na wykonanie przebudowy lokalu nr 2 w budynku przy ul. Radnej 3 w Gdańsku na siedzibę Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin oraz dostawę i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Dolnego Miasta, Placu Wałowego i Starego Przedmieścia w Gdańsku”.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-12-12
Informuję, że w dniu 12.12.2018 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach, ul. Górna 2 z ceną 549 655,04 zł z VAT z terminem wykonania zamówienia: 24.01.2019r. i z doświadczeniem kadry kierowniczej: 120 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-12-04
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Firmy „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach, ul. Górna 2 z ceną 549 655,04 zł z VAT z terminem wykonania zamówienia: 24.01.2019r. i z doświadczeniem kadry kierowniczej: 120 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna ze złożonych ofert spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena/
Okres udzielonej gwarancji za wady/
Doświadczenie kierownika budowy
1
Zakład Budowlano - Dekarski
Marek Plechowski
80-765 Gdańsk,
ul. Angielska Grobla 14
Ul. Kościelna 113-250 Skarszewy 0-408 Gdańsk
Cena oferty: 728 428,38 zł
Termin wykonania zamówienia: 24.01.2019r.
Doświadczenie kadry kierowniczej: >108 miesięcy.
2
Firma „Bolek i Lolek”
Janusz Bogdan
ul. Górna 2
83-250 Skarszewy,
83-0209 Godziszewo Ul. Kościelna 113-250 Skarszewy 0-408 Gdańsk
Cena oferty: 549 655,04 zł
Termin wykonania zamówienia: 24.01.2019r.
Doświadczenie kadry kierowniczej: 120 miesięcy.
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60% Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia: Waga 25% Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie kadry kierowniczej: Waga 15% Razem
2 60,00 25,00 15,00 100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 24.01.2019 Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt.
3. Punkty w kryterium doświadczenie kadry kierowniczej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.12.2018 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku.
RPMM.08.01.01-22-001/17
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonanie przebudowy lokalu nr 2 w budynku przy ul. Radnej 3 w Gdańsku na siedzibę Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin oraz dostawę i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Dolnego Miasta, Placu Wałowego i Starego Przedmieścia w Gdańsku”.
Numer referencyjny: 51/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu nr 2 przy ul. Radnej 3 na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin,
b) zakup wyposażenia i umeblowania wraz z ich montażem dla lokalu nr 2 przy ul. Radnej 3 na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie otworu w miejscu istniejącego okna na drzwi z nadświetlem,
- wykonanie otworu między pomieszczeniami sal terapii grupowej i rodzinnej,
- renowacja i naprawa stropu nad piwnicą oraz wykonanie nowej posadzki w piwnicy,
- remont ścian,
- wykonanie sufitów podwieszanych
- montaż ściany mobilnej,
- wykonanie nowych nadproży w otworach drzwiowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż schodów stalowych od strony podwórza,
- montaż platformy dla transportu osób niepełnosprawnych,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej (zimnej i ciepłej wody użytkowej) oraz kanalizacyjnej wraz z białym montażem,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie instalacji wewnętrznej gazu,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem urządzeń (oświetlenie ogólne, gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia),
- wykonanie instalacji teletechnicznych (wideodomofonowa, systemu sygnalizacji włamania i napadu, system monitoringu wizyjnego CCTV),
d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej wyremontowanego lokalu po zakończeniu prac,
e) zakup i montaż wyposażenia i umeblowania.
Szczegółowy opis oraz ilości poszczególnych rodzajów mebli oraz ilości wyposażenia do ustawienia i montażu znajdują się w „Formularzu cenowym – meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk” (załącznik nr 23 do siwz) oraz w załączniku nr 5.17 do siwz „Wyposażenie – zestawienie elementów” (materiały wymienione w pozycjach 23–26, 39, 45-47, 49, 54, 57, 59 nie zostały uwzględnione w formularzu cenowym ponieważ muszą być zainstalowane w ramach realizacji robót budowlanych).
Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga. Parametry techniczne stolarki okiennej (rodzaj szyb, współczynnik przenikania okien) oraz drzwiowej (rodzaj szyb w nadświetlu, współczynnik przenikania ciepła drzwi) zostały określone w punkcie 3 załącznika nr 1.15 do siwz – „Charakterystyka energetyczna”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Projekt budowlany; branża – architektura. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 1 do siwz,
- Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 1.1 do siwz,
- Opis warunków ppoż – załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr S 01 - Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr I 01 - Rzut – Inwentaryzacja - załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr I 02 - Rzut piwnicy – Inwentaryzacja - załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr I 03 - Elewacje – Inwentaryzacja - załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr A 01 – Zmiany budowlane - załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu - załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr A 03 - Rzut piwnicy – Zmiany - załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr A 04 - Elewacje – Detale - załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr A 05 – Przekrój A-A - załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr A 06 – Schody zewnętrzne - załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr A 07 – Zestawienie stolarki - załącznik nr 1.13 do siwz,
- Uzgodnienia – załącznik nr 1.14 do siwz,
· Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu – załącznik nr 1.14a do siwz,
· Rysunek nr S 01 - Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa – załącznik nr 1.14b do siwz,
· Rysunek nr S 02 – Rzut piwnicy – kotłownia – załącznik nr 1.14c do siwz,
- Charakterystyka energetyczna – załącznik nr 1.15 do siwz.
2) Projekt budowlany; branża – konstrukcja. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 2 do siwz.
- Ekspertyza techniczna pomieszczeń w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, Gdańsk, ul. Radna 3/2 – załącznik nr 2.1 do siwz,
- Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr K 01 – Elementy konstrukcji – parter, piwnica i schody zewnętrzne – załącznik nr 2.3 do siwz,
3) Projekt budowlany; branża – sanitarna. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 3 do siwz.
- Informacja BIOZ – załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 01 – Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa – załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 02 – Rzut piwnicy – wentylacja, gaz – załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 03 – Aksonometria - instalacja gazowa – załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 04 – Rzut parteru – ogrzewanie – załącznik nr 3.5 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 05 – Rzut piwnicy – ogrzewanie – załącznik nr 3.6 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 06 – Schemat instalacji C.O.– – załącznik nr 3.7 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 07 – Schemat hydrauliczny kotłowni – załącznik nr 3.8 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 08 – Rzut parteru – wod-kan – załącznik nr 3.9 do siwz,
- Rysunek nr PB-S 09 – Rzut piwnicy – wod-kan – załącznik nr 3.10 do siwz,
4) Projekt budowlany; branża – elektryka. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk wraz z rysunkami (szt. 3) – załącznik nr 4 do siwz.
5) Projekt wykonawczy; branża – architektura. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 5 do siwz.
- Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 5.1 do siwz,
- Opis warunków ppoż – załącznik nr 5.2 do siwz,
- Rysunek nr S 01 - Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 5.3 do siwz,
- Rysunek nr I 01 - Rzut – Inwentaryzacja - załącznik nr 5.4 do siwz,
- Rysunek nr I 02 - Rzut piwnicy – Inwentaryzacja - załącznik nr 5.5 do siwz,
- Rysunek nr I 03 - Elewacje – Inwentaryzacja - załącznik nr 5.6 do siwz,
- Rysunek nr A 01 – Zmiany budowlane - załącznik nr 5.7 do siwz,
- Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu - załącznik nr 5.8 do siwz,
- Rysunek nr A 03 - Rzut piwnicy – Zmiany - załącznik nr 5.9 do siwz,
- Rysunek nr A 04 - Elewacje – Detale - załącznik nr 5.10 do siwz,
- Rysunek nr A 05 – Przekrój A-A - załącznik nr 5.11 do siwz,
- Rysunek nr A 06 – Schody zewnętrzne - załącznik nr 5.12 do siwz,
- Rysunek nr A 07 – Pomieszczenie socjalne - załącznik nr 5.13 do siwz,
- Rysunek nr A 08 – Łazienka - załącznik nr 5.14 do siwz,
- Rysunek nr A 09 – Szafy wnękowe - załącznik nr 5.15 do siwz,
- Rysunek nr A 10 – Zestawienie stolarki - załącznik nr 5.16 do siwz,
- Wyposażenie – zestawienie elementów – załącznik nr 5.17 do siwz.
