BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej przystosowania budynku przy ul. Katarzynki 1-3 na siedzibę biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania terenu działki oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-04-09

informuję, że w dniu 09.04.2015 r została podpisana przez Zamawiajacego umowa z firmą Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bliskiej 1B/5 na kwotę 61254,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-04-01

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bliskiej 1B/5 z ceną oferty  61 254,00 zł z VAT i terminem wykonania dokumentacji projektowej 83 dni.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł}]

 

1

 

STUDIO KWADRAT Beata i Paweł Jurago s.c.

80-150 Gdańsk, ul. Legnicka 15/6

 

 

 

cena oferty:           114 400,00

termin wykonania:          70 dni

 

 

2

 

Krystyna Stawiarska-Kostarczyk ?AKO? ARCHITEKCI

80-866 Gdańsk, ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1 

 

 

 

cena oferty:            228 780,00

  termin wykonania:           90 dni

 

                   57 726,00

 

3

 

Zakład Usług Technicznych Wanda Grodzka

80-541 Gdańsk, ul. Bliska 1B/5

 

 

cena oferty:              61 254,00

termin wykonania:           83 dni

 

 

4

 

ARCHITEKCI GZOWSKI & GZOWSKI s.c.

80-178 Gdańsk, ul. Goplańska 38

 

 

cena oferty:            120 540,00

termin wykonania :          70 dni

 

 

 

5

 Przedsiębiorstwo Projektowo ? Realizacyjne Budownictwa ?PION? spółka z o.o.

 85-075 Bydgoszcz, ul Paderewskiego 10/2

 

 

cena oferty:              88 560,00

termin wykonania:          90 dni

 

 

6

 

LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska

 80-438 Gdańsk,  ul. Grażyny 18/4

 

 

cena oferty:              67 650,00

termin wykonania:           85 dni

 

 

7

Biuro Usług Projektowo-Inwestorskich

?INWESTPOL? Spółka  z o.o.

80-288 Gdańsk, ul. Rakoczego 31    

 

 

 

cena oferty:            250 920,00

termin wykonania:           80 dni

 

 

8

 

Architektoniczna Pracownia Autorska ?PRO-ARTE arch. R.I W. Kupść?  Sp. z o.o.

81-867 Sopot  ul. Krasickiego 10/7    

 

cena oferty:             146 370,00

termin wykonania:           70 dni

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 90%

Liczba pkt w kryterium

termin wykonania 90%

Razem

3

70,00

15,00

85,00

4

35,57

30,00

65,57

8

29,29

30,00

59,29

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 07.04.2015 r.

 

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo - kosztorysowej przystosowania  budynku przy ul. Katarzynki 1-3 na siedzibę  biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania  terenu działki oraz sprawowanie  nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi  według sporządzonej dokumentacji projektowej.

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
  1. dokumentacji projektowo-kosztorysowej wielobranżowej na przystosowanie budynku użytkowego Skarbu       Państwa przy ul. Katarzynki 1-3 w Gdańsku (dawna Przychodnia Lekarska) (działka 302, obręb 90) na siedzibę biura Wojewódzkiego i Miejskiego Konserwatora Zabytków wraz z projektem zagospodarowania terenu działki    Skarbu Państwa nr 302 obręb 90 w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi w           oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego      Konserwatora Zabytków.         
  2. sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
  • stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
  • uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w           projekcie a       zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
  1. Charakterystyka obiektu: 
  1. Zespół kamienic  zlokalizowany w Gdańsku na Starym Mieście przy ulicy Katarzynki 1-3 jest obiektem trzykondygnacyjnym  z podpiwniczeniem, poddaszem użytkowym i  dachem wielospadowym.
  2. Parametry techniczne:
  • powierzchnia zabudowy ? 319,67 m2,
  • kubatura ? 4745 m3,
  • kondygnacje: piwnica, 3 pełne kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe,
  • szerokość głównej elewacji ? 19,56 m,
  • wysokość - do kalenicy około 17,30 m.
  1. Obiekt wyposażony jest w instalacje:  wodno-kanalizacyjną, elektryczną, ogrzewanie -  kotłownia na paliwo stałe (nieczynne).
  2. Teren objęty jest strefą ochrony konserwatorskiej i archeologicznej.
  3. Zespół kamienic  przy ul Katarzynki 1-3 znany pod nazwą ?Dom Trzech Kaznodziei? jest wpisany        do rejestru       zabytków województwa pomorskiego.
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ?  kosztorysowej  w    następującym zakresie:
    1. Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie dostosowania  obiektu  dla dostępu i obsługi  osób niepełnosprawnych  wraz z kalkulacją kosztów tj.:
      • wariant 1 - według wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (winda zewnętrzna, podnośnik,         toalety) stanowiących załączniki  nr 2A i 2B do siwz.
      • wariant 2 - rozwiązania zapewniające dostęp i obsługę osób niepełnosprawnych w poziomie I-ej         kondygnacji       (pochylnia - podnośnik, węzeł sanitarny, instalacja przyzywowa oraz stanowisko obsługi osoby            niepełnosprawnej).

