Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz świadczenie usług serwisu (utrzymanie, rozwój, wsparcie techniczne) dla potrzeb Gdańskich Nieruchomości.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2019-04-30
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz świadczenie usług serwisu (utrzymanie, rozwój, wsparcie techniczne) dla potrzeb Gdańskich Nieruchomości, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegajacej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) Nazwa i adresy
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Polska
Osoba do kontaktów: Daria Paprocka-Fabisiak
Tel.: +48 583201295
E-mail: nz@nieruchomoscigda.pl
Fax: +48 583458235
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I.2) Informacja z zamówieniu wspólnym: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.nieruchomoscigda.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP /GZNKSZB/SkrytkaESP
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej.
I.4) Rodzaj instytucji Zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz świadczenie usług serwisu (utrzymanie, rozwój, wsparcie techniczne) dla potrzeb Gdańskich Nieruchomości.
Numer referencyjny: 2/19/A
II.1.2) Główny kod CPV
48000000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest:
wdrożenie w siedzibie Zamawiającego - Samorządowym Zakładzie Budżetowym Gdańskie Nieruchomości oraz w siedzibie jednostek organizacyjnych Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej: ZSI),
świadczenie usług serwisu (utrzymanie, rozwój i wsparcie techniczne) po wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego, przez okres 48 miesięcy (4 lat).
Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności:
dostawę Infrastruktury Technicznej (sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem) szczegółowo określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z niezbędnym oprogramowaniem operacyjnym i aplikacjami,
wdrożenie ZSI w siedzibie Zamawiającego oraz siedzibach jednostek organizacyjnych Samorządowego Zakładu Budżetowego Gdańskie Nieruchomości,
świadczenie usług serwisu i rozwoju zarówno w siedzibie Zamawiającego oraz siedzibach jednostek organizacyjnych Samorządowego Zakładu Budżetowego Gdańskie Nieruchomości.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacja o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
48600000
48610000
48800000
72000000
72200000
72300000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Pełen zakres realizacji zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wdrożenie obejmuje, w szczególności, następujące podetapy:
podpisanie umowy wraz z określeniem priorytetów wdrożenia dla poszczególnych modułów wdrożenia przez Zamawiającego,
powołanie zespołów zadaniowych dla poszczególnych modułów,
analiza przedwdrożeniowa – analiza może być podzielona na kilka etapów wynikających z priorytetów Zamawiającego,
odbiór częściowy analizy przedwdrożeniowej wraz z projektem wdrożenia i harmonogramem,
wdrożenie poszczególnych modułów,
wdrożenie kostek OLAP dla poszczególnych modułów,
protokół odbioru poszczególnych modułów, protokół nie rozpoczyna biegu gwarancji na dany moduł,
protokół odbioru kostek OLAP dla poszczególnych modułów,
protokół odbioru całości ZSI, rozpoczęcie biegu gwarancji na system, jako całość,
analiza wymagań Zamawiającego dla dodatkowych kostek OLAP,
wdrożenie dodatkowych kostek OLAP,
protokół z odbioru dodatkowych kostek OLAP,
szkolenie użytkowników,
protokół końcowy odbioru kompletnego ZSI.
