BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-05-27

Gdańsk, 2015-05-27

ZP/33/15/A

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

          

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy ?BOLEK i LOLEK? Bogdan Janusz z siedzibą w Skarszewach,  przy ul. Górnej 2 z ceną oferty  320 861,50 zł z VAT oraz udzieloną 6 letnią  gwarancją.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

   Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

[zł]

 

1

Konsorcjum firm:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe  INSTALMET Grzegorz Stróżewski

82-300 Elbląg,  ul. Okulickiego  1/20

ELMAR-ELECTRIC Przedsiębiorstwo ? Projektowo ? Usługowo ? Handlowe Marek Szmigiel

82-300 Elbląg,  ul. Bytomska 11 

 

 Cena oferty: 483 261,97zł

 Gwarancja za wady ? 5 lat

 

 

 

2

Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan

83-250 Skarszewy, ul Górna 2

Cena oferty: 320 861,50 zł

Gwarancja za wady ?  6 lat

 

3

Firma Budowlana ?EFAK? Spółka jawna Edmund Figurski & Andrzej Kotecki

80-557 Gdańsk, ul Narwicka 1

 

Cena oferty: 314 907,26 zł

Gwarancja za wady ? 5 lat

 

4

Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD?

Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

Cena oferty: 452 393,53 zł

Gwarancja za wady ? -----------

 

 

5

 

 

MAXI-TERM  Wiesław Deneko

80-288 Gdańsk, ul. Bronisława Czecha 1/4

 

Cena oferty: 496 871,74 zł

Gwarancja za wady ? 5 lat i 1 dzień

 

 

 

         Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

   Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

Cena 90%

Liczba pkt w kryterium

Okres udzielonej gwarancji za wady 10%

 

RAZEM

pkt

3

90,00

5,0

95,00

2

88,33

10,0

98,33

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 01.06.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO

 

na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku.

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych wraz z rozprowadzeniem sieci       teletechnicznych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku.
  2. Zakres robót obejmuje między innymi:

2. 1. Roboty ogólnobudowlane  w zakresie.

  1. robót rozbiórkowych:
  • rozebranie ścianek z cegieł,
  • zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
    1. wykonania tynków i okładzin wewnętrznych,
    2. wykonania ścianek działowych,
    3. malowania tynków wewnętrznych,
    4. malowania powierzchni metalowych (grzejniki rurowo-żebrowe, rury wodociągowe i gazowe),
    5. wykonania posadzek,
    6. położenia wykładzin podłogowych,
    7. wymiany stolarki drzwiowej i okiennej (montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej).

2. 2. Roboty instalacji teletechnicznych i elektrycznych w zakresie:

  1. instalacji elektrycznej zasilającej sieć komputerową,
  2. instalacji okablowania strukturalnego,
  3. montażu klimatyzatora  w pomieszczeniu serwera wraz z zasilaniem elektrycznym,
  4. systemu kontroli dostępu i systemu alarmowego oraz instalacji domofonowej,
  5. przygotowania do montażu centrali telefonicznej,
  6. przygotowania do montażu szafy serwerowej.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-     Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1   do siwz.

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik            nr 1.1 do siwz,

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz,

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr      1.3 do siwz,

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ?    załącznik nr 1.4 do siwz,

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.5 do siwz,

-     Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr    1.6 do siwz  

-     Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty w zakresie instalacji teletechnicznych.       Instalowanie okablowania komputerowego- załącznik nr 2 do siwz,

-     Przedmiar ? Roboty remontowe Na Stoku 50 ? załącznik nr 3 do siwz,

-     Przedmiar ? Roboty remontowe Na Stoku 50- roboty teletechniczne? załącznik nr 4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45314320-0, 45400000-1 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9 45421152-4, 45430000-0, 45442100-8 45450000-6

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

30.06.2015

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5.000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

- 1 robotę budowlaną polegającą  na  wykonaniu  robót adaptacyjnych (remontowych)  lokali  lub budynków o     wartości  nie  mniejszej niż 100.000,00 zł brutto obejmującą roboty ogólnobudowlane,

- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej          niż 100.000,00 zł  brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1  osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto obejmujące roboty ogólnobudowlane i polegające na wykonaniu instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż  100 000,00 zł.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

      pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.    

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata. Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje          odrzucenie oferty.

  1. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
  2. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
  3. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                                  waga    0,90

  • okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod        warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej          realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności,          za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem             podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie   uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec          odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie            dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  5. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od       Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z   Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub    Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym   zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych         w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w           postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca             (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż          wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji       zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części       zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność       podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 zł.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.05.2015 r. godzina  10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  13.06.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 15.05.2015 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  30.04.2015 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 15.05.2015.pdf 1,41 MB 2015-05-15 08:36 pobierz
2 Ogłoszenie o zmiane ogłoszenia 12.05.2015.pdf 130,55 KB 2015-05-12 15:06 pobierz
3 przedmiar zmodyfikowany -zał nr 3 do siwz.pdf 113,92 KB 2015-05-12 15:05 pobierz
4 Modyfikacja siwz.pdf 40,77 KB 2015-05-12 15:05 pobierz
5 odpowiedzi na pytania 12.05.2015.pdf 68,92 KB 2015-05-12 15:05 pobierz
6 przedmiar -zał. nr 4.pdf 80,88 KB 2015-04-30 13:49 pobierz
7 przedmiar - zał. nr 3.pdf 100,17 KB 2015-04-30 13:49 pobierz
8 specyikacja techniczna - zał nr 2.pdf 166,19 KB 2015-04-30 13:49 pobierz
9 specyikacja techniczna - zał nr 1.6.pdf 206,49 KB 2015-04-30 13:49 pobierz
10 specyikacja techniczna - zał nr 1.5.pdf 344,29 KB 2015-04-30 13:49 pobierz
11 specyikacja techniczna - zał nr 1.4.pdf 290,15 KB 2015-04-30 13:48 pobierz
12 specyikacja techniczna - zał nr 1.3.pdf 355,88 KB 2015-04-30 13:48 pobierz
13 specyikacja techniczna - zał nr 1.2.pdf 342,81 KB 2015-04-30 13:48 pobierz
14 specyikacja techniczna - zał nr 1.1.pdf 140,24 KB 2015-04-30 13:48 pobierz
15 specyikacja techniczna - zał nr 1.pdf 743,41 KB 2015-04-30 13:48 pobierz
16 wzór umowy.pdf 656,34 KB 2015-04-30 13:47 pobierz
17 SIWZ.pdf 1,05 MB 2015-04-30 13:47 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-04-30
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-04-30 13:45