      Powyższe dwa warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia GZNK-SZB i Wojewódzkiemu       Konserwatorowi Zabytków w terminie  2 tygodni od podpisania umowy w celu przyjęcia  ostatecznego        wariantu  do projektu

  1. Projekt zagospodarowania terenu działki Skarbu Państwa nr 302 obręb 90.
  2. Program prac konserwatorskich dla elewacji kamienic wraz z przedprożami jako element projektu     budowlanego.
  3. Projekt budowlany:
  4. branża architektoniczno ? konstrukcyjna,
  5. branża elektryczna,
  6. branża teletechniczna: komputerowa, sygnalizacji wykrywania pożaru, sterowania instalacją oddymiania,      sygnalizacji alarmu i włamania,
  7. branża sanitarna ? instalacje:  wod-kan., c.o., c.w.u., wentylacyjna,  klimatyzacyjna i hydrantowa,
  8. konieczne ekspertyzy.
  9. Projekt  wykonawczy:
  10. branża architektoniczno ? konstrukcyjna,
  11. branża elektryczna,
  12. branża teletechniczna: komputerowa, sygnalizacji wykrywania pożaru, sterowania instalacją oddymiania,       sygnalizacji alarmu i włamania,
  13. branża sanitarna ? instalacje:  wod-kan., c.o., c.w.u., wentylacyjna,  klimatyzacyjna i hydrantowa.
  14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  15. Przedmiary robót.
  16. Kosztorysy inwestorskie.
  17. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  18. Charakterystyka energetyczna budynku.
  19. Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z       właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim           Inspektorem  Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
  20. Uzgodnienie dokumentacji projektowej z  rzeczoznawcą  ds. sanitarno ? higienicznych.
  21. Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci,  uzbrojenia podziemnego,        zarządców terenu  (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji       Projektowej.
  22. Uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
  23. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej       dokumentacji.
  1. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
  1. inwentaryzacja budynku wraz z ekspertyzą budowlano-konstrukcyjną z grudnia 2014 r.- załącznik nr 1 do       siwz,
    • dokumenty formalno prawne ? załącznik 1A do siwz,
    • opis do inwentaryzacji ? załącznik nr 1B do siwz,
    • zdjęcia od nr 1 do 56 ? załącznik nr 1C do siwz,
    • Rysunek  nr 01 ? lokalizacja ? załącznik nr 1D do siwz,
    • Rysunek  nr 02 rzut piwnicy ? załącznik nr 1E do siwz,
    • Rysunek  nr 03 rzut parteru  ? załącznik nr 1F do siwz,
    • Rysunek  nr 04 rzut piętra    ? załącznik nr 1G do siwz,
    • Rysunek  nr 05 rzut piętra II? załącznik nr 1H do siwz,
    • Rysunek  nr 06 rzut poddasza użytkowego ? załącznik nr 1I do siwz,
    • Rysunek  nr 07 rzut  dachu   ? załącznik nr 1J do siwz,
    • Rysunek  nr 08 elewacja północno-zachodnia ? załącznik nr 1K do siwz,