Świadczenie usług serwisowych:
Wykonawca świadczyć będzie usługi serwisowe, w szczególności w zakresie:
aktualizowania do nowych wersji oprogramowania ZSI zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją,
parametryzacji, czyli dostosowania ZSI do specyfiki i wymagań Zamawiającego w zakresie standardowych struktur i algorytmów ZSI,
instalacji, polegającej na przeniesieniu lub uruchomieniu ZSI w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
aktualizacji prawnej, czyli wprowadzaniu do eksploatowanej przez Zamawiającego wersji ZSI takich modyfikacji, które są wynikiem zmian przepisów prawa w zakresie działalności Zamawiającego,
udzielaniu konsultacji w rozwiązywaniu merytorycznych problemów Zamawiającego związanych z działaniem ZSI,
asystowania, tj. wykonywania wspólnie z użytkownikami ZSI czynności operatorskich w systemie,
instruktażu, tj. udzielania użytkownikom ZSI bezpośrednich wskazówek dotyczących działania systemu,
udostępnienia Zamawiającemu numeru telefonicznego i poczty elektronicznej w godzinach 8:00- 16:00 w dni robocze, pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania ZSI,
importu i eksportu danych, czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przed ZSI a środowiskiem zewnętrznym na żądanie Zamawiającego,
transferu danych rozumianego, jako wprowadzenie koniecznych zmian w formacie plików zawierających dane (struktury tabel),
napraw polegających na usuwaniu nieprawidłowego funkcjonowania ZSI objawiającego się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z ZSI zgodnie z dokumentacją działania systemu.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy- załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja / Waga: 0,25
Kryterium jakości – Nazwa: Wynagrodzenie za świadczenie usług serwisowych i rozwoju / Waga: 0,23
Kryterium jakości – Nazwa: Termin końcowy wdrożenia ZSI/ Waga: 0,15
Kryterium jakości – Nazwa: Wynagrodzenie za godzinę pracy członka zespołu Wykonawcy za prace nieobjęte wynagrodzeniem ryczałtowym / Waga: 0,05
Kryterium jakości – Nazwa: Termin końcowy wdrożenia ZSI/ Waga: 0,02
Cena – Waga: 0,30
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w miesiącach: 72
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
50000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki kryteriów kwalifikacji:
w zakresie sytuacji ekonomicznej
potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,
w zakresie sytuacji finansowej
części sprawozdania finansowego w zakresie dotyczącym przychodu, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania jest wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty (przychody)- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli:
wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 2 000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.
W przypadku podania wysokości ubezpieczenia przez Wykonawcę w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu.
wykaże, że osiągnął za ostatnie pełne 3 (trzy) lata obrotowe (2016- 2018) średni przychód w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł netto (słownie: jeden milion zł netto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia ww. warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Średnim przychodem w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł netto winien wykazać się Wykonawca składający ofertę albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
W przypadku podania rocznego przychodu przez Wykonawcę w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość rocznego przychodu z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu.
Ad. a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
w zakresie zdolności zawodowych
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
w zakresie kwalifikacji zawodowych
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz:
wykonał co najmniej trzy usługi polegające na wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego. Wykazane usługi wdrożenia powinny obejmować co najmniej moduł: zarządzania nieruchomościami, finansowo – majątkowy, kadrowo-płacowy oraz zakupowo-sprzedażowy, które obsługują pod względem kadrowym i płacowym minimum 100 pracowników oraz zapewniają jednoczesną pracę użytkowników na minimum 50 stanowiskach komputerowych;
wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu (w postaci gotowości serwisowej i gwarantowanego SLA dla błędów, obsługa za pomocą hotline oraz portalu www) zintegrowanego systemu informatycznego w obszarze zarządzania nieruchomościami, kadrowo-płacowym, finansowo-majątkowym oraz zakupowo-sprzedażowym,
oraz przedstawi dowody potwierdzające, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
jednego kierownika projektu, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego:
doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, który w okresie maksymalnie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, uczestniczył w co najmniej 2 (dwóch) projektach wdrożeń zintegrowanego systemu informatycznego w obszarze zarządzania nieruchomościami, kadrowo-płacowym, finansowo-majątkowym oraz zakupowo-sprzedażowym o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każdy,
znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym,
przy czym wykonawca jest zobowiązany przedstawić informacje na temat jego doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia.