6) Projekt wykonawczy; branża – konstrukcja. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek nr K 01 – Elementy konstrukcji – parter, piwnica i schody zewnętrzne – załącznik nr 6.1 do siwz,
- Rysunek nr K 02 – Schody zewnętrzne – załącznik nr 6.2 do siwz,
- Rysunek nr K 03 – Belki i nadproża – załącznik nr 6.3 do siwz,
7) Projekt wykonawczy; branża – sanitarna. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek nr S 01 – Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa – załącznik nr 7.1 do siwz,
- Rysunek nr S 02 – Rzut piwnicy – wentylacja, instalacja gazowa – załącznik nr 7.2 do siwz,
- Rysunek nr S 03 – Aksonometria - instalacja gazowa – załącznik nr 7.3 do siwz,
- Rysunek nr S 04 – Rzut parteru – ogrzewanie – załącznik nr 7.4 do siwz,
- Rysunek nr S 05 – Rzut piwnicy – ogrzewanie – załącznik nr 7.5 do siwz,
- Rysunek nr S 06 – Schemat instalacji C.O.– – załącznik nr 7.6 do siwz,
- Rysunek nr S 07 – Schemat hydrauliczny kotłowni – załącznik nr 7.7 do siwz,
- Rysunek nr S 08 – Rzut parteru – wod-kan – załącznik nr 7.8 do siwz,
- Rysunek nr S 09 – Rzut piwnicy – wod-kan – załącznik nr 7.9 do siwz.
8) Projekt wykonawczy; branża – elektryka. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk wraz z rysunkami (szt.5)– załącznik nr 8 do siwz.
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne; roboty budowlane. Roboty remontowe i renowacyjne - załącznik nr 9 do siwz.
10) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 10 do siwz.
11) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów pod fundamenty obiektów kubaturowych w gruntach kat. I-V - załącznik nr 11 do siwz.
12) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż konstrukcji metalowych - załącznik nr 12 do siwz.
13) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Pokrywanie podłóg i ścian. Układanie płytek na podłogach i ścianach - załącznik nr 13 do siwz.
14) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne - załącznik nr 14 do siwz.
15) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalowanie ścianek działowych. Instalowanie sufitów podwieszanych. Okładziny z płyt gipsowo – kartonowych (suche tynki gipsowe) - załącznik nr 15 do siwz.
16) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż drzwi i okien - załącznik nr 16 do siwz.
17) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie - załącznik nr 17 do siwz.
18) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych - załącznik nr 18 do siwz.
19) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ST-E. Branża elektryczna – instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 19 do siwz.
20) Przedmiar – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2 – załącznik nr 20 do siwz.
21) Przedmiar robót – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2. Branża sanitarna – załącznik nr 21 do siwz.
22) Przedmiar robót – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2. Branża elektryczna – instalacje elektryczne wewnętrzne – załącznik nr 22 do siwz.
23) Formularz cenowy – meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk - załącznik nr 23 do siwz.
4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: murarskie, montaż stolarki, instalatorskie w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111100-9, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 39100000-3, 39711000-9, 38652120-7, 32351200-0
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Data zakończenia: 28.02.2019 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe :
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie meblowe o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda.
b) skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:
- 1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe :
ad a)
W przypadku podania wartości robót budowlanych/dostaw przez Wykonawcę w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość robót budowlanych/dostaw z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych oraz pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót oraz oddzielnie dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną, a drugą – drugi i/lub jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 dostawę, a drugą - drugi oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót oraz dwóch dostaw, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie robót i dostaw.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót i/lub oddzielnie 2 dostaw zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
ad b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt. 2-4.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Udzielić gwarancji za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Udzielić gwarancji na meble i wyposażenie na okres minimum 2 lat zgodnie z zapisami we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 21 do wzoru umowy.
6. Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
7. Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
8. Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
9. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
10. Złożyć „formularz cenowy - meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 23 do siwz.
11. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 28.02.2019 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 28.02.2019 r. jego oferta zostanie odrzucona.
12. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
13. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
14. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 26 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena znaczenie 0,60
Termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
Doświadczenie kadry kierowniczej znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian dla robót budowlanych jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, natomiast dla dostaw łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- nieprzekazanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w dniu podpisania umowy,
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności za wyjątkiem okoliczności nieprzekazania prawomocnej decyzji w dniu podpisania umowy, która powoduje przesunięcie terminu wprowadzenia Wykonawcy na budowę, co z kolei powoduje konieczność przesunięcia maksymalnego terminu zakończenia robót o ilość dni opóźnienia w przekazaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót.
- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.
i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
22.10.2018 r godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: TAK
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
I.Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:
a) Kryterium - Cena- waga 60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto)x100 pkt. x 60 %
b) Kryterium - Termin wykonania zamówienia- waga 25% - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.
