BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

na wykonanie przebudowy lokalu nr 2 w budynku przy ul. Radnej 3 w Gdańsku na siedzibę Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin oraz dostawę i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Dolnego Miasta, Placu Wałowego i Starego Przedmieścia w Gdańsku”.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-12-12

Informuję, że w dniu 12.12.2018 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach, ul. Górna 2 z ceną 549 655,04 zł z VAT z terminem wykonania zamówienia: 24.01.2019r. i z doświadczeniem kadry kierowniczej: 120 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-12-04

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Firmy „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach, ul. Górna 2 z ceną 549 655,04 zł z VAT z terminem wykonania zamówienia: 24.01.2019r. i z doświadczeniem kadry kierowniczej: 120 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna ze złożonych ofert spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena/
Okres udzielonej gwarancji za wady/
Doświadczenie kierownika budowy

1
Zakład Budowlano - Dekarski
Marek Plechowski
80-765 Gdańsk,
ul. Angielska Grobla 14


Ul. Kościelna 113-250 Skarszewy 0-408 Gdańsk
Cena oferty: 728 428,38 zł
Termin wykonania zamówienia: 24.01.2019r.
Doświadczenie kadry kierowniczej: >108 miesięcy.
2
Firma „Bolek i Lolek”
Janusz Bogdan
ul. Górna 2
83-250 Skarszewy,
83-0209 Godziszewo Ul. Kościelna 113-250 Skarszewy 0-408 Gdańsk
Cena oferty: 549 655,04 zł
Termin wykonania zamówienia: 24.01.2019r.
Doświadczenie kadry kierowniczej: 120 miesięcy.

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60% Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia: Waga 25% Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie kadry kierowniczej: Waga 15% Razem
2 60,00 25,00 15,00 100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 24.01.2019 Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt.
3. Punkty w kryterium doświadczenie kadry kierowniczej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.12.2018 r.

 

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:          zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK

Nazwa projektu lub programu

Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz  ze Starym Przedmieściem w Gdańsku.

RPMM.08.01.01-22-001/17

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

na wykonanie przebudowy lokalu nr 2 w budynku przy ul. Radnej 3 w Gdańsku na siedzibę Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin oraz dostawę i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Dolnego Miasta, Placu Wałowego i Starego Przedmieścia w Gdańsku”.  

 

Numer referencyjny: 51/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.     Przedmiotem zamówienia jest:

a)              przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu nr 2 przy ul. Radnej 3 na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, 

b)              zakup wyposażenia i umeblowania wraz z ich montażem dla lokalu nr 2 przy ul. Radnej 3 na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin.

 

 

2.     Zakres robót obejmuje między innymi:

a)    roboty ogólnobudowlane tj.

-    roboty rozbiórkowe,

-    wykonanie otworu w miejscu istniejącego okna na drzwi z nadświetlem,

-    wykonanie otworu między pomieszczeniami sal terapii grupowej i rodzinnej,

-    renowacja i naprawa stropu nad piwnicą oraz wykonanie nowej posadzki w piwnicy,

-    remont ścian,

-    wykonanie sufitów podwieszanych

-    montaż ściany mobilnej,

-    wykonanie nowych nadproży w otworach drzwiowych,

-    wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

-    montaż schodów stalowych od strony podwórza,

-    montaż platformy dla transportu osób niepełnosprawnych,

b)    roboty sanitarne tj.

-    wykonanie nowej instalacji wodociągowej (zimnej i ciepłej wody użytkowej) oraz kanalizacyjnej wraz z białym montażem,

-    wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,

-    wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania,

-    wykonanie instalacji wewnętrznej gazu,

c)     roboty elektryczne tj.

-    wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem urządzeń (oświetlenie ogólne, gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia),

-    wykonanie instalacji teletechnicznych (wideodomofonowa, systemu sygnalizacji włamania i napadu, system monitoringu wizyjnego CCTV),

d)    wykonanie ekspertyzy kominiarskiej wyremontowanego lokalu po zakończeniu prac,

e)     zakup i montaż  wyposażenia i umeblowania.