pięcioosobowy zespół projektowy, który jest wyspecjalizowany we wdrażaniu modułów zintegrowanego systemu informatycznego odpowiadającym obszarom wdrożenia: zarządzania nieruchomościami, kadrowo-płacowym, finansowo-majątkowym oraz zakupowo- sprzedażowym przy czym każdy z członków zespołu projektowego musi posiadać:
doświadczenie w realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów wdrożeń zintegrowanego systemu informatycznego w obszarze zarządzania nieruchomościami, kadrowo-płacowym, finansowo-majątkowym oraz zakupowo-sprzedażowym, w okresie maksymalnie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym.
dwóch programistów, przy czym każdy z nich musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie programistyczne w zakresie zintegrowanego systemu informatycznego,
jeden z nich musiał brać udział w minimum jednym projekcie, którego przedmiotem były (jednocześnie):
migracja danych z innych systemów informatycznych do rozwiązania zbudowanego w oparciu o zintegrowany system informatyczny,
rozbudowa programistyczna zintegrowanego systemu informatycznego dla specyficznych potrzeb klienta,
po dwóch konsultantów d/s wdrażania systemów dla każdego z niżej wymienionych obszarów merytorycznych:
zarządzania nieruchomościami,
finansowo-majątkowym,
kadrowo-płacowym.
Każdy z konsultantów powinien spełniać wymagania:
posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów informatycznych (Zamawiający dopuszcza tu wykazanie doświadczenia we wdrażaniu systemów/platform innych niż oferowany ZSI),
uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 (dwóch) projektów obejmujących ZSI,
znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym.
Szczegółowy opis zasad dotyczących udziału warunków w postępowaniu określono w pkt 7 SIWZ „Warunki udziału w postępowaniu” ppkt 7.1.2 ppkt 3.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
Nie dotyczy
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Nie dotyczy
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z późn. zm.).
Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiące załączniki do SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia.
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/03/2019
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 11/05/2019
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 13/03/2019
Czas lokalny 10:30
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego, Gdańsk, ul. Partyzantów 74, pokój 204
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1-4 oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk Oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23
(szczegóły określono w pkt 9, 10, 11, 16 i 17 SIWZ).
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów dotyczących potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Punkty do oceny ofert będą przyznawane według zasad opisanych w pkt 20 SIWZ „opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert”.
Termin wykonania zamówienia.
Etap I – dostawa Infrastruktury Technicznej:
Wykonawca dostarczy Infrastrukturę Techniczną w terminach określonych w harmonogramie wdrożenia ZSI.
Etap II - wdrożenie ZSI:
rozpoczęcie najpóźniej 60 dni od dnia podpisania umowy,
termin końcowy wdrożenia maksymalnie 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Etap III - świadczenie usług serwisowych i rozwoju:
Wykonawca świadczył będzie usługi serwisu i rozwoju przez okres 48 miesięcy (4 lat) od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego Etapu II.
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz o dodatkowe postanowienia określone
w pkt 4 SIWZ "Warunki zmian postanowień umowy".
