Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 już po modernizacji
wiadomość archiwalna
Miło nam poinformować, że Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 to kolejna jednostka GZNK, która w celu podniesienia standardu obsługi interesantów poddana została całkowitej modernizacji.
Budynek zyskał nowe, nie tylko estetyczne, ale również funkcjonalne pomieszczenia, w tym Punkt Obsługi Interesantów, z łatwym dostępem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Na jakość obsługi wpływ będzie miał również komfort pracy naszych specjalistów, którzy zyskali profesjonalne miejsca pracy, wyposażone w nowoczesne sieci teleinformatyczne, ergonomiczne meble i przyjazne zaplecze socjalne.
Wzrost standardu obsługi interesantów jest naszym priorytetem, który konsekwentnie realizujemy na wielu płaszczyznach. Modernizacje jednostek, to jeden z etapów ujednolicenia jakości obsługi dla wszystkich rejonów administrowanych przez GZNK – mówi Przemysław Piotr Guzow, Dyrektor GZNK.
Metryka
Publikacja:
- Podmiot wytwarzający:
- GZNK
- Wytworzył:
- Aleksandra Strug (Główny specjalista ds. komunikacji i informacji społecznej)
- Data wytworzenia:
- 2018-04-25
- Podmiot publikujący:
- GZNK
- Opublikował w BIP:
- Wojciech Borkowski (Zespół ds. Komunikacji i Informacji Społecznej)
- Data aktualizacji w BIP:
- 2018-04-26 07:09