BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39-52 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2018-11-09

Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt. 7  ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 4.

 

 

Treść postępowania:

 
 
 

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

 

na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39-52 w Gdańsku.

 

Numer referencyjny: 75/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie

 

Krótki opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39 - 52 w Gdańsku; (działka nr 513/6, obręb ew. 89).
 

 

 

 

Zakres robót obejmuje między innymi:
roboty ziemne,
wykonanie wiaty śmietnikowej,
wykonanie ogrodzenia na murowanym fundamencie z przęseł metalowych z bramą wjazdową i furtkami,
wycięcie drzew,
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
uporządkowanie terenu.
 

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu aranżacji wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 w Gdańsku” (załącznik nr 1 do SIWZ)  należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 12 do SIWZ.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt aranżacji wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 w Gdańsku - załącznik nr 1do siwz,
Rysunek nr I-01 – inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem – załącznik nr 1.1 do siwz,
Rysunek nr P-00 – schemat zmian – załącznik nr 1.2 do siwz,
Rysunek nr P-01 – plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.3 do siwz,
Rysunek nr P-02 – rozwinięcie ogrodzenia – załącznik nr 1.4 do siwz,
Rysunek nr P-03 – detal ogrodzenia – załącznik nr 1.5 do siwz,
Rysunek nr P-05 – wiata na odpady – załącznik nr 1.6 do siwz,
Rysunek nr P-06 – przekrój przez chodnik – załącznik nr 1.7 do siwz,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; ST.B-00; wymagania ogólne; dla budowy: „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52”  -  załącznik nr 2 do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-01; roboty rozbiórkowe; dla budowy: „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52”  -  załącznik nr 3 do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-03; roboty betonowe i żelbetowe; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52”  -  załącznik nr 4 do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-05; roboty murowe; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52”  -  załącznik nr 5 do siwz,
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-19; zagospodarowanie terenu; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52”  -  załącznik nr 6 do siwz,
D-01.02.01 – usunięcie drzew i krzewów – załącznik nr 7 do siwz,
D-04.04.02 – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – załącznik nr 8 do siwz,
D-05.03.23 – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej – załącznik nr 9 do siwz,
D-08.01.01 – krawężniki betonowe – załącznik nr 10 do siwz,
D-08.03.01 – obrzeża betonowe – załącznik nr 11 do siwz,
Przedmiar – aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 – etap I - załącznik nr 12 do siwz.
 

W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie  spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe, murarskie w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):
     Główny kod: 45000000-7

     Dodatkowe kody:  45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45342000-6,  77211400-6.

 

Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy    Pzp: Nie
 

Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
28.12.2018 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości, co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej  1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

Informacje dodatkowe:

Ad. a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

 

Ad. b)

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Ad. a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

 
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak.

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  Nie dotyczy
 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:  Nie dotyczy
 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP :  Nie dotyczy
 

INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.

     Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

     Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

     Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

      Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 28.12.2018 r.

      Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 28.12.2018 r. jego oferta zostanie odrzucona.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 15 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
                                                              

PROCEDURA
 

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.

 

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII.                     XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
 
 
-  cena                                                                                      waga  60% – odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

-  termin wykonania zamówienia                                   waga  25% – odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.        

- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane     waga  15% – odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.

 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

 

 

 

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)     dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

- klęski żywiołowe,

- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

- innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

g)     w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

h)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy.

- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)    zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
31.10.2018 r godzina: 10:30

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 29.11.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 31.10.2018 r. godzina 10:45

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra,  stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82,

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 701,12 KB 2018-10-16 12:36 pobierz
2 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 13.pdf 273,44 KB 2018-10-16 12:36 pobierz
3 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 14.pdf 266,61 KB 2018-10-16 12:35 pobierz
4 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 15.pdf 175,59 KB 2018-10-16 12:35 pobierz
5 wzór umowy .pdf 266,6 KB 2018-10-16 12:34 pobierz
6 1. GDA_OG_PZT_OPIS 2018.04.pdf 160,69 KB 2018-10-16 12:34 pobierz
7 1.1 OG_GDA_PB-INWENTARYZACJA ZIELENI I GOSPODARKA DRZEWOSTANEM.pdf 1,58 MB 2018-10-16 12:34 pobierz
8 1.2 OG_GDA_PB-SCHEMAT ZMIAN.pdf 2,22 MB 2018-10-16 12:33 pobierz
9 1.3 OG_GDA_PB-PLAN ZAGOSPODAROWANIA.pdf 3,07 MB 2018-10-16 12:32 pobierz
10 1.4 OG_GDA_PB-ROZWINIĘCIE OGRODZENIA.pdf 670,74 KB 2018-10-16 12:32 pobierz
11 1.5 DETAL OGRODZENIA.pdf 614,94 KB 2018-10-16 12:31 pobierz
12 1.6 OG_GDA_PB-WIATA NA ODPADY.pdf 640,2 KB 2018-10-16 12:31 pobierz
13 1.7 OG_GDA_PB-PRZEKRÓJ PRZEZ CHODNIK.pdf 527,31 KB 2018-10-16 12:31 pobierz
14 2. ST.B-00 Wymagania ogólne..pdf 827 KB 2018-10-16 12:30 pobierz
15 3. SST.B-01 Roboty rozbiórkowe..pdf 616,59 KB 2018-10-16 12:30 pobierz
16 4. SST.B-03 Roboty betonowe i żelbetowe..pdf 846,1 KB 2018-10-16 12:29 pobierz
17 5. SST.B-05 Roboty murowe..pdf 746,67 KB 2018-10-16 12:29 pobierz
18 6. SST.B-19 Zagospodarowanie terenu..pdf 707,58 KB 2018-10-16 12:29 pobierz
19 7. SST.D-01 D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzewów..pdf 302,75 KB 2018-10-16 12:28 pobierz
20 8. SST.D-01 D-04.04.02 Podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie..pdf 740,12 KB 2018-10-16 12:28 pobierz
21 9. SST.D-01 D-05.03.23 Nawierzchnia z betonowj kostki brukowej..pdf 370,2 KB 2018-10-16 12:27 pobierz
22 10. SST.D-01 D-08.01.01 Krawężniki betonowe..pdf 673,81 KB 2018-10-16 12:27 pobierz
23 11. SST.D-01 D-08.03.01 Obrzeża betonowe..pdf 604,45 KB 2018-10-16 12:27 pobierz
24 12. OGARNA PODWÓRKO-ETAP I-PRZEDMIAR.pdf 238,94 KB 2018-10-16 12:26 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2018-10-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2018-10-16 12:25
Ostatnia aktualizacja: 2018-10-31 12:30