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 5.02.2019 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.03.2019 | 4,82 MB | 2019-03-21 10:59 | pobierz |
2 | Informacje o zmianach na stronie internetowej 19.03 | 794,13 KB | 2019-03-19 14:07 | pobierz |
3 | zmiana SIWZ 19.03 | 372,53 KB | 2019-03-19 14:02 | pobierz |
4 | Zmodyfikowany Opis Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 2 | 685,05 KB | 2019-03-19 14:02 | pobierz |
5 | Zmodyfikowany Formularz OFERTA- Załącznik 1 | 360,43 KB | 2019-03-19 14:02 | pobierz |
6 | Zmodyfikowany Wzór umowy- Załącznik nr 9 | 457,02 KB | 2019-03-19 14:01 | pobierz |
7 | Zmodyfikowany Słownik pojęć- Załącznik nr 5 do umowy | 270,39 KB | 2019-03-19 13:12 | pobierz |
8 | Zmodyfikowane Parametry dostępności- Załącznik nr 6 do umowy | 340,04 KB | 2019-03-19 13:12 | pobierz |
9 | Odpowiedzi na pytania 19.03 | 707,68 KB | 2019-03-19 14:13 | pobierz |
10 | Przejmowanie i przekazywanie nieruchomości do admnistrowania | 16,1 MB | 2019-03-19 13:09 | pobierz |
11 | Karta kwalifikacyjna | 764,19 KB | 2019-03-19 13:09 | pobierz |
12 | Bieżąca Obsługa Techniczna | 27,6 MB | 2019-03-19 13:09 | pobierz |
13 | Bieżąca Eksploatacja Nieruchomości | 13,55 MB | 2019-03-19 13:09 | pobierz |
14 | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 18.03.2019 | 1,39 MB | 2019-03-18 11:48 | pobierz |
15 | Informacje o zmianach na stronie internetowej 15.03.2019 | 541,86 KB | 2019-03-15 14:20 | pobierz |
16 | zmiana SIWZ 15.03.2019 | 837,38 KB | 2019-03-15 14:20 | pobierz |
17 | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 19.02.2019 | 1,15 MB | 2019-02-19 12:09 | pobierz |
18 | Informacje o zmianach na stronie internetowej 14.02.2019 | 459,52 KB | 2019-02-14 14:46 | pobierz |
19 | Zmiana SIWZ 14.02.2019 | 756,59 KB | 2019-02-14 14:46 | pobierz |
20 | KluczPub_Oferta_PostepowanieID_c78a9af6-b675-4edc-9dbc-8b5505dabcee.asc | 700 B | 2019-02-14 14:12 | pobierz |
21 | SIWZ | 617,52 KB | 2019-02-08 11:09 | pobierz |
22 | zał. 1 Formularz OFERTA | 73,79 KB | 2019-02-08 11:09 | pobierz |
23 | zał. 2 Opis Przedmiotu Zamówienia | 677,31 KB | 2019-02-08 11:09 | pobierz |
24 | zał. 3 Formularz cenowy | 51,77 KB | 2019-02-08 11:08 | pobierz |
25 | zał. 4 Infrastruktura Techniczna | 52,5 KB | 2019-02-08 11:08 | pobierz |
26 | zał. 5 Zdolność zawodowa - wykaz usług | 56,76 KB | 2019-02-08 11:08 | pobierz |
27 | zał. 6 Zdolność zawodowa - wykaz osób | 63,07 KB | 2019-02-08 11:08 | pobierz |
28 | zał. 7 JEDZ.xml | 125,83 KB | 2019-02-08 11:06 | pobierz |
29 | zał. 7a Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ | 219,5 KB | 2019-02-08 11:06 | pobierz |
30 | zał. 7b instrukcja wypełniania formularza JEDZ | 1,13 MB | 2019-02-08 11:06 | pobierz |
31 | zał. 8 Oświadczenie grupa kapitałowa | 192,3 KB | 2019-02-08 11:06 | pobierz |
32 | Wzór umowy | 466,53 KB | 2019-02-08 11:05 | pobierz |
33 | zał. 2 do umowy Opis Przedmiotu Zamówienia | 677,31 KB | 2019-02-08 11:05 | pobierz |
34 | zał. 5 do umowy Słownik pojęć | 268,02 KB | 2019-02-08 11:05 | pobierz |
35 | zał. 6 do umowy Parametry dostępności ZSI | 339,13 KB | 2019-02-08 11:05 | pobierz |
36 | zał. 7 do umowy Miesięczne zestawienie świadczonych usług | 267,51 KB | 2019-02-08 11:04 | pobierz |
37 | zał. 8 do umowy Protokół odbioru | 269,98 KB | 2019-02-08 11:04 | pobierz |
38 | zał. 9 do umowy Raport kody źródłowe | 263,99 KB | 2019-02-08 11:04 | pobierz |
39 | zał. 10 do umowy Wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych | 360,45 KB | 2019-02-08 11:04 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2019-02-08 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2019-02-08 11:10 |
Ostatnia aktualizacja: | 2019-04-30 13:21 |