wykonanie remontu budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu oraz rozbiórka przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 175
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2018-08-10
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@estategda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.estategda.pl
Adres profilu nabywcy: www.estategda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonanie remontu budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu oraz rozbiórkę przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 175
Numer referencyjny: 44/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem i remontem dachu, oraz rozbiórka przybudówki w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 – działka nr 22/36, obręb ew. 109.
Istniejący budynek mieszkalny jest obiektem w zabudowie z przylegającym parterowym łącznikiem. Budynek jest podpiwniczony w części pod mieszkaniem parteru. Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne oraz poddasze użytkowe. W budynku znajdują się 3 lokale mieszkalne, położone na parterze oraz I piętrze. Dostęp do piwnic wyłazem z pokoju i kuchni w/w mieszkania.
Teren przy budynku nieutwardzony. Wejście do budynku od strony podwórza: do lokalu na parterze poprzez drewniana werandę, do lokalu nr 2 na piętrze schodami wewnętrznymi, do lokalu nr 5 bezpośrednio z zewnątrz schodami wewnętrznymi od strony podwórza.
Ściany zewnętrzne w lokalu murowane z cegły pełnej gr. 1 i ½, obustronnie otynkowane. Strop nad piwnicą drewniany, stropy między piętrowe drewniane - belkowe. Pokrycie dachowe budynku papą. Opierzenia blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej; kominy nad dachem murowane (remontowane w 2007 roku).
Stolarka okienne PCV; część okien np. przybudówka od strony podwórza oraz okienka strychu - drewniane. Parapety zewnętrzne stalowe.
Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i grzewczą - indywidualne ogrzewanie piecowe na węgiel.
Parametry techniczne budynku:
powierzchnia użytkowa budynku: 135 m2,
powierzchnia zabudowy: 98,2 m2,
kubatura budynku: 590 m3.
Zakres robót obejmuje między innymi:
prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
naprawa pęknięć murów z robotami towarzyszącymi,
wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian,
wykonacie posadzki piwnic,
naprawa studzienek piwnicznych z wymianą okien oraz wykonaniem systemowej wentylacji,
ocieplenie ścian elewacji,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – drzwi wejściowe,
remont dachu i stropu poddasza nieużytkowego,
remont podłogi poddasza nieużytkowego,
ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnację
wykonanie robót rozbiórkowych przybudówki [czynności niezbędne do wykonania oraz parametry techniczne przybudówki zostały opisane w projekcie budowlanym i wykonawczym rozbiórki przybudówki – załączniki nr 3 i 6 do siwz].
Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany - remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 (Działka nr 22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk– załącznik nr 1 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 1.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut budynku z usytuowaniem piwnicy – załącznik nr 1.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja wschodnia - załącznik nr 1.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja północna - załącznik nr 1.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja zachodnia – załącznik nr 1.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Izolacja pionowa i pozioma ścian niepodpiwniczonych od zewnątrz - załącznik nr 1.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Izolacja pionowa i pozioma ścian piwnicznych od wewnątrz i zewnątrz – załącznik nr 1.7 do siwz
b) Projekt budowlany – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 (Działka nr 22/36 obr. 109). jedn. ew. Gdańsk -załącznik nr 2 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 2.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Elewacja wschodnia - załącznik nr 2.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja północna - załącznik nr 2.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja zachodnia – załącznik nr 2.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja południowa – załącznik nr 2.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Rzut poziomu strychu - układ belek stropowych – załącznik nr 2.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Rzut więźby dachowej – załącznik nr 2.7 do siwz.
Rysunek nr 8. Rzut dachu – załącznik nr 2.8 do siwz.
Rysunek nr 9. Przekrój A-A – załącznik nr 2.9 do siwz.
Rysunek nr 10. Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej – załącznik nr 2.10 do siwz.
Projekt budowlany – rozbiórka przybudówki budynku mieszkalnego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – dz. nr 22/9, obr. 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk - załącznik nr 3 do siwz.
Rysunek nr 1. Usytuowanie w terenie- załącznik nr 3.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut parteru - załącznik nr 3.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Rzut dachu - załącznik nr 3.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Przekroje pionowe A-A i B-B - załącznik nr 3.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacje wschodnia i zachodnia - załącznik nr 3.5 do siwz.
Projekt wykonawczy - remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 (działka nr 22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk – załącznik nr 4 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 4.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut budynku z usytuowaniem piwnicy – załącznik nr 4.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja wschodnia – załącznik nr 4.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja północna – załącznik nr 4.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja zachodnia – załącznik nr 4.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Izolacja pionowa i pozioma ścian niepodpiwniczonych od zewnątrz– załącznik nr 4.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Izolacja pionowa i pozioma ścian piwnicznych od wewnątrz i zewnątrz– załącznik nr 4.7 do siwz.
Projekt wykonawczy – Docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 ( działka nr 22/36 obr. 109), jedn. ew. Gdańsk– załącznik nr 5 do siwz.
