załacznik nr 9.pdf | 122,15 KB | 2015-03-02 15:04 | pobierz |
6 | załącznik nr 8.pdf | 23,51 KB | 2015-03-02 15:03 | pobierz |
7 | załącznik nr 7.pdf | 59,34 KB | 2015-03-02 15:03 | pobierz |
8 | załącznik nr 6.pdf | 66,1 KB | 2015-03-02 15:03 | pobierz |
9 | załącznik nr 5.pdf | 26,7 KB | 2015-03-02 15:03 | pobierz |
10 | załącznik nr 4.pdf | 26,62 KB | 2015-03-02 15:03 | pobierz |
11 | załacznik nr 3.pdf | 65,47 KB | 2015-03-02 15:02 | pobierz |
12 | załacznik nr 2B.pdf | 11,73 MB | 2015-03-02 15:02 | pobierz |
13 | załacznik nr 2A.pdf | 14,04 MB | 2015-03-02 15:01 | pobierz |
14 | Rys. nr 22 Detal D4 - schody zewnętrzne.pdf | 731,22 KB | 2015-03-02 15:01 | pobierz |
15 | Rys. nr 21 Detal D3 - okno.pdf | 223,19 KB | 2015-03-02 15:00 | pobierz |
16 | Rys. nr 20 Detal D2 - ścianka szczytowa.pdf | 635,37 KB | 2015-03-02 15:00 | pobierz |
17 | Rys.19 Detal D1- nadproże.pdf | 312,27 KB | 2015-03-02 15:00 | pobierz |
18 | Rys. nr 18 zdjęcia PODDASZE.pdf | 415,92 KB | 2015-03-02 14:59 | pobierz |
19 | Rys. nr 17 zdjęcia PIĘTRO 2.pdf | 387,26 KB | 2015-03-02 14:59 | pobierz |
20 | Rys. nr 16 zdjęcia PIĘTRO.pdf | 376,32 KB | 2015-03-02 14:59 | pobierz |
21 | Rys. nr 15 zdięcia PARTER.pdf | 479,24 KB | 2015-03-02 14:59 | pobierz |
22 | Rys. nr 14 zdięcia piwnica.pdf | 460,19 KB | 2015-03-02 14:59 | pobierz |
23 | Rys. nr 13 PRZEKRÓJ B-B.pdf | 3,24 MB | 2015-03-02 14:58 | pobierz |
24 | Rys. nr 12 PRZEKRÓJ A-A.pdf | 1,72 MB | 2015-03-02 14:58 | pobierz |
25 | Rys. nr 11 EL PŁD-WSCH.pdf | 1,19 MB | 2015-03-02 14:58 | pobierz |
26 | Rys. nr 10 EL PŁD-ZACH.pdf | 1,24 MB | 2015-03-02 14:58 | pobierz |
27 | Rys. nr 9 EL PŁN-WSCH.pdf | 1,09 MB | 2015-03-02 14:57 | pobierz |
28 | Rys. nr 8 EL PŁN-ZACH.pdf | 1,27 MB | 2015-03-02 14:57 | pobierz |
29 | Rys. nr 7 DACH.pdf | 1,27 MB | 2015-03-02 14:56 | pobierz |
30 | Rys. nr 6 PODDASZE.pdf | 1,27 MB | 2015-03-02 14:56 | pobierz |
31 | Rys. nr 5 PIĘTRO 2.pdf | 1,2 MB | 2015-03-02 14:55 | pobierz |
32 | Rys. nr 4 PIĘTRO.pdf | 1,06 MB | 2015-03-02 14:55 | pobierz |
33 | Rys. nr 3 PARTER.pdf | 1,56 MB | 2015-03-02 14:55 | pobierz |
34 | Rys. nr 2 PIWNICA.pdf | 1,44 MB | 2015-03-02 14:54 | pobierz |
35 | Rys. nr 1 pn Lokalizacja.pdf | 622,76 KB | 2015-03-02 14:54 | pobierz |
36 | opis do inwentaryzacji-załacznik nr 1B.pdf | 21,25 MB | 2015-03-02 14:19 | pobierz |
37 | załacznik nr 1A.pdf | 126,73 KB | 2015-03-02 14:17 | pobierz |
38 | załącznik nr 1.pdf | 18,03 KB | 2015-03-02 14:16 | pobierz |
39 | siwz.pdf | 1,15 MB | 2015-03-02 14:15 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-03-02 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-03-02 14:14 |