BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie remontu budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu oraz rozbiórka przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 175

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2018-08-10

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 1  ustawy prawo zamówień publicznych

Treść postępowania:

 
 
 

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@estategda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.estategda.pl

Adres profilu nabywcy: www.estategda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

 

na wykonanie remontu budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu oraz  rozbiórkę przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha  175

 

 

 

Numer referencyjny: 44/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu, oraz  rozbiórka przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha  175 – działka nr 22/36, obręb ew. 109.
 Istniejący budynek mieszkalny jest obiektem w zabudowie z przylegającym parterowym łącznikiem. Budynek jest podpiwniczony w części pod mieszkaniem parteru. Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne oraz poddasze użytkowe.  W budynku znajdują się 3 lokale mieszkalne, położone na parterze oraz I piętrze. Dostęp do piwnic wyłazem z pokoju i kuchni w/w mieszkania.

Teren przy budynku nieutwardzony. Wejście do budynku od strony podwórza: do lokalu na parterze poprzez drewniana werandę, do lokalu nr 2 na piętrze schodami wewnętrznymi, do lokalu nr 5 bezpośrednio z zewnątrz schodami wewnętrznymi od strony podwórza. 

Ściany zewnętrzne w lokalu murowane z cegły pełnej gr. 1 i ½, obustronnie otynkowane. Strop nad piwnicą drewniany, stropy między piętrowe drewniane - belkowe. Pokrycie dachowe budynku papą. Opierzenia blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej; kominy nad dachem murowane (remontowane w 2007 roku). 

Stolarka okienne PCV; część okien np. przybudówka od strony podwórza oraz okienka strychu - drewniane. Parapety zewnętrzne stalowe.

Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i grzewczą - indywidualne ogrzewanie piecowe na węgiel.

Parametry techniczne budynku:

powierzchnia użytkowa budynku: 135 m2,
powierzchnia zabudowy: 98,2 m2,
kubatura budynku: 590 m3.
 

Zakres robót obejmuje między innymi:
prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
naprawa pęknięć murów z robotami towarzyszącymi,
wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian,
wykonacie posadzki piwnic,
naprawa studzienek piwnicznych z wymianą okien oraz wykonaniem systemowej wentylacji,
ocieplenie ścian elewacji,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – drzwi wejściowe,
remont dachu i stropu poddasza nieużytkowego,
remont podłogi poddasza nieużytkowego,
ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnację
wykonanie robót rozbiórkowych przybudówki [czynności niezbędne do wykonania oraz parametry techniczne przybudówki zostały opisane w projekcie budowlanym i wykonawczym rozbiórki przybudówki – załączniki nr 3 i 6 do siwz].
 

Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany - remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 (Działka nr  22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk– załącznik nr 1 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 1.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut budynku z usytuowaniem piwnicy – załącznik nr 1.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja wschodnia - załącznik nr 1.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja północna - załącznik nr 1.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja zachodnia – załącznik nr 1.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Izolacja pionowa i pozioma ścian niepodpiwniczonych od zewnątrz - załącznik nr 1.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Izolacja pionowa i pozioma ścian piwnicznych od wewnątrz i zewnątrz – załącznik nr 1.7 do siwz
b)    Projekt budowlany – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego   wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 (Działka nr 22/36 obr. 109). jedn. ew. Gdańsk -załącznik nr 2 do siwz.

Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 2.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Elewacja wschodnia - załącznik nr 2.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja północna - załącznik nr 2.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja zachodnia – załącznik nr 2.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja południowa – załącznik nr 2.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Rzut poziomu strychu - układ belek stropowych – załącznik nr 2.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Rzut więźby dachowej – załącznik nr 2.7 do siwz.
Rysunek nr 8. Rzut dachu – załącznik nr 2.8 do siwz.
Rysunek nr 9. Przekrój A-A – załącznik nr 2.9 do siwz.
Rysunek nr 10. Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej – załącznik nr 2.10 do siwz.
Projekt budowlany – rozbiórka przybudówki budynku  mieszkalnego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – dz. nr 22/9, obr. 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk - załącznik nr 3 do siwz.
Rysunek nr 1. Usytuowanie w terenie- załącznik nr 3.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut parteru - załącznik nr 3.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Rzut dachu - załącznik nr 3.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Przekroje pionowe A-A i B-B - załącznik nr 3.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacje wschodnia i zachodnia - załącznik nr 3.5 do siwz.
Projekt wykonawczy - remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175  (działka nr 22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk – załącznik nr 4 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 4.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut budynku z usytuowaniem piwnicy – załącznik nr 4.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja wschodnia – załącznik nr 4.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja północna – załącznik nr 4.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja zachodnia – załącznik nr 4.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Izolacja pionowa i pozioma ścian niepodpiwniczonych od zewnątrz– załącznik nr 4.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Izolacja pionowa i pozioma ścian piwnicznych od wewnątrz i zewnątrz– załącznik nr 4.7 do siwz.
Projekt wykonawczy – Docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 ( działka nr 22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk– załącznik nr 5 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 5.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Elewacja wschodnia – załącznik nr 5.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja północna – załącznik nr 5.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja zachodnia – załącznik nr 5.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja południowa – załącznik nr 5.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Rzut poziomu strychu-układ belek stropowych– załącznik nr 5.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Rzut więźby dachowej – załącznik nr 5.7 do siwz.
Rysunek nr 8. Rzut dachu – załącznik nr 5.8 do siwz.
Rysunek nr 9. Przekrój A-A – załącznik nr 5.9 do siwz.
Rysunek nr 10. Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej – załącznik nr 5.10 do siwz.
Projekt wykonawczy – Rozbiórka przybudówki budynku mieszkalnego przy ul. Trakt św. 175 w Gdańsku- dz. nr 22/9, obr. 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk – załącznik nr 6 do siwz.
Rysunek nr 1. Usytuowanie w terenie- załącznik nr 6.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut parteru - załącznik nr 6.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Rzut dachu - załącznik nr 6.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Przekroje pionowe A-A i B-B - załącznik nr 6.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacje wschodnia i zachodnia - załącznik nr 6.5 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku dz. nr 22/36 obr 109 – załącznik nr 7 do siwz.
Specyfikacja techniczna – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 dz. nr 22/36 obr 109 – załącznik nr 8 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- Rozbiórka przybudówki budynku mieszkalnego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – dz. nr 22/9, obr 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk – załącznik nr 9 do siwz.
Przedmiar – remont budynku mieszkalnego – wielorodzinnego, ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – załącznik nr 10 do siwz.
Przedmiar – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 – załącznik nr 11 do siwz.
 

Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45110000-1, 45261000-4, 45261920-9, 45262522-6, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421132-8, 45450000-6.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do dnia  23.11.2018 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł.

Informacje dodatkowe.

  Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

 Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

 

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
2 roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynkach  o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko – blacharskich o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia minimum 9 osób, w tym:
1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
8 osób do wykonywania robót takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie.

Informacje dodatkowe.

ad a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji ścian) a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej  liczbie dla danego rodzaju.

Podmiot na którego zdolności  zawodowej w zakresie  doświadczenia  wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane  2 robót w zakresie określonym  przez zamawiającego w siwz tj. minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku lub minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian lub minimum 2 roboty dekarsko - blacharskie.

ad b)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

ad a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty  budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:

referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie  uzyskać dokumentów określonych powyżej
 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt. 2-4.

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

 
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.

 Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 23.11.2018 r.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania później niż 23.11.2018 r. jego oferta zostanie odrzucona.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 14 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

                                              

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena                                                                                                                           znaczenie  0,60

Termin wykonania zamówienia                                                                                  znaczenie  0,25

Doświadczenie kierownika budowy                                                                            znaczenie  0,15
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.    Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
06.08.2018 r godzina: 10:30,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 04.09.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.08.2018 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra  stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: nz@estategda.pl.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zał nr 3 projekt budowlany rozbiórka.pdf 31,65 MB 2018-07-20 09:30 pobierz
2 zał nr 6 projekt wykonawczy rozbiórka.pdf 31,19 MB 2018-07-20 09:29 pobierz
3 oswiadczenie grupa kapitałowa zał.14.pdf 235,97 KB 2018-07-19 15:22 pobierz
4 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 12.pdf 332,22 KB 2018-07-19 15:22 pobierz
5 oswiadczenie warunki udzialu zał. 13.doc 71 KB 2018-07-19 15:21 pobierz
6 SIWZ 44.docx 188,46 KB 2018-07-19 15:21 pobierz
7 Umowa - wzór 44.doc 175 KB 2018-07-19 15:21 pobierz
8 zał nr 1 projekt remont.pdf 5,33 MB 2018-07-19 15:18 pobierz
9 zał nr 2 projekt budowlany docieplenie.pdf 4,28 MB 2018-07-19 15:18 pobierz
10 zał nr 4 projekt wykonawczy remont.pdf 2,02 MB 2018-07-19 15:17 pobierz
11 zał nr 5 projekt wykonawczy docieplenie.pdf 4,25 MB 2018-07-19 15:17 pobierz
12 zał nr 7 Specyfikacja techniczna remont.pdf 1,37 MB 2018-07-19 15:16 pobierz
13 zał nr 8 Specyfikacja Techniczna docieplenie.pdf 1,4 MB 2018-07-19 15:16 pobierz
14 zał nr 9 Specyfikacja techniczna rozbiorka.pdf 523,09 KB 2018-07-19 15:16 pobierz
15 zał nr 10 PRZEDMIAR remont.pdf 139,62 KB 2018-07-19 15:16 pobierz
16 zał nr 11 PRZEDMIAR docieplenie.pdf 120,59 KB 2018-07-19 15:15 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2018-07-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-07-19 15:15
Ostatnia aktualizacja: 2018-08-06 14:21