Szczegółowy opis oraz ilości poszczególnych rodzajów mebli oraz ilości wyposażenia do ustawienia i montażu znajdują się w „Formularzu cenowym – meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk”  (załącznik nr 23 do siwz) oraz w załączniku nr 5.17 do siwz „Wyposażenie – zestawienie elementów” (materiały wymienione w pozycjach 23–26, 39, 45-47, 49, 54, 57, 59 nie zostały uwzględnione w formularzu cenowym ponieważ muszą być zainstalowane w ramach realizacji robót budowlanych).

Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Uwaga. Parametry techniczne stolarki okiennej (rodzaj szyb, współczynnik przenikania okien) oraz drzwiowej (rodzaj szyb w nadświetlu, współczynnik przenikania ciepła drzwi) zostały określone w punkcie 3 załącznika nr 1.15 do siwz – „Charakterystyka energetyczna”.

3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

1)         Projekt budowlany; branża – architektura. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 1 do siwz,

-    Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 1.1 do siwz,

-    Opis warunków ppoż – załącznik nr 1.2 do siwz,

-    Rysunek nr S 01 - Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.3 do siwz,

-    Rysunek nr I 01 - Rzut  – Inwentaryzacja -  załącznik nr 1.4 do siwz,

-    Rysunek nr I 02 - Rzut piwnicy – Inwentaryzacja -  załącznik nr 1.5 do siwz,

-    Rysunek nr I 03 - Elewacje – Inwentaryzacja -  załącznik nr 1.6 do siwz,

-    Rysunek nr A 01 – Zmiany budowlane -  załącznik nr 1.7 do siwz,

-    Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu -  załącznik nr 1.8 do siwz,

-    Rysunek nr A 03 - Rzut piwnicy – Zmiany -  załącznik nr 1.9 do siwz,

-    Rysunek nr A 04 - Elewacje – Detale -  załącznik nr 1.10 do siwz,

-    Rysunek nr A 05 – Przekrój A-A -  załącznik nr 1.11 do siwz,

-    Rysunek nr A 06 – Schody zewnętrzne -  załącznik nr 1.12 do siwz,

-    Rysunek nr A 07 – Zestawienie stolarki -  załącznik nr 1.13 do siwz,

-    Uzgodnienia – załącznik nr 1.14 do siwz,

·      Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu – załącznik nr 1.14a do siwz,

·      Rysunek nr S 01 - Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa  – załącznik nr 1.14b do siwz,

·      Rysunek nr S 02 – Rzut piwnicy – kotłownia  – załącznik nr 1.14c do siwz,

-    Charakterystyka energetyczna – załącznik nr 1.15 do siwz.

2)         Projekt budowlany; branża – konstrukcja. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 2 do siwz.

-      Ekspertyza techniczna pomieszczeń w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, Gdańsk, ul. Radna 3/2 – załącznik nr 2.1 do siwz,

-      Informacja  dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 2.2 do siwz

-      Rysunek nr K 01 – Elementy konstrukcji – parter, piwnica i schody zewnętrzne  – załącznik nr 2.3 do siwz,

3)         Projekt budowlany; branża – sanitarna. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 3 do siwz.

-      Informacja BIOZ – załącznik nr 3.1 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 01 – Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa  – załącznik nr 3.2 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 02 – Rzut piwnicy – wentylacja, gaz  – załącznik nr 3.3 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 03 – Aksonometria - instalacja gazowa  – załącznik nr 3.4 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 04 – Rzut parteru – ogrzewanie  – załącznik nr 3.5 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 05 – Rzut piwnicy – ogrzewanie  – załącznik nr 3.6 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 06 –  Schemat instalacji C.O.–  – załącznik nr 3.7 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 07 –  Schemat hydrauliczny kotłowni  – załącznik nr 3.8 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 08 –  Rzut parteru – wod-kan – załącznik nr 3.9 do siwz,

-      Rysunek nr PB-S 09 –  Rzut piwnicy – wod-kan – załącznik nr 3.10 do siwz,

4)         Projekt budowlany; branża – elektryka. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk wraz z rysunkami (szt. 3) – załącznik nr 4 do siwz.

5)         Projekt wykonawczy; branża – architektura. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 5 do siwz.