    • Rysunek  nr 09 elewacja północno-wschodnia ? załącznik nr 1L do siwz,
    • Rysunek  nr 10 elewacja południowo-zachodnia ? załącznik nr 1M do siwz,
    • Rysunek  nr 11 elewacja południowo-wschodnia ? załącznik nr 1N do siwz,
    • Rysunek  nr 12 przekrój A-A ? załącznik nr 1O do siwz,
    • Rysunek  nr 13 przekrój B-B ? załącznik nr 1P do siwz,
    • Rysunek  nr 14 rzut piwnicy miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1Q do siwz,
    • Rysunek  nr 15 rzut parteru  miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1R do siwz,
    • Rysunek  nr 16 rzut piętra miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1S do siwz,
    • Rysunek  nr 17 rzut piętra II miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1T do siwz,
    • Rysunek  nr 18 rzut poddasza użytkowego miejsca robienia zdjęć ? załącznik nr 1U do siwz,
    • Rysunek  nr 19 Detal D1- nadproże ? załącznik nr  1W do siwz,
    • Rysunek  nr 20 Detal D2- ścianka szczytowa ? załącznik nr  1X do siwz,
    • Rysunek  nr 21 Detal D3- okno ? załącznik nr  1Y do siwz,
    • Rysunek  nr 22 Detal D4- schody zewnętrzne ? załącznik nr  1Z do siwz,
  2. wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pomorskiego Wojewódzkiego          Konserwatora Zabytków do projektu remontu i przebudowy zespołu kamienic Katarzynki 1-3 w Gdańsku z         dnia 08.10.2014 r  ? załącznik nr 2A do siwz
  3. skorygowane wytyczne Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23.01.2015 r. ? załącznik            nr 2B do siwz ,
  4. karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stare Miasto ? Osiek w mieście Gdańsku-  karta terenu nr 023 ? załącznik nr 3 do siwz,
  5. karta terenu drogowa do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stare Miasto ? Osiek w           mieście Gdańsku - karta terenu nr 048 ? załącznik nr 4 do siwz,
  6. zaświadczenie UM WUAiOZ o zgodności zamierzenia polegającego na zmianie sposobu użytkowania budynku z       miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego  ?  załącznik nr 5 do siwz,
  7. opinia kominiarska nr 60/2015 z dnia 21.01.2015 r.- załącznik nr 6 do siwz,
  8. pismo z dnia 27.01.2015 do GPEC o wydanie warunków technicznych na podłączenie budynku do        miejskiej          sieci ciepłowniczej oraz pismo z dnia 29.01.2015r w sprawie  realizacji wykonania  przyłącza  i węzła cieplnego przez GPEC  i odpowiedź ? załącznik nr 7 do siwz,
  9. pismo ZDiZ-ZD-6304-90(2)-BB-303 z dnia 02.02.2015- załącznik nr 8 do siwz,
  10. założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 9 do siwz,
  11. założenia wyjściowe - załącznik nr 10 do siwz,
  12. mapa sytuacyjno-wysokościowa z uzbrojeniem terenu została zlecona do wykonania przez      zamawiającego i       zostanie przekazana po podpisaniu umowy.
  1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  71221000-3