Rysunek nr 1. Sytuacja – załącznik nr 5.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Elewacja wschodnia – załącznik nr 5.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Elewacja północna – załącznik nr 5.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Elewacja zachodnia – załącznik nr 5.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacja południowa – załącznik nr 5.5 do siwz.
Rysunek nr 6. Rzut poziomu strychu-układ belek stropowych– załącznik nr 5.6 do siwz.
Rysunek nr 7. Rzut więźby dachowej – załącznik nr 5.7 do siwz.
Rysunek nr 8. Rzut dachu – załącznik nr 5.8 do siwz.
Rysunek nr 9. Przekrój A-A – załącznik nr 5.9 do siwz.
Rysunek nr 10. Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej – załącznik nr 5.10 do siwz.
Projekt wykonawczy – Rozbiórka przybudówki budynku mieszkalnego przy ul. Trakt św. 175 w Gdańsku- dz. nr 22/9, obr. 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk – załącznik nr 6 do siwz.
Rysunek nr 1. Usytuowanie w terenie- załącznik nr 6.1 do siwz.
Rysunek nr 2. Rzut parteru - załącznik nr 6.2 do siwz.
Rysunek nr 3. Rzut dachu - załącznik nr 6.3 do siwz.
Rysunek nr 4. Przekroje pionowe A-A i B-B - załącznik nr 6.4 do siwz.
Rysunek nr 5. Elewacje wschodnia i zachodnia - załącznik nr 6.5 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku dz. nr 22/36 obr 109 – załącznik nr 7 do siwz.
Specyfikacja techniczna – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 dz. nr 22/36 obr 109 – załącznik nr 8 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- Rozbiórka przybudówki budynku mieszkalnego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – dz. nr 22/9, obr 109, jedn. ew. 226101 1 Gdańsk – załącznik nr 9 do siwz.
Przedmiar – remont budynku mieszkalnego – wielorodzinnego, ul. Trakt św. Wojciecha 175 w Gdańsku – załącznik nr 10 do siwz.
Przedmiar – docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Trakt św. Wojciecha 175 – załącznik nr 11 do siwz.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45100000-8, 45110000-1, 45261000-4, 45261920-9, 45262522-6, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421132-8, 45450000-6.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do dnia 23.11.2018 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł.
Informacje dodatkowe.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
2 roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynkach o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko – blacharskich o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia minimum 9 osób, w tym:
1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
8 osób do wykonywania robót takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie.
Informacje dodatkowe.
ad a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji ścian) a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie dla danego rodzaju.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz tj. minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku lub minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian lub minimum 2 roboty dekarsko - blacharskie.
ad b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt. 2-4.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 23.11.2018 r.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania później niż 23.11.2018 r. jego oferta zostanie odrzucona.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 14 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena znaczenie 0,60
Termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
Doświadczenie kierownika budowy znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
06.08.2018 r godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 04.09.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.08.2018 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@estategda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | zał nr 3 projekt budowlany rozbiórka.pdf | 31,65 MB | 2018-07-20 09:30 | pobierz |
2 | zał nr 6 projekt wykonawczy rozbiórka.pdf | 31,19 MB | 2018-07-20 09:29 | pobierz |
3 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał.14.pdf | 235,97 KB | 2018-07-19 15:22 | pobierz |
4 | oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 12.pdf | 332,22 KB | 2018-07-19 15:22 | pobierz |
5 | oswiadczenie warunki udzialu zał. 13.doc | 71 KB | 2018-07-19 15:21 | pobierz |
6 | SIWZ 44.docx | 188,46 KB | 2018-07-19 15:21 | pobierz |
7 | Umowa - wzór 44.doc | 175 KB | 2018-07-19 15:21 | pobierz |
8 | zał nr 1 projekt remont.pdf | 5,33 MB | 2018-07-19 15:18 | pobierz |
9 | zał nr 2 projekt budowlany docieplenie.pdf | 4,28 MB | 2018-07-19 15:18 | pobierz |
10 | zał nr 4 projekt wykonawczy remont.pdf | 2,02 MB | 2018-07-19 15:17 | pobierz |
11 | zał nr 5 projekt wykonawczy docieplenie.pdf | 4,25 MB | 2018-07-19 15:17 | pobierz |
12 | zał nr 7 Specyfikacja techniczna remont.pdf | 1,37 MB | 2018-07-19 15:16 | pobierz |
13 | zał nr 8 Specyfikacja Techniczna docieplenie.pdf | 1,4 MB | 2018-07-19 15:16 | pobierz |
14 | zał nr 9 Specyfikacja techniczna rozbiorka.pdf | 523,09 KB | 2018-07-19 15:16 | pobierz |
15 | zał nr 10 PRZEDMIAR remont.pdf | 139,62 KB | 2018-07-19 15:16 | pobierz |
16 | zał nr 11 PRZEDMIAR docieplenie.pdf | 120,59 KB | 2018-07-19 15:15 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2018-07-19 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-07-19 15:15 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-08-06 14:21 |