-      Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 5.1 do siwz,

-      Opis warunków ppoż – załącznik nr 5.2 do siwz,

-      Rysunek nr S 01 - Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 5.3 do siwz,

-      Rysunek nr I 01 - Rzut  – Inwentaryzacja -  załącznik nr 5.4 do siwz,

-      Rysunek nr I 02 - Rzut piwnicy – Inwentaryzacja -  załącznik nr 5.5 do siwz,

-      Rysunek nr I 03 - Elewacje – Inwentaryzacja -  załącznik nr 5.6 do siwz,

-      Rysunek nr A 01 – Zmiany budowlane -  załącznik nr 5.7 do siwz,

-      Rysunek nr A 02 – Wyposażenie lokalu -  załącznik nr 5.8 do siwz,

-      Rysunek nr A 03 - Rzut piwnicy – Zmiany -  załącznik nr 5.9 do siwz,

-      Rysunek nr A 04 - Elewacje – Detale -  załącznik nr 5.10 do siwz,

-      Rysunek nr A 05 – Przekrój A-A -  załącznik nr 5.11 do siwz,

-      Rysunek nr A 06 – Schody zewnętrzne -  załącznik nr 5.12 do siwz,

-      Rysunek nr A 07 – Pomieszczenie socjalne -  załącznik nr 5.13 do siwz,

-      Rysunek nr A 08 – Łazienka -  załącznik nr 5.14 do siwz,

-      Rysunek nr A 09 – Szafy wnękowe -  załącznik nr 5.15 do siwz,

-      Rysunek nr A 10 – Zestawienie stolarki -  załącznik nr 5.16 do siwz,

-      Wyposażenie – zestawienie elementów – załącznik nr 5.17 do siwz.

6)         Projekt wykonawczy; branża – konstrukcja. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 6 do siwz.

-      Rysunek nr K 01 – Elementy konstrukcji – parter, piwnica i schody zewnętrzne  – załącznik nr 6.1 do siwz,

-      Rysunek nr K 02 – Schody zewnętrzne  – załącznik nr 6.2 do siwz,

-      Rysunek nr K 03 – Belki i nadproża  – załącznik nr 6.3 do siwz,

7)         Projekt wykonawczy; branża – sanitarna. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk – załącznik nr 7 do siwz.

-      Rysunek nr S 01 – Rzut parteru – wentylacja, instalacja gazowa  – załącznik nr 7.1 do siwz,

-      Rysunek nr S 02 – Rzut piwnicy – wentylacja, instalacja gazowa  – załącznik nr 7.2 do siwz,

-      Rysunek nr S 03 – Aksonometria - instalacja gazowa  – załącznik nr 7.3 do siwz,

-      Rysunek nr S 04 – Rzut parteru – ogrzewanie  – załącznik nr 7.4 do siwz,

-      Rysunek nr S 05 – Rzut piwnicy – ogrzewanie  – załącznik nr 7.5 do siwz,

-      Rysunek nr S 06 –  Schemat instalacji C.O.–  – załącznik nr 7.6 do siwz,

-      Rysunek nr S 07 –  Schemat hydrauliczny kotłowni  – załącznik nr 7.7 do siwz,

-      Rysunek nr S 08 –  Rzut parteru – wod-kan – załącznik nr 7.8 do siwz,

-      Rysunek nr S 09 –  Rzut piwnicy – wod-kan – załącznik nr 7.9 do siwz.

8)       Projekt wykonawczy; branża – elektryka. Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin, prowadzonego przez Fundację FOSA; ul. Radna 3/2, Gdańsk wraz z rysunkami (szt.5)– załącznik nr 8 do siwz.

9)       Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne; roboty budowlane. Roboty remontowe i renowacyjne - załącznik nr 9 do siwz.

10)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 10 do siwz.

11)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów pod fundamenty obiektów kubaturowych w gruntach kat. I-V - załącznik nr 11 do siwz.

12)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż konstrukcji metalowych - załącznik nr 12 do siwz.

13)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Pokrywanie podłóg i ścian. Układanie płytek na podłogach i ścianach - załącznik nr 13 do siwz.