- do 24.01.2019 - 25 pkt
- 25.01.2019 – 31.01.2019 - 19 pkt
- 01.02.2019 – 07.02.2019 - 14 pkt
- 08.02.2019 – 14.02.2019 - 9 pkt
- 15.02.2019 – 21.02.2019 - 5 pkt
- 22.02.2019 – 27.02.2019 - 2 pkt
- 28.02.2019 - spełnienie warunku - 0 pkt
c) Kryterium - doświadczenie kadry kierowniczej - waga 15 % - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
Wartość D – średnie doświadczenie kadry kierowniczej zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
D= ( DB + DS + DE) /3
DB – doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (miesiące),
DS - doświadczenie kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (miesiące),
DE - doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (miesiące).
Osoby na stanowiskach kierownika budowy oraz kierowników robót to osoby posiadające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiedni: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Doświadczenie osób na stanowiskach kierownika budowy oraz kierowników robót dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresach, o których mowa powyżej.
Zamawiający do oceny doświadczenia kadry kierowniczej będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość osób, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku wykazania w druku „Zdolność Zawodowa - wykaz osób” większej ilości osób, niż wymagał zamawiający, do oceny będą brane osoby w kolejności ich wpisu w w/w druku.
Punkty w w/w kryterium zostaną przyznane według nw zasad:
Wartość „D” Ilość punktów
≤ 60 miesięcy - 0 pkt
> 60 miesięcy do ≤ 84 miesięcy - 5 pkt
> 84 miesięcy do ≤ 108 miesięcy - 10 pkt
> 108 miesięcy - 15 pkt
II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.10.2018 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ | 1,09 MB | 2018-10-04 11:51 | pobierz |
2 | wzór umowy | 488,47 KB | 2018-10-04 11:51 | pobierz |
3 | wzór umowy zał. nr 21 - do umowy | 160,49 KB | 2018-10-04 10:51 | pobierz |
4 | zał. nr 1 projekt Budowlany | 20,91 MB | 2018-10-04 10:51 | pobierz |
5 | zał. nr 1.1 bioz | 445,55 KB | 2018-10-04 10:51 | pobierz |
6 | zał. nr 1.2 - Opis ppoż | 184,1 KB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
7 | zał. nr 1.3 - rysunek nr s01 | 2,46 MB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
8 | zał. nr 1.4 - Rzut inwentaryzacja | 58,07 KB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
9 | zał. nr 1.5 - RZUT PIWNICY INWENTARYZACJA | 43,27 KB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
10 | zał. nr 1.6 - I03 - ELEWACJE INWENTARYZACJA | 200,79 KB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
11 | zał. nr 1.7 - A01 - ZMIANY BUDOWLANE | 180,64 KB | 2018-10-04 10:50 | pobierz |
12 | zał. nr 1.8 - A02 - WYPOSAŻENIE LOKALU | 212,01 KB | 2018-10-04 10:49 | pobierz |
13 | zał. nr 1.9 - A03 - RZUT PIWNICY ZMIANY | 139,77 KB | 2018-10-04 10:49 | pobierz |
14 | zał. nr 1.10 - A04 - ELEWACJE | 277,63 KB | 2018-10-04 10:49 | pobierz |
15 | zał. nr 1.11 - A05 - PRZEKRÓJ | 280,37 KB | 2018-10-04 10:49 | pobierz |
16 | zał. nr 1.12 - A06 - SCHODY ZEWNĘTRZNE | 122,72 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
17 | zał. nr 1.13 - A07 - ZESTAWIENIE STOLARKI | 140,72 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
18 | zał. nr 1.14 uzgodnienia | 70,84 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