Dodatkowe przedmioty: 71320000-7;

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2016  rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w    okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na         opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne     remontów obiektów indywidualnie  wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych  o wartości minimum            50 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny


 

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1  osobą posiadającą  przygotowanie  zawodowe  do  pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające  do  projektowania  w  specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
  • 1 osobą posiadającą kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki zgodnie z  § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

      Przez główne usługi Zamawiający rozumie opracowanie dokumentacji projektowej obejmujące branże      architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów indywidualnie  wpisanych do rejestru    zabytków nieruchomych  o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub                    nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia                                warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że     całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres  minimum 36 miesiące.
    4. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych. Maksymalny termin wykonania prac     projektowych nie może być dłuższy niż 90 dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
    5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz             wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

1)cena                                                         waga        0,70

                                       2)   termin wykonania prac projektowych     waga     0,30

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac   projektowych,
  2. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów       autorskich,

2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:

  1. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe    do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  2. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych       okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń,           uzgodnień w tym terminu przedłożonych do uzgodnień wariantów koncepcji, itp,
  3. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z   przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
  4. gdy uzgodnienia dotyczące zatwierdzenia jednego z wariantów koncepcji przedstawionych przez wykonawcę   będą trwały powyżej 10 dni,
  5. gdy uzgodnienia między innymi z Konserwatorem Zabytków oraz Pomorskim Komendantem Wojewódzkiej      Państwowej Straży Pożarnej będą trwały ponad  trzy tygodnie.
    1. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów           realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
    2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania        umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej      przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.03.2015 r. godzina  10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  08.04.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:10.03.2015 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.03.2015 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 1.doc 430,5 KB 2015-03-06 10:54 pobierz
2 Załącznik nr 1 c.pdf 28,82 MB 2015-03-03 09:01 pobierz
3 wzór umowy.pdf 598,68 KB 2015-03-03 08:46 pobierz
4 załącznik nr 10.pdf 46,83 KB 2015-03-02 15:04 pobierz
5 załacznik nr 9.pdf 122,15 KB 2015-03-02 15:04 pobierz
6 załącznik nr 8.pdf 23,51 KB 2015-03-02 15:03 pobierz
7 załącznik nr 7.pdf 59,34 KB 2015-03-02 15:03 pobierz
8 załącznik nr 6.pdf 66,1 KB 2015-03-02 15:03 pobierz
9 załącznik nr 5.pdf 26,7 KB 2015-03-02 15:03 pobierz
10 załącznik nr 4.pdf 26,62 KB 2015-03-02 15:03 pobierz
11 załacznik nr 3.pdf 65,47 KB 2015-03-02 15:02 pobierz
12 załacznik nr 2B.pdf 11,73 MB 2015-03-02 15:02 pobierz
13 załacznik nr 2A.pdf 14,04 MB 2015-03-02 15:01 pobierz
14 Rys. nr 22 Detal D4 - schody zewnętrzne.pdf 731,22 KB 2015-03-02 15:01 pobierz
15 Rys. nr 21 Detal D3 - okno.pdf 223,19 KB 2015-03-02 15:00 pobierz
16 Rys. nr 20 Detal D2 - ścianka szczytowa.pdf 635,37 KB 2015-03-02 15:00 pobierz
17 Rys.19 Detal D1- nadproże.pdf 312,27 KB 2015-03-02 15:00 pobierz
18 Rys. nr 18 zdjęcia PODDASZE.pdf 415,92 KB 2015-03-02 14:59 pobierz
19 Rys. nr 17 zdjęcia PIĘTRO 2.pdf 387,26 KB 2015-03-02 14:59 pobierz
20 Rys. nr 16 zdjęcia PIĘTRO.pdf 376,32 KB 2015-03-02 14:59 pobierz
21 Rys. nr 15 zdięcia PARTER.pdf 479,24 KB 2015-03-02 14:59 pobierz
22 Rys. nr 14 zdięcia piwnica.pdf 460,19 KB 2015-03-02 14:59 pobierz
23 Rys. nr 13 PRZEKRÓJ B-B.pdf 3,24 MB 2015-03-02 14:58 pobierz
24 Rys. nr 12 PRZEKRÓJ A-A.pdf 1,72 MB 2015-03-02 14:58 pobierz
25 Rys. nr 11 EL PŁD-WSCH.pdf 1,19 MB 2015-03-02 14:58 pobierz
26 Rys. nr 10 EL PŁD-ZACH.pdf 1,24 MB 2015-03-02 14:58 pobierz
27 Rys. nr 9 EL PŁN-WSCH.pdf 1,09 MB 2015-03-02 14:57 pobierz
28 Rys. nr 8 EL PŁN-ZACH.pdf 1,27 MB 2015-03-02 14:57 pobierz
29 Rys. nr 7 DACH.pdf 1,27 MB 2015-03-02 14:56 pobierz
30 Rys. nr 6 PODDASZE.pdf 1,27 MB 2015-03-02 14:56 pobierz
31 Rys. nr 5 PIĘTRO 2.pdf 1,2 MB 2015-03-02 14:55 pobierz
32 Rys. nr 4 PIĘTRO.pdf 1,06 MB 2015-03-02 14:55 pobierz
33 Rys. nr 3 PARTER.pdf 1,56 MB 2015-03-02 14:55 pobierz
34 Rys. nr 2 PIWNICA.pdf 1,44 MB 2015-03-02 14:54 pobierz
35 Rys. nr 1 pn Lokalizacja.pdf 622,76 KB 2015-03-02 14:54 pobierz
36 opis do inwentaryzacji-załacznik nr 1B.pdf 21,25 MB 2015-03-02 14:19 pobierz
37 załacznik nr 1A.pdf 126,73 KB 2015-03-02 14:17 pobierz
38 załącznik nr 1.pdf 18,03 KB 2015-03-02 14:16 pobierz
39 siwz.pdf 1,15 MB 2015-03-02 14:15 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-03-02
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-03-02 14:14