14)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne - załącznik nr 14 do siwz.

15)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalowanie ścianek działowych. Instalowanie sufitów podwieszanych. Okładziny z płyt gipsowo – kartonowych (suche tynki gipsowe) - załącznik nr 15 do siwz.

16)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż drzwi i okien - załącznik nr 16 do siwz.

17)   Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie - załącznik nr 17 do siwz.

18)   Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych - załącznik nr 18 do siwz.

19)   Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ST-E. Branża elektryczna – instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 19 do siwz.

20)   Przedmiar – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2 – załącznik nr 20 do siwz.

21)   Przedmiar robót – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2. Branża sanitarna  – załącznik nr 21 do siwz.

22)   Przedmiar robót – przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na Centrum Wsparcia i Terapii Rodzin prowadzonego przez fundację FOSA. Gdańsk, ul. Radna 3/2. Branża elektryczna – instalacje elektryczne wewnętrzne  – załącznik nr 22 do siwz.

23)    Formularz cenowy – meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk - załącznik nr 23 do siwz.

4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie  spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: murarskie, montaż stolarki, instalatorskie w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

 

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45111100-9, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 39100000-3, 39711000-9, 38652120-7, 32351200-0

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia: 28.02.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.

 

Informacje dodatkowe :

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.     Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)    wykaże, że wykonał:

-         w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

-         w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem wyposażenie meblowe o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda.

b)    skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:

-         1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-         1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

-         1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,


 

-         1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),

-         1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

-         1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65).

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

Informacje dodatkowe :

ad a)

W przypadku podania wartości robót budowlanych/dostaw przez Wykonawcę w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy    wartość robót budowlanych/dostaw z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych oraz pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót oraz oddzielnie dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną, a drugą – drugi i/lub jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 dostawę, a drugą - drugi oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót oraz dwóch dostaw, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie robót i dostaw.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót i/lub oddzielnie 2 dostaw zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

ad b)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

 

 

 

ad a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.         Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-      referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,

-      inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.

 

Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-      referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,

-      oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.

 

2.         Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

          Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

         

  „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1)    Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2)    Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt. 2-4.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.          Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.

2.              Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

3.              Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

4.              Udzielić gwarancji za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 3 lat.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

5.              Udzielić gwarancji na meble i wyposażenie na okres minimum 2 lat zgodnie z zapisami we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 21 do wzoru umowy.

6.              Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

7.              Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

8.              Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

9.              Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.

10.           Złożyć „formularz cenowy - meble i wyposażenie lokalu ul. Radna 3/2, Gdańsk”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 23 do siwz.

11.           Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 28.02.2019 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 28.02.2019 r. jego oferta zostanie odrzucona.

12.         Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.

13.           Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

14.           Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 26 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

                                                              

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena                                                                                                                           znaczenie  0,60

Termin wykonania zamówienia                                                                                  znaczenie  0,25

Doświadczenie kadry kierowniczej                                                                             znaczenie  0,15
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian dla robót budowlanych jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, natomiast dla dostaw łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)  dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

-      wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

-      nieprzekazanie  prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w dniu podpisania umowy,

-      innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

-      konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

g)     w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności za wyjątkiem okoliczności nieprzekazania prawomocnej decyzji w dniu podpisania umowy,  która powoduje przesunięcie terminu wprowadzenia Wykonawcy na budowę, co z kolei powoduje konieczność przesunięcia maksymalnego  terminu zakończenia robót o ilość dni opóźnienia w przekazaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.

h)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-      zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót.

-      Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)      zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)      nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
22.10.2018 r godzina: 10:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: TAK

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

 

 

 

Informacje dodatkowe:
I.Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:

a) Kryterium - Cena- waga 60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto)x100 pkt. x 60 %

 

b) Kryterium - Termin wykonania zamówienia- waga 25% - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.