19 | zał. nr 1.14a -A02 | 739,76 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
20 | zał. nr 1.14b - S01 | 721,56 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
21 | zał. nr 1.14c - S02 | 559,95 KB | 2018-10-04 10:48 | pobierz |
22 | zał. nr 1.15 charakterystyka energetyczna | 2,14 MB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
23 | zał. nr 2 - Projekt budowlany br.konstrukcyjna | 258,68 KB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
24 | zał. nr 2.1 - ekspertyza techniczna | 47,52 KB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
25 | zał. nr 2.1 - ekspertyza techniczna | 47,52 KB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
26 | zał. nr 2.2 - bioz | 50,91 KB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
27 | zał. nr 2.3 - budowlany rys nr 1 | 109,74 KB | 2018-10-04 10:47 | pobierz |
28 | zał. nr 3 - Projekt budowlnay br. sanitarna | 221,32 KB | 2018-10-04 10:46 | pobierz |
29 | zał. nr 3.1 - BIOZ | 113,29 KB | 2018-10-04 10:46 | pobierz |
30 | zał. nr 3.2 - PBS01 | 218,14 KB | 2018-10-04 10:44 | pobierz |
31 | zał. nr 3.3 - PBS02 | 55,72 KB | 2018-10-04 10:44 | pobierz |
32 | zał. nr 3.4 - PBS03 | 37,26 KB | 2018-10-04 10:44 | pobierz |
33 | zał. nr 3.5 - PBS04 | 193,61 KB | 2018-10-04 10:43 | pobierz |
34 | zał. nr 3.6 - PBS05 | 54,87 KB | 2018-10-04 10:43 | pobierz |
35 | zał. nr 3.7 - PBS06 | 53,47 KB | 2018-10-04 10:43 | pobierz |
36 | zał. nr 3.8 - PBS07 | 57,29 KB | 2018-10-04 10:43 | pobierz |
37 | zał. nr 3.9 - PBS08 | 199,78 KB | 2018-10-04 10:43 | pobierz |
38 | zał. nr 3.10 - PBS09 | 57,55 KB | 2018-10-04 10:42 | pobierz |
39 | zał. nr 4 wraz z rysunkami | 3,2 MB | 2018-10-04 10:42 | pobierz |
40 | zal5-projket_wykonawczy_b_architektura.pdf | 38,36 MB | 2018-10-05 10:07 | pobierz |
41 | zał. nr 5.1- info dotycząca BiOZ | 439,98 KB | 2018-10-04 10:38 | pobierz |
42 | zał. nr 5.2 opis ppoż. | 1,9 MB | 2018-10-04 10:38 | pobierz |
43 | zał. nr 5.3 - rysunek nr s01 | 2,42 MB | 2018-10-04 10:38 | pobierz |
44 | zał. nr 5.4 - I01 - RZUT INWENTARYZACJA | 58,07 KB | 2018-10-04 10:38 | pobierz |
45 | zał. nr 5.5 - I02 - RZUT PIWNICY INWENTARYZACJA | 43,27 KB | 2018-10-04 10:38 | pobierz |
46 | zał. nr 5.6 - I03 - ELEWACJE INWENTARYZACJA | 200,79 KB | 2018-10-04 10:37 | pobierz |
47 | zał. nr 5.7 - A01 - ZMIANY BUDOWLANE. | 180,64 KB | 2018-10-04 10:37 | pobierz |
48 | zał. nr 5.8 - A02 - WYPOSAŻENIE LOKALU | 212,01 KB | 2018-10-04 10:37 | pobierz |
49 | zał. nr 5.9 - A03 - RZUT PIWNICY ZMIANY | 139,77 KB | 2018-10-04 10:37 | pobierz |
50 | zał. nr 5.10 - A04 - ELEWACJE | 277,63 KB | 2018-10-04 10:36 | pobierz |
51 | zał. nr 5.11 - A05 - PRZEKRÓJ | 280,37 KB | 2018-10-04 10:36 | pobierz |
52 | zał. nr 5.12 - A06 - SCHODY ZEWNĘTRZNE | 122,72 KB | 2018-10-04 10:36 | pobierz |
53 | zał. nr 5.13 - A07 - POMIESZCZENIE SOCJALNE | 72,77 KB | 2018-10-04 10:36 | pobierz |
54 | zał. nr 5.14 - A08 - ŁAZIENKA | 94,96 KB | 2018-10-04 10:36 | pobierz |
55 | zał. nr 5.15 - A09 - SZAFY WNĘKOWE | 223,66 KB | 2018-10-04 11:42 | pobierz |
56 | zał. nr 5.16 - A10 - ZESTAWIENIE STOLARKI | 140,72 KB | 2018-10-04 10:35 | pobierz |
57 | zał. nr 5.17 - ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA | 3,8 MB | 2018-10-04 10:35 | pobierz |
