wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-05-27
Gdańsk, 2015-05-27 |
ZP/33/15/A
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy ?BOLEK i LOLEK? Bogdan Janusz z siedzibą w Skarszewach, przy ul. Górnej 2 z ceną oferty 320 861,50 zł z VAT oraz udzieloną 6 letnią gwarancją.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1 |
Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe INSTALMET Grzegorz Stróżewski 82-300 Elbląg, ul. Okulickiego 1/20 ELMAR-ELECTRIC Przedsiębiorstwo ? Projektowo ? Usługowo ? Handlowe Marek Szmigiel 82-300 Elbląg, ul. Bytomska 11 |
Cena oferty: 483 261,97zł Gwarancja za wady ? 5 lat
|
2 |
Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan 83-250 Skarszewy, ul Górna 2 |
Cena oferty: 320 861,50 zł Gwarancja za wady ? 6 lat
|
3 |
Firma Budowlana ?EFAK? Spółka jawna Edmund Figurski & Andrzej Kotecki 80-557 Gdańsk, ul Narwicka 1
|
Cena oferty: 314 907,26 zł Gwarancja za wady ? 5 lat
|
4 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
|
Cena oferty: 452 393,53 zł Gwarancja za wady ? -----------
|
5
|
MAXI-TERM Wiesław Deneko 80-288 Gdańsk, ul. Bronisława Czecha 1/4
|
Cena oferty: 496 871,74 zł Gwarancja za wady ? 5 lat i 1 dzień
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium Cena 90% |
Liczba pkt w kryterium Okres udzielonej gwarancji za wady 10% |
RAZEM pkt |
3 |
90,00 |
5,0 |
95,00 |
2 |
88,33 |
10,0 |
98,33 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 01.06.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO
na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych wraz z rozprowadzeniem sieci teletechnicznych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
2. 1. Roboty ogólnobudowlane w zakresie.
- robót rozbiórkowych:
- rozebranie ścianek z cegieł,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- wykonania tynków i okładzin wewnętrznych,
- wykonania ścianek działowych,
- malowania tynków wewnętrznych,
- malowania powierzchni metalowych (grzejniki rurowo-żebrowe, rury wodociągowe i gazowe),
- wykonania posadzek,
- położenia wykładzin podłogowych,
- wymiany stolarki drzwiowej i okiennej (montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej).
2. 2. Roboty instalacji teletechnicznych i elektrycznych w zakresie:
- instalacji elektrycznej zasilającej sieć komputerową,
- instalacji okablowania strukturalnego,
- montażu klimatyzatora w pomieszczeniu serwera wraz z zasilaniem elektrycznym,
- systemu kontroli dostępu i systemu alarmowego oraz instalacji domofonowej,
- przygotowania do montażu centrali telefonicznej,
- przygotowania do montażu szafy serwerowej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.5 do siwz,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.6 do siwz
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty w zakresie instalacji teletechnicznych. Instalowanie okablowania komputerowego- załącznik nr 2 do siwz,
- Przedmiar ? Roboty remontowe Na Stoku 50 ? załącznik nr 3 do siwz,
- Przedmiar ? Roboty remontowe Na Stoku 50- roboty teletechniczne? załącznik nr 4 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45314320-0, 45400000-1 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9 45421152-4, 45430000-0, 45442100-8 45450000-6
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
30.06.2015
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto obejmującą roboty ogólnobudowlane,
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto obejmujące roboty ogólnobudowlane i polegające na wykonaniu instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata. Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.05.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 13.06.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 15.05.2015 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 30.04.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 15.05.2015.pdf | 1,41 MB | 2015-05-15 08:36 | pobierz |
2 | Ogłoszenie o zmiane ogłoszenia 12.05.2015.pdf | 130,55 KB | 2015-05-12 15:06 | pobierz |
3 | przedmiar zmodyfikowany -zał nr 3 do siwz.pdf | 113,92 KB | 2015-05-12 15:05 | pobierz |
4 | Modyfikacja siwz.pdf | 40,77 KB | 2015-05-12 15:05 | pobierz |
5 | odpowiedzi na pytania 12.05.2015.pdf | 68,92 KB | 2015-05-12 15:05 | pobierz |
6 | przedmiar -zał. nr 4.pdf | 80,88 KB | 2015-04-30 13:49 | pobierz |
7 | przedmiar - zał. nr 3.pdf | 100,17 KB | 2015-04-30 13:49 | pobierz |
8 | specyikacja techniczna - zał nr 2.pdf | 166,19 KB | 2015-04-30 13:49 | pobierz |
9 | specyikacja techniczna - zał nr 1.6.pdf | 206,49 KB | 2015-04-30 13:49 | pobierz |
10 | specyikacja techniczna - zał nr 1.5.pdf | 344,29 KB | 2015-04-30 13:49 | pobierz |
11 | specyikacja techniczna - zał nr 1.4.pdf | 290,15 KB | 2015-04-30 13:48 | pobierz |
12 | specyikacja techniczna - zał nr 1.3.pdf | 355,88 KB | 2015-04-30 13:48 | pobierz |
13 | specyikacja techniczna - zał nr 1.2.pdf | 342,81 KB | 2015-04-30 13:48 | pobierz |
14 | specyikacja techniczna - zał nr 1.1.pdf | 140,24 KB | 2015-04-30 13:48 | pobierz |
15 | specyikacja techniczna - zał nr 1.pdf | 743,41 KB | 2015-04-30 13:48 | pobierz |
16 | wzór umowy.pdf | 656,34 KB | 2015-04-30 13:47 | pobierz |
17 | SIWZ.pdf | 1,05 MB | 2015-04-30 13:47 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-04-30 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-04-30 13:45 |