-      do 24.01.2019                                          -  25 pkt

-      25.01.2019 – 31.01.2019                          -  19 pkt

-      01.02.2019 – 07.02.2019                          -  14 pkt

-      08.02.2019 – 14.02.2019                          -    9 pkt

-      15.02.2019 – 21.02.2019                          -    5 pkt

-      22.02.2019 – 27.02.2019                         -    2 pkt                 

-      28.02.2019  - spełnienie warunku            -    0 pkt 

 

c) Kryterium - doświadczenie kadry kierowniczej - waga 15 % - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.   

    Wartość D – średnie doświadczenie kadry kierowniczej zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:

D= ( DB + DS + DE) /3

DB – doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (miesiące),

DS - doświadczenie kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (miesiące),

DE - doświadczenie osoby na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (miesiące).

 

Osoby na stanowiskach kierownika budowy oraz kierowników robót to osoby posiadające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiedni: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

Doświadczenie osób na stanowiskach kierownika budowy oraz kierowników robót dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresach, o których mowa powyżej.

 

Zamawiający do oceny doświadczenia kadry kierowniczej będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość osób, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

 

W przypadku wykazania  w druku  „Zdolność Zawodowa - wykaz osób” większej ilości osób, niż wymagał zamawiający, do oceny będą brane osoby w kolejności ich wpisu w w/w druku.

 

Punkty w w/w kryterium zostaną przyznane według nw zasad:

Wartość „D”  Ilość punktów

≤   60 miesięcy                                       -   0 pkt

>   60 miesięcy do  ≤   84 miesięcy          -   5 pkt 

>   84 miesięcy do  ≤  108 miesięcy         -   10 pkt 

>  108 miesięcy                                      -   15 pkt 

 

 

 