58 | zał. nr 6 - projekt wykonawczy b. konstrukcja | 157,67 KB | 2018-10-04 10:34 | pobierz |
59 | zał. nr 6.1 - rys nr k01 | 109,75 KB | 2018-10-04 10:34 | pobierz |
60 | zał. nr 6.2 - rys nr k02 | 124,82 KB | 2018-10-04 10:34 | pobierz |
61 | zał. nr 6.3 - rys nr k03 | 93,52 KB | 2018-10-04 10:34 | pobierz |
62 | zał. nr 7 - projekt wykonawczy b. sanitarna | 218,8 KB | 2018-10-04 10:33 | pobierz |
63 | zał. nr 7.1 -rysunek nr S01 | 214,88 KB | 2018-10-04 10:33 | pobierz |
64 | zał. nr 7.2 -rysunek nr S02 | 52,96 KB | 2018-10-04 10:33 | pobierz |
65 | zał. nr 7.3 -rysunek nr S03 | 34,09 KB | 2018-10-04 10:33 | pobierz |
66 | zał. nr 7.4 -rysunek nr S04 | 190,42 KB | 2018-10-04 10:33 | pobierz |
67 | zał. nr 7.5 -rysunek nr S05 | 50,81 KB | 2018-10-04 10:32 | pobierz |
68 | zał. nr 7.6 -rysunek nr S06 | 50,21 KB | 2018-10-04 10:32 | pobierz |
69 | zał. nr 7.7 -rysunek nr S07 | 54,07 KB | 2018-10-04 10:32 | pobierz |
70 | zał. nr 7.8 -rysunek nr S08 | 196,54 KB | 2018-10-04 10:32 | pobierz |
71 | zał. nr 7.9 -rysunek nr S09 | 54,33 KB | 2018-10-04 10:31 | pobierz |
72 | zał. nr 8 - projekt wykonawczy b. elektryka wraz z rysunkami | 1,34 MB | 2018-10-04 10:31 | pobierz |
73 | zał. nr 9. ST STKW Fundacja FOSA Radna Wym ogólne | 268,58 KB | 2018-10-04 10:31 | pobierz |
74 | zał. nr 10. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob rozbiórkowe | 63,39 KB | 2018-10-04 10:31 | pobierz |
75 | zał. nr 11. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob ziemne | 94,9 KB | 2018-10-04 10:30 | pobierz |
76 | zał. nr 12. ST STKW Fundacja FOSA Radna konstr metalowe | 67,1 KB | 2018-10-04 10:30 | pobierz |
77 | zał. nr 13. STKW Fundacja FOSA Radna pokrywanie podłóg iścian | 234,94 KB | 2018-10-04 10:30 | pobierz |
78 | zał. nr 14. ST STKW Fundacja FOSA Radna tynkowanie | 148,06 KB | 2018-10-04 10:30 | pobierz |
79 | zał. nr 15. ST STKW Fundacja FOSA Radna ścianki dział i sufity | 198,39 KB | 2018-10-04 10:29 | pobierz |
80 | zał. nr 16. ST STKW Fundacja FOSA Radna drzwi i okna | 433,31 KB | 2018-10-04 10:29 | pobierz |
81 | zał. nr 17. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob malarskie | 143,81 KB | 2018-10-04 10:29 | pobierz |
82 | zał. nr 18. ST sanitarne Radna | 158,04 KB | 2018-10-04 10:28 | pobierz |
83 | zał. nr 19. ST elektr. Radna | 715,55 KB | 2018-10-04 10:28 | pobierz |
84 | zał. nr 20.Przedmiar STKW przedm Przebudowa i rozbud Radna 3 | 107,73 KB | 2018-10-04 10:28 | pobierz |
85 | zał. nr 21. Radna- instalacje sanitarne przedmiar | 97,35 KB | 2018-10-04 10:27 | pobierz |
86 | zał. nr 22. Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Radna elektryczne przedmiar | 66,2 KB | 2018-10-04 10:27 | pobierz |
87 | zał. nr 23 - do siwz - formularz cenowy | 328,13 KB | 2018-10-04 10:26 | pobierz |
88 | zał. nr 24 - do siwz - oswiadczenie podstawy wykluczenia | 444,97 KB | 2018-10-04 10:26 | pobierz |
89 | zał. nr 25 - do siwz - oswiadczenie warunki udziału | 449,98 KB | 2018-10-04 10:26 | pobierz |
90 | zał. nr 26 - do siwz - oświadczenie grupa kapitałowa | 400,55 KB | 2018-10-04 10:26 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-10-05 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-10-05 10:50 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-10-22 13:20 |