II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.10.2018 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 1,09 MB 2018-10-04 11:51 pobierz
2 wzór umowy 488,47 KB 2018-10-04 11:51 pobierz
3 wzór umowy zał. nr 21 - do umowy 160,49 KB 2018-10-04 10:51 pobierz
4 zał. nr 1 projekt Budowlany 20,91 MB 2018-10-04 10:51 pobierz
5 zał. nr 1.1 bioz 445,55 KB 2018-10-04 10:51 pobierz
6 zał. nr 1.2 - Opis ppoż 184,1 KB 2018-10-04 10:50 pobierz
7 zał. nr 1.3 - rysunek nr s01 2,46 MB 2018-10-04 10:50 pobierz
8 zał. nr 1.4 - Rzut inwentaryzacja 58,07 KB 2018-10-04 10:50 pobierz
9 zał. nr 1.5 - RZUT PIWNICY INWENTARYZACJA 43,27 KB 2018-10-04 10:50 pobierz
10 zał. nr 1.6 - I03 - ELEWACJE INWENTARYZACJA 200,79 KB 2018-10-04 10:50 pobierz
11 zał. nr 1.7 - A01 - ZMIANY BUDOWLANE 180,64 KB 2018-10-04 10:50 pobierz
12 zał. nr 1.8 - A02 - WYPOSAŻENIE LOKALU 212,01 KB 2018-10-04 10:49 pobierz
13 zał. nr 1.9 - A03 - RZUT PIWNICY ZMIANY 139,77 KB 2018-10-04 10:49 pobierz
14 zał. nr 1.10 - A04 - ELEWACJE 277,63 KB 2018-10-04 10:49 pobierz
15 zał. nr 1.11 - A05 - PRZEKRÓJ 280,37 KB 2018-10-04 10:49 pobierz
16 zał. nr 1.12 - A06 - SCHODY ZEWNĘTRZNE 122,72 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
17 zał. nr 1.13 - A07 - ZESTAWIENIE STOLARKI 140,72 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
18 zał. nr 1.14 uzgodnienia 70,84 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
19 zał. nr 1.14a -A02 739,76 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
20 zał. nr 1.14b - S01 721,56 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
21 zał. nr 1.14c - S02 559,95 KB 2018-10-04 10:48 pobierz
22 zał. nr 1.15 charakterystyka energetyczna 2,14 MB 2018-10-04 10:47 pobierz
23 zał. nr 2 - Projekt budowlany br.konstrukcyjna 258,68 KB 2018-10-04 10:47 pobierz
24 zał. nr 2.1 - ekspertyza techniczna 47,52 KB 2018-10-04 10:47 pobierz
25 zał. nr 2.1 - ekspertyza techniczna 47,52 KB 2018-10-04 10:47 pobierz
26 zał. nr 2.2 - bioz 50,91 KB 2018-10-04 10:47 pobierz
27 zał. nr 2.3 - budowlany rys nr 1 109,74 KB 2018-10-04 10:47 pobierz
28 zał. nr 3 - Projekt budowlnay br. sanitarna 221,32 KB 2018-10-04 10:46 pobierz
29 zał. nr 3.1 - BIOZ 113,29 KB 2018-10-04 10:46 pobierz
30 zał. nr 3.2 - PBS01 218,14 KB 2018-10-04 10:44 pobierz
31 zał. nr 3.3 - PBS02 55,72 KB 2018-10-04 10:44 pobierz
32 zał. nr 3.4 - PBS03 37,26 KB 2018-10-04 10:44 pobierz
33 zał. nr 3.5 - PBS04 193,61 KB 2018-10-04 10:43 pobierz
34 zał. nr 3.6 - PBS05 54,87 KB 2018-10-04 10:43 pobierz
35 zał. nr 3.7 - PBS06 53,47 KB 2018-10-04 10:43 pobierz
36 zał. nr 3.8 - PBS07 57,29 KB 2018-10-04 10:43 pobierz
37 zał. nr 3.9 - PBS08 199,78 KB 2018-10-04 10:43 pobierz
38 zał. nr 3.10 - PBS09 57,55 KB 2018-10-04 10:42 pobierz
39 zał. nr 4 wraz z rysunkami 3,2 MB 2018-10-04 10:42 pobierz
40 zal5-projket_wykonawczy_b_architektura.pdf 38,36 MB 2018-10-05 10:07 pobierz
41 zał. nr 5.1- info dotycząca BiOZ 439,98 KB 2018-10-04 10:38 pobierz
42 zał. nr 5.2 opis ppoż. 1,9 MB 2018-10-04 10:38 pobierz
43 zał. nr 5.3 - rysunek nr s01 2,42 MB 2018-10-04 10:38 pobierz
44 zał. nr 5.4 - I01 - RZUT INWENTARYZACJA 58,07 KB 2018-10-04 10:38 pobierz
45 zał. nr 5.5 - I02 - RZUT PIWNICY INWENTARYZACJA 43,27 KB 2018-10-04 10:38 pobierz
46 zał. nr 5.6 - I03 - ELEWACJE INWENTARYZACJA 200,79 KB 2018-10-04 10:37 pobierz
47 zał. nr 5.7 - A01 - ZMIANY BUDOWLANE. 180,64 KB 2018-10-04 10:37 pobierz
48 zał. nr 5.8 - A02 - WYPOSAŻENIE LOKALU 212,01 KB 2018-10-04 10:37 pobierz
49 zał. nr 5.9 - A03 - RZUT PIWNICY ZMIANY 139,77 KB 2018-10-04 10:37 pobierz
50 zał. nr 5.10 - A04 - ELEWACJE 277,63 KB 2018-10-04 10:36 pobierz
51 zał. nr 5.11 - A05 - PRZEKRÓJ 280,37 KB 2018-10-04 10:36 pobierz
52 zał. nr 5.12 - A06 - SCHODY ZEWNĘTRZNE 122,72 KB 2018-10-04 10:36 pobierz
53 zał. nr 5.13 - A07 - POMIESZCZENIE SOCJALNE 72,77 KB 2018-10-04 10:36 pobierz
54 zał. nr 5.14 - A08 - ŁAZIENKA 94,96 KB 2018-10-04 10:36 pobierz
55 zał. nr 5.15 - A09 - SZAFY WNĘKOWE 223,66 KB 2018-10-04 11:42 pobierz
56 zał. nr 5.16 - A10 - ZESTAWIENIE STOLARKI 140,72 KB 2018-10-04 10:35 pobierz
57 zał. nr 5.17 - ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA 3,8 MB 2018-10-04 10:35 pobierz
58 zał. nr 6 - projekt wykonawczy b. konstrukcja 157,67 KB 2018-10-04 10:34 pobierz
59 zał. nr 6.1 - rys nr k01 109,75 KB 2018-10-04 10:34 pobierz
60 zał. nr 6.2 - rys nr k02 124,82 KB 2018-10-04 10:34 pobierz
61 zał. nr 6.3 - rys nr k03 93,52 KB 2018-10-04 10:34 pobierz
62 zał. nr 7 - projekt wykonawczy b. sanitarna 218,8 KB 2018-10-04 10:33 pobierz
63 zał. nr 7.1 -rysunek nr S01 214,88 KB 2018-10-04 10:33 pobierz
64 zał. nr 7.2 -rysunek nr S02 52,96 KB 2018-10-04 10:33 pobierz
65 zał. nr 7.3 -rysunek nr S03 34,09 KB 2018-10-04 10:33 pobierz
66 zał. nr 7.4 -rysunek nr S04 190,42 KB 2018-10-04 10:33 pobierz
67 zał. nr 7.5 -rysunek nr S05 50,81 KB 2018-10-04 10:32 pobierz
68 zał. nr 7.6 -rysunek nr S06 50,21 KB 2018-10-04 10:32 pobierz
69 zał. nr 7.7 -rysunek nr S07 54,07 KB 2018-10-04 10:32 pobierz
70 zał. nr 7.8 -rysunek nr S08 196,54 KB 2018-10-04 10:32 pobierz
71 zał. nr 7.9 -rysunek nr S09 54,33 KB 2018-10-04 10:31 pobierz
72 zał. nr 8 - projekt wykonawczy b. elektryka wraz z rysunkami 1,34 MB 2018-10-04 10:31 pobierz
73 zał. nr 9. ST STKW Fundacja FOSA Radna Wym ogólne 268,58 KB 2018-10-04 10:31 pobierz
74 zał. nr 10. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob rozbiórkowe 63,39 KB 2018-10-04 10:31 pobierz
75 zał. nr 11. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob ziemne 94,9 KB 2018-10-04 10:30 pobierz
76 zał. nr 12. ST STKW Fundacja FOSA Radna konstr metalowe 67,1 KB 2018-10-04 10:30 pobierz
77 zał. nr 13. STKW Fundacja FOSA Radna pokrywanie podłóg iścian 234,94 KB 2018-10-04 10:30 pobierz
78 zał. nr 14. ST STKW Fundacja FOSA Radna tynkowanie 148,06 KB 2018-10-04 10:30 pobierz
79 zał. nr 15. ST STKW Fundacja FOSA Radna ścianki dział i sufity 198,39 KB 2018-10-04 10:29 pobierz
80 zał. nr 16. ST STKW Fundacja FOSA Radna drzwi i okna 433,31 KB 2018-10-04 10:29 pobierz
81 zał. nr 17. ST STKW Fundacja FOSA Radna rob malarskie 143,81 KB 2018-10-04 10:29 pobierz
82 zał. nr 18. ST sanitarne Radna 158,04 KB 2018-10-04 10:28 pobierz
83 zał. nr 19. ST elektr. Radna 715,55 KB 2018-10-04 10:28 pobierz
84 zał. nr 20.Przedmiar STKW przedm Przebudowa i rozbud Radna 3 107,73 KB 2018-10-04 10:28 pobierz
85 zał. nr 21. Radna- instalacje sanitarne przedmiar 97,35 KB 2018-10-04 10:27 pobierz
86 zał. nr 22. Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Radna elektryczne przedmiar 66,2 KB 2018-10-04 10:27 pobierz
87 zał. nr 23 - do siwz - formularz cenowy 328,13 KB 2018-10-04 10:26 pobierz
88 zał. nr 24 - do siwz - oswiadczenie podstawy wykluczenia 444,97 KB 2018-10-04 10:26 pobierz
89 zał. nr 25 - do siwz - oswiadczenie warunki udziału 449,98 KB 2018-10-04 10:26 pobierz
90 zał. nr 26 - do siwz - oświadczenie grupa kapitałowa 400,55 KB 2018-10-04 10:26 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2018-10-05
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-10-05 10:50
Ostatnia aktualizacja: 2018-10-22 13:20